|
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| [SWE]Helios |
| jag har pratat med Orjan Nilsen aka DJ Governor, han är sugen på att spela =) |
|
|
| NooN |
| Vilket herrejesus-koncept. Haktappningsvarning eller nåt liknande. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Och äntligen 40 timmar igen! :D |
På tiden :D Har bara varit en gång tidigare vad jag vet, men jävlar vad fett det var! Skönt att ha en hel dag på båten så att säga. |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
laidback luke ..FTW 
|
|
|
|
| Snowave |
röstar lätt på dem från sister sthlm etc. och trance kanske airbase.
och alt hundarna frän söder =) |
|
|
| benni |
Luke Fair
han kör techy, groovy, funky, bra house |
|
|
| Gate 42 |
jävlar vilket kalas det här kommer bli! :crazy:
har inga direkta förslag på jocks. men lite trallvänlig tribal-techno säger man ju inte nej till.. |
|
|
| Laszlo |
| trallvänlig tribaltechno har hamnat lite för mycket i skuggan de senaste åren :( Umek, Kanzyani & kompani hade inte suttit fel...kanske akompanjerade av cox, om man får drömma lite extra :) |
|
|
| Gate 42 |
räcker ju med våra svenska grabbar, falken, sharper, tuhle, petter b (om inte han gått över helt till elektro house?).. vi har ju lite dudes som kämpar för den svenska mangeln ;)
psst. jag spelar också techno.. ;) |
|
|
| Laszlo |
| Ja, du har så rätt..Thule ser jag gärna igen...sist jag såg Petter röjde han blippigt minimal så det stänkte om det - jag skulle inte gnälla över att få höra honom igen. |
|
|
| Vizay |
| menno de jong måste tas dit! |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Vizay
menno de jong måste tas dit! |
Hmmmm, undrar varför. JAg tror inte alls att vizay fastnade för hans gig från te ... hehehe :happy2: JO men jag håller med. OM det ska vara trance så är det menno och då vill jag att de placerar honom ej som första. för de tvingar honom att hålla sig på löugnare nivå. Vilket är elakt när man vet att han kan driva på och ha melodiskt som en bra kombo.
Förutom honom ¨så kom jag på att de här två tjejerna måste tas in. efter erfarenhet utav deras gig på smc! De är super duper! B´lir väldigt ledsen om de inte bokar in dem för de röjer utav som bara den.
http://www.housewives.se/ |
|
|
|
|