|
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
även jag fick chansen bakom spelarna :D
 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
haha två riktigt sköna bilder på mig, min jesuspose med solnedgången som bakgrund är ju klockren :p

Men ännu bättre är när jag står bakom mixern på sundeck med armarna rakt ut, ser ut som jag skriker i ren och skär rädsla för att det befinner sig en mixer framför mig :p
|
Och tro på fan... han blundar igen.... haha.... nä men klockrena bilder !!! |
|
|
| jofawe |
kul att ni gillar dem!
får väl tacka er som är så tacksamma att ta kort på ;)
Den bilden på Jesus-Vizay där .. den är duuuuktigt redigerad, är ett räcke å där annars, hihi, klonstämpeln i like!
Och den där han är livrädd för mixern är en del i en serie om 8 bilder där han klappar händer å har sig.
Jag väntar fortfarande på att min kompis ska dra igång vår server så jag kan lägga upp originalen till mina bilder ... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
Den bilden på Jesus-Vizay där .. den är duuuuktigt redigerad, |
Jaha... trodde det skulle vara en Leonardo de Capricciosa i Titanic bild :D
"I'M THE KING OF THE WORLD"
Eller kanske mer så här...
 |
|
|
| anuga |
Hehehehe, tyckte väl jag såg ett saknat räcke ;)
Steve, dra igång Summer Cruise tråden ;)
Aldready done, nice! |
|
|
| Laszlo |
| anuga var är dina bildeR?!?!??!! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
anuga var är dina bildeR?!?!??!! |
jaaa.. pics or stfu!
eller kommer de på http://gallery.anuga.se ? |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Laszlo
anuga var är dina bildeR?!?!??!! |
Väntar på Steve eller Stenis att godkänna dem ;)
Resten kommer på gallery.anuga.se |
|
|
| anuga |
Visst ja, nämnde det nog på båten, men ser dessa snar lika ut eller =)
 |
|
|
| jofawe |
sådär.. då vart de uppe å klart.
mina bilder i högupplöst ligger på http://www.riddarna.se
Där loggar ni in med trance / tranceaddict .. å som ni förstår så är det enkom för OSS TA´s ... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Finns bilder från kryssen nu även på q-dance.nl och jag hittade nåt jag inte trodde var möjligt... en bild på Peter med öppna ögon...
:D
Bra bild! |
|
|
|
|