return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 18)
View this Thread in Original format
MondayBar
VIKTIGT - OBS - VIKTIGT - OBS - VIKTIGT - OBS - VIKTIGT - OBS - VIKTIGT

Man MÅSTE ha med sig pass för att få åka på kryssningen. Det räcker inte med körkort eller ID eftersom man passerar en gräns till ett land som inte är med i Schengen-avtalet (till skillnad från t ex Finland) när man kliver på båten.

Alltså... TA MED PASS ANNARS KOMMER DU INTE PÅ BÅTEN OCH FÅR STANNA HEMMA! .. var tvungen att skrika lite där..

Sen vill Tallink att man checkar in senast 17.00. Det går bra att checka in och få sin biljett från 14.00-17.00 och man får gå på båten kl 16.00-17.30, sen stänger påsläppet.

Snälla, kan ni hjälpa oss att kolla upp att alla era kompisar har fattat det här med passtvånget. Vi har sagt det femhundrasjuttio gånger nu, men det är alltid någon som missat det...

Mvh,
Staffan, Monday Bar
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by PoiZoN
sweta-fotbollslag? ;P

Jag är med! :D
Pjox
Fy fan att jag är fattigare än en kyrkråtta.
Jag har ju glatt mig över att det inte finns några biljetter så även om jag hade pengar så hade jag inte haft en möjlighet att åka men nu läser jag ju att det finns folk som vill sälja.
Farligt farligt jag kanske måste se till att sälja mig själv.
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Pjox
Jag har ju glatt mig över att det inte finns några biljetter så även om jag hade pengar så hade jag inte haft en möjlighet att åka men nu läser jag ju att det finns folk som vill sälja.

För att citera Laszlo på TC's forum:
"vi kommer eventuellt att skänka bort en biljett, om vi inte får tag på någon som vill köpa den, eftersom ena snubben i sällskapet fått inbrott och inte kan haka på..."

Så smek dig in där så kanske du har tur ;)
Laszlo
quote:

Har du hyttplats någon annanstans kan du säkert få biljetten (förutsatt att någon annan i vårt sällskap inte hittat en köpare). Jag kommer att bo i en annan hytt och kan inte svara för de andra om de vill ha sällskap eller inte...tror inte det skulle vara någor problem, men utifall...
anuga
http://mondaybar.tranceaddict.se/ Fredag, 18:00 ;)
Laszlo
quote:
Originally posted by anuga
http://mondaybar.tranceaddict.se/ Fredag, 18:00 ;)

hihi =)

tog mig friheten och fixade en liten iframe till min blogg: http://www.laszlo.se/blog/
Pjox
quote:
Originally posted by Laszlo
Har du hyttplats någon annanstans kan du säkert få biljetten (förutsatt att någon annan i vårt sällskap inte hittat en köpare). Jag kommer att bo i en annan hytt och kan inte svara för de andra om de vill ha sällskap eller inte...tror inte det skulle vara någor problem, men utifall...

Usch, fick frågan om jag vill jobba i helgen och det kan jag ju inte tacka nej till...
Laszlo
quote:
Usch, fick frågan om jag vill jobba i helgen och det kan jag ju inte tacka nej till...

Betyder det att jag kan utesluta dig från donationslistan? Finns andra som har kölapp nämligen =)
Pjox
quote:
Originally posted by Laszlo
Betyder det att jag kan utesluta dig från donationslistan? Finns andra som har kölapp nämligen =)

Ja det betyder det.
Jag tackade ja till jobb innan jag läste det ni skrivit här tyvärr.
Så nu är det en mindre i kön ;)

Christian Ö.
IINTE långt kvar nu!:D
SteveTranz4ever

Senaste nyhetsmailet

GLÖM INTE PASSET !!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement