|
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| MojjMojj |
Hähä! Länge sedan man var inne här. ^^
A-hytt bokad och färdig :D
Funkar nya legitimationen från 2005 på kryssen tro?
Man kan ju resa till jäkligt många länder med den. =)
Edit: nvm funkade bara till Schengenländerna, blir passet ^^ |
|
|
| Akia |
En dryg vecka kvar och för att hålla på traditionerna så stukar jag foten... :(
Min kompis Henrik har fått en biljett över till B-hytt 885:- , ring honom på 070-714 32 24 om du är intresserad. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fixade en liten bild från MondayBar siten så ni kan få en överblick när ni vill...
 |
|
|
| Laszlo |
| Nu är det inte långt kvar :) |
|
|
| mr_fisken |
| blir nog soft det här va :) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
blir nog soft det här va :) |
Soft? :) Typ 40 timmar fest är inte soft, utan ren tillfredsställelse! |
|
|
| SWE_TRANCE |
Ja hur fan ska detta gå...
Kommer aldrig palla 40h i sträck, så det får bli att skapa sig ett litet schema med vilopauser =)
Antagligen börjar mitt "röjjpass nr.2" på soldäck dag 2 iaf :disbelief |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by anuga
Soft? :) Typ 40 timmar fest är inte soft, utan ren tillfredsställelse! |
Vadå... vi ska ju ha en spa-kryss på 40h... inget jävla festa här inte... |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Antagligen börjar mitt "röjjpass nr.2" på soldäck dag 2 iaf :disbelief |
Bäst för dig! ;) |
|
|
| Cham |
| quote: | Originally posted by ColinZeal
Jag och tre tjejer åker
:)
Jofawe
Laszlo(+5)
Martin(+3)
PoiZon(+7)
Akia(+2)
mjz
vizay
Funfrock
Braxn(+5)
tobo99
SWE_TRANCE (+6)
anuga
Christian Ö. (+7)
Steve
ColinZeal |
+ Cham ;D |
|
|
| Laszlo |
Kommer detta månne bli den swetatätaste kryssningen någonsin? Det verkar så...
Jag har i alla fall börjat min mentala uppladdning :) http://www.laszlo.se/blog/?p=107 |
|
|
| ScuL |
kan troligtvis ändå inte följa med :(
har inget pass och kommer troligtvis inte kunna fixa det i tid.. ingen hytt, inget flyg och får inte ledigt från jobbet heller. |
|
|
|
|