|
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Funfrock |
| Jag stämmer in, grattis Laszlo och Vizay! |
|
|
| Dragon Kick |
Ännu mer gratulationer grabbs!
Vad lirar Laszlo, hardstyle eller?:p
Ser fram emot att höra er båda 2:) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dragon Kick
Ännu mer gratulationer grabbs!
Vad lirar Laszlo, hardstyle eller?:p
Ser fram emot att höra er båda 2:) |
Yes Lasseman spelar hardstyle och gabber när han alltså inte går lös på en distad el-fiol eller el-basunen! |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Dragon Kick
Ännu mer gratulationer grabbs!
Vad lirar Laszlo, hardstyle eller?:p
Ser fram emot att höra er båda 2:) |
http://www.tranceaddict.com/forums/...ighlight=laszlo
Vet inte om han kommer köra just sånt där på kryssen men det kan han väl svara på själv ? :) |
|
|
| Laszlo |
Kom och kolla så mäerker ni =) Jag kommer givetvis att försöka känna av läget, både under och innan spelningen genom att snacka lite med folk och så vidare för att få en uppfattning om vad som kan tänkas gå hem hos folket som finns där men det blir ju minimal eller prog house, eller en salig blandning av bådadera. Det är det jag lirar och det som ligger mig varmast om hjärtat. Det beror ju också på vem jag spelar före/efter. Någon hardstyle får ni inte höra från mig i alla fall, det finns de på båten, både i FL och på de andra golven, som kan det där mycket bättre än mig :) |
|
|
| Vizay |
| tack alla, kommer bli skitskoj att spela. Förväntar mig en fet meetup både under lassemans set och under mitt sen ;) (jag ska iaf lätt stå och röja längst fram när lasse spelar, den saken är klar!) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Vizay
tack alla, kommer bli skitskoj att spela. Förväntar mig en fet meetup både under lassemans set och under mitt sen ;) (jag ska iaf lätt stå och röja längst fram när lasse spelar, den saken är klar!) |
dito! |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Någon hardstyle får ni inte höra från mig i alla fall, det finns de på båten, både i FL och på de andra golven, som kan det där mycket bättre än mig :) |
Amen!
Kommer vara tillräckligt med hardstyle denna kryssen så prog house låter alldeles lysande :)
Vore skandal om vi inte lyckas med en rejäl meetup under dessa 40h svettiga timmar! |
|
|
| jofawe |
| Då klubbar vi en meetup antingen när lazslo eller vizay spelar.. Mitt framför båset, skanderandes sweta or die .. Haha |
|
|
| keddo |
Själv är man i sydney så blir rätt långt att åka..
Fan många månader sedan jag var på en kryss nu, och nästa lär inte bli på ett tag heller. Ere fortfarande lika mkt folk som sticker på dom?
Fakking saknar dom mycket! :)
Hoppas det blir en grym fest ta folks, lär d ju bli... |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by jofawe
Då klubbar vi en meetup antingen när lazslo eller vizay spelar.. Mitt framför båset, skanderandes sweta or die .. Haha |
aa låter perfekt |
|
|
| Christian Ö. |
| Aight! Bokade precis 2 hytter:stongue: |
|
|
|
|