|
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
 |
|
|
| Optimus |
hoer!
gelukkig wist ik van deze party af:D:D:D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Me is absoluut van de partij!!!
Alleen heb je RV niet kunnen strikken??? |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben er ook wel bij! :)
Vet, lijkt me echt cool! Relax beetje feesten.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| kolkiewolkie |
ik had al gezegd dat ik kwam in de andere thread..
echt super!!!!!
kan vanaf deze kant van het land wel wat lui meenemen trouwes.. hangt ook af van hoeveel maats er meegaan, maar het algemene lamegehalte inschattend is er nog wel ruimte over :rolleyes: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Me is absoluut van de partij!!!
|
[OFF-TOPIC]

Een stukje sensueler dan die in jouw Avatar dacht ik zo ;)
En wel creatief blijven hè! (/me kijkt naar z'n eigen avatar :rolleyes: )
[/OFF-TOPIC]
Ik zal wel ff kieke of het wat wordt... |
|
|
| magrec |
COOL alleen tot 4:00
Als iemand euhm plekkie vrij heeft die mij kan ophalen...dan euhm moet er wel iets te regelen zin dacht ik :D |
|
|
| Kamaya |
Ede, moet wel te doen zijn vanuit Leiden dacht ik zo!
Enige probleem, kom ik daar in met m'n 18 jaartjes?? Niet dat ik er zo kinds uit zie ofzo, maar ik heb geen zin om dat eind voor niks te komen. Je weet maar nooit. Misschien dat jullie een vrijgeleide zouden kunnen regelen ofzo??
Let me know.....
De groeten. |
|
|
| TimeportE |
| count me in, dan zit ik immers op kamers (als het goed is) en heb ik nie meer last van dingen zoals ouders! :p maar uuh hoe ik dan thuis kom.. eff kijken waar het ligt en waar ik ga studeren etcetc.. |
|
|
| TimeportE |
uuh vraagje nog..
hoeveel lui kunnen in dat zaaltje en is het een feest voor TA's alleen of door TA's georganiseerd en bezicht en dat der dus geadverteerd moe worden om dan andere mensen aan te trekken.. leg het eens uit! :)
anders moe er een website gemaakt worden... :) |
|
|
| serialkillah |
| Damn.... ik ben dan helaas nog in turkije....:( |
|
|
| TranceFool |
9 augustus das een mooie datum....:)
Maaruh wrom laten we niet wat meer mensen draaien zodat het ook wat later is afgelopen??? |
|
|
|
|