return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 3)
View this Thread in Original format
Vizay
menno som main act givetvis, inget warmuptjafs. Menno kan döda folket på ett dansgolv fullständigt!
Snowave
quote:
Originally posted by Vizay
menno som main act givetvis, inget warmuptjafs. Menno kan döda folket på ett dansgolv fullständigt!


Precis!
DJ_Dark
Det hadde vært kult, men Zany kommer til Norge 2. juni ;)
Olov
quote:
Originally posted by Snowave

Förutom honom ¨så kom jag på att de här två tjejerna måste tas in. efter erfarenhet utav deras gig på smc! De är super duper! B´lir väldigt ledsen om de inte bokar in dem för de röjer utav som bara den.

http://www.housewives.se/


Själv tycker jag att en större del av Sister Sthlm ska med på båten.
ScuL
quote:
Originally posted by DJ_Dark
Det hadde vært kult, men Zany kommer til Norge 2. juni ;)


har du flera detaljer om detta?
Snowave
quote:
Originally posted by Olov
Själv tycker jag att en större del av Sister Sthlm ska med på båten.


Jo Det tycker jag med. skrev det tidigare på forumet om det.
exaile
Vore kul att få lite uppblandning av stilar. Själv tycker jag sally dolally är given. Sist jag såg henne lyckades hon få alla att kräla på marken och klättra i träden i obscen lycka. Det om något var helt sjuk kraftfullt.

Ang. det lilla rummet. Går inte det att utnyttja som chill/lounge? Isåfall tycker jag inte det behövs tvekas om att skriva in AC på listan :)
DJ_Dark
quote:
Originally posted by ScuL
har du flera detaljer om detta?


Ikke så mye..

2 Juni.

Under The Sun - hardstyle

DJ Zany
Jesselyn

De er de eneste som er sikre. Lenge igjen enda :)
ScuL
Oslo eller?

Tack!
DJ_Dark
Jeg tipper det blir på Sentrum Scene..

WoberT
Den här kryssen kommer ju bli gryyym... jag röstar för att Alphazone ska komma o spela.. fan så bra dom va på Club Session @ BK när dom lirade där.
Akia
Hytt bokad :p Den här kryssen bara ska jag med på, no matter...!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement