return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 21)
View this Thread in Original format
anuga
Minttu'n krävde ännu ett offer ;)

Fan va nice allt var, Sundeck, utantveckan bäst!
Snowave
quote:
Originally posted by anuga
Minttu'n krävde ännu ett offer ;)

Fan va nice allt var, Sundeck, utantveckan bäst!


Intressant det var det mina polare sa när de var där. Sundeck var väl inte ens planerad egentligen eller?
anuga
quote:
Originally posted by Snowave
Intressant det var det mina polare sa när de var där. Sundeck var väl inte ens planerad egentligen eller?

Var planerat för 6 timmar, inte 14 =)
Snowave
quote:
Originally posted by anuga
Var planerat för 6 timmar, inte 14 =)


Aha i see =)
jofawe
jag har precis gått igenom mina bilder.. det behövs gallras lite då min kamera inte riktigt har varit frisk, men ett par tusen blev det iallafall ;)


Klicka här för lite bilder av vad som komma skall från mig å min kamera
anuga
quote:
Originally posted by jofawe
jag har precis gått igenom mina bilder.. det behövs gallras lite då min kamera inte riktigt har varit frisk, men ett par tusen blev det iallafall ;)


Klicka här för lite bilder av vad som komma skall från mig å min kamera

Tog en snabb titt på TC'arnas bilder. Känns mest som mobbekamerabilder, vilket sabbar foto'kvalitets'utbudet mega.
Patte, din lilla kameranisse, glöm inte att festa med! :tongue2

Kunde inte låta bli :) kastade upp 7 bilder på TC :)
mr_fisken
vilken kryss alltså, bästa jag varit på tillsammans med sommarkryssen förra året. Jofawe släng upp några TA-bilder då :D
Laszlo
Ja, vilken jääävla resa alltså. Soldäck ägde benhårt. Synd att det vara förbaskat blåsigt under dagen. Var beredd på att få amputera bort fingarna efter mitt set, smått besvärligt att ratta reglagen mot slutet men det mesta löste sig ändå :) Tack till alla som var där och supportade....:)

Schyssta pics joffe...väntar otåligt på resten. Där kommer nog finnas en del som jag vill ha högupplösta. ;)
SWE_TRANCE
Galet, magnifikt är orden som sitter kvar i skallen :)
Som flera andra skrivit, Sundeck ägde...Mintun snodde även några timmar från mig sista kvällen, men bara ett par ;)
mjz
Så jävla grym kryssning! Är fortfarande lite lagom halvdöd idag :toocool:

Blev Tango i stort sett hela första kvällen. Sundeck dag 2 var helt underbart, behövs på siljabåten med :)

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Galet, magnifikt är orden som sitter kvar i skallen :)
Som flera andra skrivit, Sundeck ägde...Mintun snodde även några timmar från mig sista kvällen, men bara ett par ;)

Skönt att höra man inte var den ända som gick under Minttuns mörka förbannelse...

Skadat kul kryss.... det var sån grym jävla eurofori så det var en religös upplevelse...
Vizay
sundeck var helt galet, Hörnblad rippade sönder mina ben totalt med sitt helt otroligt grymma set!

Var sjukt kul att lira lite back to back med de andra grabbarna där också, tack som fan Steve för att du fixade det! :D
Försökte mygla in mig på kvällen också men då stilarna gick mot det hårdare gav jag upp det, man kan ju inte få allt! ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 
Privacy Statement