|
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
bra där Laszlo , jag har inte så bra koll på det där med länka o trixa i bloggen ännu men när jag lärt mig allt ska jag länka till dig det första jag gör :)
alltid ett steg före Jofawe :D
lika bra att jag säger det på en gång, det är två gånger som det händer något underligt hack i mixen, jag är ansvarig för det första gången men inte andra det måste varit datorn :sadgreen: |
|
|
| Laszlo |
| Hörni mina vänner, vill inte någon från nollåttaland knycka en affisch åt mig, vi kommer nog inte snubbla över någon på vägen upp... |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
lika bra att jag säger det på en gång, det är två gånger som det händer något underligt hack i mixen, jag är ansvarig för det första gången men inte andra det måste varit datorn :sadgreen: |
Se till att du har ordentligt med utrymme kvar på disken du spelar in på. Löste iaf dom hackproblem jag fick för några år sen :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Hörni mina vänner, vill inte någon från nollåttaland knycka en affisch åt mig, vi kommer nog inte snubbla över någon på vägen upp... |
Dom ska tydligen sälja såna på båten... enligt senaste mailet...
När jag spelade på kryssen första gången så fick vi dessutom en varsin vid DJ-mötet... |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Dom ska tydligen sälja såna på båten... enligt senaste mailet...
När jag spelade på kryssen första gången så fick vi dessutom en varsin vid DJ-mötet... |
sweeeeeeeeeeeeet :) |
|
|
| Laszlo |
| nu pyser vi! ses ikväll, puss o kram |
|
|
| Dj P.A! |
Börjar bli laddad nu inför ännu en kryssning (min 10e tror jag).
Men tänkte kolla om det är någon som har lite koll. I morgon är det ju Sverige - Danmark. Det går ju på 9an. Är det någon som har koll på om den kommer att sändas någonstans på båten. Självklart åker man ju för Trancemusiken i första hand. Men en sån monstermatch vill man ju inte missa..:-) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dj P.A!
Börjar bli laddad nu inför ännu en kryssning (min 10e tror jag).
Men tänkte kolla om det är någon som har lite koll. I morgon är det ju Sverige - Danmark. Det går ju på 9an. Är det någon som har koll på om den kommer att sändas någonstans på båten. Självklart åker man ju för Trancemusiken i första hand. Men en sån monstermatch vill man ju inte missa..:-) |
Tror dom skulle försöka styra upp det där på båten...
Ses ombord.... packar för fullt nu ja... |
|
|
| jofawe |
fy fan va grym kryss!
bäst var soldäck, helt klart!
Laszlo, grymt spelat, synd att den där sladden hoppade ut bara..
Men fan.. ja.. kul var det! |
|
|
| Funfrock |
| Kan inte annat än att hålla med, grym kryss :) |
|
|
| Braxen |
Jag hade inga höga förväntingar på den här kryssen, med tanke på att d typ inte var en enda dj som verkligen lockade, förutom Laszlo, som jag missade :( .. men attsingen va skoj d va, golvet på soldäck gjorde hela kryssen imo :)
Kul o träffa lite ta's som jag inte träffar så ofta heller :) .. Lazlo, Jofawe & Christian Ö :crazy:
:edit: Jofawe, du har nog lite bilder som jag e intresserad av :) |
|
|
| Akia |
Galet var det!!! :toocool: Laszlo gjorde soldäck! Och trots att jag var snortrött i morse så gick det inte att stå still när Vizay spelade! Saknade hardstylen dock (finns dem som påstår att det kördes medan jag sov...:whip: ).
Men Olov, Olov... underskatta aldrig minttuns verkan! |
|
|
|
|