|
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| menno som main act givetvis, inget warmuptjafs. Menno kan döda folket på ett dansgolv fullständigt! |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Vizay
menno som main act givetvis, inget warmuptjafs. Menno kan döda folket på ett dansgolv fullständigt! |
Precis! |
|
|
| DJ_Dark |
| Det hadde vært kult, men Zany kommer til Norge 2. juni ;) |
|
|
| Olov |
| quote: | Originally posted by Snowave
Förutom honom ¨så kom jag på att de här två tjejerna måste tas in. efter erfarenhet utav deras gig på smc! De är super duper! B´lir väldigt ledsen om de inte bokar in dem för de röjer utav som bara den.
http://www.housewives.se/ |
Själv tycker jag att en större del av Sister Sthlm ska med på båten. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by DJ_Dark
Det hadde vært kult, men Zany kommer til Norge 2. juni ;) |
har du flera detaljer om detta? |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Olov
Själv tycker jag att en större del av Sister Sthlm ska med på båten. |
Jo Det tycker jag med. skrev det tidigare på forumet om det. |
|
|
| exaile |
Vore kul att få lite uppblandning av stilar. Själv tycker jag sally dolally är given. Sist jag såg henne lyckades hon få alla att kräla på marken och klättra i träden i obscen lycka. Det om något var helt sjuk kraftfullt.
Ang. det lilla rummet. Går inte det att utnyttja som chill/lounge? Isåfall tycker jag inte det behövs tvekas om att skriva in AC på listan :) |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by ScuL
har du flera detaljer om detta? |
Ikke så mye..
2 Juni.
Under The Sun - hardstyle
DJ Zany
Jesselyn
De er de eneste som er sikre. Lenge igjen enda :) |
|
|
| DJ_Dark |
| Jeg tipper det blir på Sentrum Scene.. |
|
|
| WoberT |
| Den här kryssen kommer ju bli gryyym... jag röstar för att Alphazone ska komma o spela.. fan så bra dom va på Club Session @ BK när dom lirade där. |
|
|
| Akia |
| Hytt bokad :p Den här kryssen bara ska jag med på, no matter...! |
|
|
|
|