|
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by keddo
Själv är man i sydney så blir rätt långt att åka..
Fan många månader sedan jag var på en kryss nu, och nästa lär inte bli på ett tag heller. Ere fortfarande lika mkt folk som sticker på dom?
Fakking saknar dom mycket! :)
Hoppas det blir en grym fest ta folks, lär d ju bli... |
Tja man!
Lite OT men hur har ni det där borta?
Hälsa Noa!
Japp det är fortfarande fullbokat på varenda kryss även om klientelet håller på att bytas ut lite... Lite mer krogfolk typ som grisar & svinar mer. Men annars skoj!
Ha de bra! |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by keddo
Själv är man i sydney så blir rätt långt att åka..
Fan många månader sedan jag var på en kryss nu, och nästa lär inte bli på ett tag heller. Ere fortfarande lika mkt folk som sticker på dom?
Fakking saknar dom mycket! :)
Hoppas det blir en grym fest ta folks, lär d ju bli... |
Tom har du kvar boomblastern hemma? får vi låna den tills kryssen isf?
messa mig på msn sen när vi ses |
|
|
| GyLLe |
Länge sen man var här man när man blev inbjuden av en polare till hans hytt på kryssningen så blev jag ju tvungen att kolla om några fler skulle med. Å de ser ju ut å bli ett par stycken iaf =)
Så räkna med mej =) Min första kryssning, Skapligt ivrig =) hehe |
|
|
| Dragon Kick |
Haha, jag vet vad Laszlo grabben har i arsenalen, ska bli kul som satan att shuffla loss till lite progg för omväxlings skull;)
Om det blir av med eine meetup så hojtar jag gärna förbi också.....skriver inte här så ofta, men ni verkar alla vara en enda skön familia!:D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Dragon Kick
Om det blir av med eine meetup så hojtar jag gärna förbi också.....skriver inte här så ofta, men ni verkar alla vara en enda skön familia!:D |
Klart som faen du ska dyka upp! Det är genom dessa sammankomster in real life som vi knyter den riktiga gemenskapen, det lär du bli varse om. Det är också därför jag föredrar TA framför TC. Här är inte lika mycket folk, men vi som hänger här känner varandra på ett mer personligt plan... |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Klart som faen du ska dyka upp! Det är genom dessa sammankomster in real life som vi knyter den riktiga gemenskapen, det lär du bli varse om. Det är också därför jag föredrar TA framför TC. Här är inte lika mycket folk, men vi som hänger här känner varandra på ett mer personligt plan... |
TA framför TC alla dagar i veckan :D
Har vi spikat framför dj båset på Laszlos spelning? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Har vi spikat framför dj båset på Laszlos spelning? |
Klart vi har :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Har vi spikat framför dj båset på Laszlos spelning? |
Tycker jag låter bra!
Mintun i ena näven, den andra upp i luften :toothless |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Tycker jag låter bra!
Mintun i ena näven, den andra upp i luften :toothless |
+1 :toothless
Men även när Viz spelar... men det kanske var sjävskrivet? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
+1 :toothless
Men även när Viz spelar... men det kanske var sjävskrivet? |
Ja, givetvis. Det gäller ju att ställa upp för laget! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Ja, givetvis. Det gäller ju att ställa upp för laget! |
Självklart... såg fan inte röken av er när jag spelade... damn'it :D |
|
|
|
|