return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 24)
View this Thread in Original format
mr_fisken
även jag fick chansen bakom spelarna :D

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
haha två riktigt sköna bilder på mig, min jesuspose med solnedgången som bakgrund är ju klockren :p


Men ännu bättre är när jag står bakom mixern på sundeck med armarna rakt ut, ser ut som jag skriker i ren och skär rädsla för att det befinner sig en mixer framför mig :p


Och tro på fan... han blundar igen.... haha.... nä men klockrena bilder !!!
jofawe
kul att ni gillar dem!
får väl tacka er som är så tacksamma att ta kort på ;)


Den bilden på Jesus-Vizay där .. den är duuuuktigt redigerad, är ett räcke å där annars, hihi, klonstämpeln i like!
Och den där han är livrädd för mixern är en del i en serie om 8 bilder där han klappar händer å har sig.

Jag väntar fortfarande på att min kompis ska dra igång vår server så jag kan lägga upp originalen till mina bilder ...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jofawe
Den bilden på Jesus-Vizay där .. den är duuuuktigt redigerad,


Jaha... trodde det skulle vara en Leonardo de Capricciosa i Titanic bild :D

"I'M THE KING OF THE WORLD"




Eller kanske mer så här...

anuga
Hehehehe, tyckte väl jag såg ett saknat räcke ;)

Steve, dra igång Summer Cruise tråden ;)

Aldready done, nice!
Laszlo
anuga var är dina bildeR?!?!??!!
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
anuga var är dina bildeR?!?!??!!



jaaa.. pics or stfu!


eller kommer de på http://gallery.anuga.se ?
anuga
quote:
Originally posted by Laszlo
anuga var är dina bildeR?!?!??!!

Väntar på Steve eller Stenis att godkänna dem ;)
Resten kommer på gallery.anuga.se
anuga
Visst ja, nämnde det nog på båten, men ser dessa snar lika ut eller =)

Laszlo
partyrapport: http://www.laszlo.se/blog/?p=118

:) puss o kram

jofawe
sådär.. då vart de uppe å klart.
mina bilder i högupplöst ligger på http://www.riddarna.se
Där loggar ni in med trance / tranceaddict .. å som ni förstår så är det enkom för OSS TA´s ...
SteveTranz4ever
Finns bilder från kryssen nu även på q-dance.nl och jag hittade nåt jag inte trodde var möjligt... en bild på Peter med öppna ögon...



:D

Bra bild!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 
Privacy Statement