|
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
rätt inställning! :)
vad sägs om en swe-ta meetup på soldäck? :) |
|
|
| [SWE]Helios |
| Förresten, ni bara måste boka killarna i Under Sun!! =D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
vad sägs om en swe-ta meetup på soldäck? :) |
vad sägs om ett sweta-golv på soldäck?? :) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Laszlo
vad sägs om ett sweta-golv på soldäck?? :) |
haha yea |
|
|
| Trance Night 04 |
| quote: | Originally posted by [SWE]Helios
Förresten, ni bara måste boka killarna i Under Sun!! =D |
anbefales de leverte kanon set på sist under the sun :) |
|
|
| jofawe |
okej.. låt mig whina lite ..
Vafan har tagit åt folk?
Jag orkar knappt kolla tråden på TC, bara massa gnäll om hytter å annat skit, likadant i eftersnackstråden till springcruise: gnäll gnäll.
Vad har hänt med vår fina kultur å stämning?
Dog den med Johan Gielen eller? |
|
|
| Snowave |
| Jahapp! Denna kryss kommer inte jag med på. fick inte ledigt på fredag för att hinna i tid med båten =/ aja. skulle ha behövt veta detta innan jul nu kan jag inte åka med. jaha så synd då. Parta åt mig. ciao. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
okej.. låt mig whina lite ..
Vafan har tagit åt folk?
Jag orkar knappt kolla tråden på TC, bara massa gnäll om hytter å annat skit, likadant i eftersnackstråden till springcruise: gnäll gnäll.
Vad har hänt med vår fina kultur å stämning?
Dog den med Johan Gielen eller? |
Kanske dags för Monday Bar att boka lite sunkigare artister så folk kan gnälla på annat för omväxlings skull. Jag är till exempel ganska sunkig så varför inte låta mig spela två timmar på main under prime time? :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Kanske dags för Monday Bar att boka lite sunkigare artister så folk kan gnälla på annat för omväxlings skull. Jag är till exempel ganska sunkig så varför inte låta mig spela två timmar på main under prime time? :D |
här skämms vi inte :P |
|
|
| Akia |
Det enda jag har att klaga över från dem 2 kryssningar jag varit på, är att dem varit för korta... Så jag ser verkligen fram mot den här :crazy: ! Men lite Lazlo-sunk skulle ju inte skada ;) .
Klart att vi måste ha ett swe-ta meet up! Synd att vi inte kan boka en hel korridor swe-ta hytter... |
|
|
| [SWE]Helios |
| När släpptes biljetterna? =) |
|
|
| jofawe |
på måndag släpps dem.. men .. de är redan slut :|
Men lugn, det kommer komma mer efter första betalningen. |
|
|
|
|