return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 22)
View this Thread in Original format
jofawe
Haha, ja jäklar vad jag är seg idag, nästan så man somnar här.. Jag ska slänga upp alla bilder högupplöst som vanligt på min egen sida, som jag gärna ser stannar inom oss ta's.. Detta är lätt den bästa kryssen, stämningen gjorde allt!
Braxen


Click ^ :)
Laszlo
Yeah!

Bara skumpan som fattas, men den drack jag upp efter spelningen...glömde ta med den upp innan och göra en sven väth under spelningen och skicka ut den till dem som röjde :)
mr_fisken
haha fulaste minen i stan :D

sov nästan 15h i natt .. många sköna bilder :D
Funfrock
Har slängt upp lite bilder, dock mest på mig och mina polare. Men har du lite tid att död så ta en titt.

http://somebody.se/photoalbum/index.php?cat=3
Olov
Uj uj uj vad det var tungt att gå idag, maximal värk + att man hittar nya blåmärken, å "brännmärken" här å där.
Men trots att kroppen har fått utstå mycket under helgen :whip: så är iaf knoppen i ett lyckorus :happy2: efter all underbar musik som spelades på kryssen. Jävligt skön variation på musikstilar, man kunde lätt gå från ett golv/däck till ett annat och blev antingen jävligt upp-pumpad till max eller så hade man ett lite skönt break emellanåt.
Sedan att man går å köper mintu är ju bara det dömt att misslyckas :toothless men man höll sig undan från den tills den 2:a morgonen. Hade ju gärna velat höra mer från alla FL Dj's, sverige är fullt av talangfulla Dj's så jag hoppas MondayBar fortsätter med FL.
Så tack alla som gjorde kryssen till något att minnas länge.
Kraith
Grym kryss!! Kanske lite mycket hardstyle för min smak, speciellt första kvällen. Jävligt skönt med drivande full-on psy på morgonkvisten! Andra kvällen var riktigt bra!

Någon som har koll på vilka låtar som kördes mellan typ 17:30 och 18 på sundeck? Som vanligt känner jag igen låtar men är helt hopplös på att komma ihåg namnen på dem. ;)
anuga
quote:
Originally posted by Kraith
Någon som har koll på vilka låtar som kördes mellan typ 17:30 och 18 på sundeck? Som vanligt känner jag igen låtar men är helt hopplös på att komma ihåg namnen på dem. ;)

Har ingen koll, men det kommer typ släppas en MP3:a från Sundeck som sträcker sig, några timmar ;) så de tiderna är nog med där.

Snygg sig ;) Prodigy - Music for The Jilted Generation fodralet ;)
Laszlo
Ja, visst fan...jag har ju 4 timmar inspelat material från soldäck. Tror jag. Någonstans från 20-00 skulle jag tippa på...Audiacity hängde sig någon gång under kvällen och jag vet inte om det finns kvar i cachen, men jag ska kolla så fort jag kommer till jobbet.

Anuga och Jofawe, vi väntar på era bilder. Era teasers räknas inte. Så känn ingen press. :)
anuga
quote:
Originally posted by Laszlo
Ja, visst fan...jag har ju 4 timmar inspelat material från soldäck. Tror jag. Någonstans från 20-00 skulle jag tippa på...Audiacity hängde sig någon gång under kvällen och jag vet inte om det finns kvar i cachen, men jag ska kolla så fort jag kommer till jobbet.

Anuga och Jofawe, vi väntar på era bilder. Så känn ingen press. :)

Gurgel spelade in på andra sidan om DJ med ;) PC mycket stabilare :P

Sitter o Retusch:ar mina ;) kommer med alla förhoppning imorgon nån gång.

Laszlo
quote:
Originally posted by anuga
Gurgel spelade in på andra sidan om DJ med ;) PC mycket stabilare :P


Okej, hoppas hans inte distar som mitt lär göra. Jag körde via rec out vilket funkade fint ett tag men många som spelar verkar ha en förkärlek till att hela tiden pusha gainern högre och högre och högre under kvällens gång, till slut peakar det...
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Anuga och Jofawe, vi väntar på era bilder. Era teasers räknas inte. Så känn ingen press. :)



alltså.. jag håller på med mina i ps nu .. lär ju hamna på 1000 som jag skickar till liquid, då jag känner att ALLA bilder är bra bilder :P
Steve kommer få ett hårt jobb :nervous:

Drar upp de ofixade på riddarna imorgon förmiddag, lovar :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 
Privacy Statement