return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 4)
View this Thread in Original format
jofawe
rätt inställning! :)
vad sägs om en swe-ta meetup på soldäck? :)
[SWE]Helios
Förresten, ni bara måste boka killarna i Under Sun!! =D
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
vad sägs om en swe-ta meetup på soldäck? :)


vad sägs om ett sweta-golv på soldäck?? :)
mr_fisken
quote:
Originally posted by Laszlo
vad sägs om ett sweta-golv på soldäck?? :)


haha yea
Trance Night 04
quote:
Originally posted by [SWE]Helios
Förresten, ni bara måste boka killarna i Under Sun!! =D


anbefales de leverte kanon set på sist under the sun :)
jofawe
okej.. låt mig whina lite ..
Vafan har tagit åt folk?
Jag orkar knappt kolla tråden på TC, bara massa gnäll om hytter å annat skit, likadant i eftersnackstråden till springcruise: gnäll gnäll.



Vad har hänt med vår fina kultur å stämning?

Dog den med Johan Gielen eller?
Snowave
Jahapp! Denna kryss kommer inte jag med på. fick inte ledigt på fredag för att hinna i tid med båten =/ aja. skulle ha behövt veta detta innan jul nu kan jag inte åka med. jaha så synd då. Parta åt mig. ciao.
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
okej.. låt mig whina lite ..
Vafan har tagit åt folk?
Jag orkar knappt kolla tråden på TC, bara massa gnäll om hytter å annat skit, likadant i eftersnackstråden till springcruise: gnäll gnäll.



Vad har hänt med vår fina kultur å stämning?

Dog den med Johan Gielen eller?


Kanske dags för Monday Bar att boka lite sunkigare artister så folk kan gnälla på annat för omväxlings skull. Jag är till exempel ganska sunkig så varför inte låta mig spela två timmar på main under prime time? :D
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Kanske dags för Monday Bar att boka lite sunkigare artister så folk kan gnälla på annat för omväxlings skull. Jag är till exempel ganska sunkig så varför inte låta mig spela två timmar på main under prime time? :D



här skämms vi inte :P
Akia
Det enda jag har att klaga över från dem 2 kryssningar jag varit på, är att dem varit för korta... Så jag ser verkligen fram mot den här :crazy: ! Men lite Lazlo-sunk skulle ju inte skada ;) .

Klart att vi måste ha ett swe-ta meet up! Synd att vi inte kan boka en hel korridor swe-ta hytter...

[SWE]Helios
När släpptes biljetterna? =)
jofawe
på måndag släpps dem.. men .. de är redan slut :|
Men lugn, det kommer komma mer efter första betalningen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement