return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 19)
View this Thread in Original format
MondayBar
Ojdå.. jag såg just att vi stavat fel på VIZAY.. det stavas så.. alltså inte med "s". Sorry, Vizay! /Staffan
mr_fisken
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

GLÖM INTE PASSET !!!!!!!!

äsh man köper ju sistaminuten pass, så slipper man orora sig för att glömma det hemma ;)
Olov
Och dessutom är det ju mycke snyggare :tongue2
jofawe
quote:
Originally posted by MondayBar
Ojdå.. jag såg just att vi stavat fel på VIZAY.. det stavas så.. alltså inte med "s". Sorry, Vizay! /Staffan

jag förlåter er aldrig!
hihi.. eller.. vänta nu.. kompensera genom gratisdrinkar i baren till Peter så är allt okej ;) :nervous:
SteveTranz4ever
Skön bild på Peter... du blundar fan alltid på kort :D
Vizay
I demand free drinks för det där felet! :D

Äsch då jag är van, bara ni skriver rätt på tidlistorna ni brukar sätta upp sen ;) (antar att ni lär sätta upp sånna även denna gång)

steve: ja jag vet, jag måste ju blunda. Skulle jag titta skulle alla flickorna se mina vackra ögon och då skulle jag bli så hett villebråd så min nuvarande skulle bli arg på mig ;)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Vizay
I demand free drinks för det där felet! :D

Äsch då jag är van, bara ni skriver rätt på tidlistorna ni brukar sätta upp sen ;) (antar att ni lär sätta upp sånna även denna gång)

steve: ja jag vet, jag måste ju blunda. Skulle jag titta skulle alla flickorna se mina vackra ögon och då skulle jag bli så hett villebråd så min nuvarande skulle bli arg på mig ;)

haha, hoppas att du räknar med ett gäng sweta's på golvet framför dig :)
Syns imorgon..tokladdade?!!?
Vizay
klart jag räknar med att ni goingar står längst fram och rockar era lurviga :D

I won't make you dissapointed ;)
lyssna noga på inledningen, I think you're gonna like it ;)
jofawe
vi ses på båten!
nu tänkte jag påbörja min resa till tokholmen!
mr_fisken
har för mig att jag postade ett inlägg igår men det verkar vara borta.

spelade in en kryssmix igår www.martin-e.com mycket vocal och ganska soft house, lite mer peak time på slutet :)

Laszlo
den slänger vi in i ipoden så vi har något att lyssna på i bilen =)

länkat till dig från bloggen och djlasse.com
jofawe
quote:
Originally posted by mr_fisken
har för mig att jag postade ett inlägg igår men det verkar vara borta.

spelade in en kryssmix igår www.martin-e.com mycket vocal och ganska soft house, lite mer peak time på slutet :)

Maria tipsade mig om den så den har jag redan brännt ut å ska lyssna på i bilen =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement