Europees Voetbal!!!! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
Teknikol |
1-1 @ de ArenA lekker gedaan.... |
|
|
kreischer2000 |
kutzooi echt heel jammer dit! gewoon 2 punten verspeeld
en zlatan deed mee aan een snelcursus boksen |
|
|
Teknikol |
quote: | Originally posted by kreischer2000
en zlatan deed mee aan een snelcursus boksen |
jup haha, nou moet ik wel zeggen dat die mannetjes van rozenborg de eerste helft wel als piepschuim door de lucht vlogen hoor, elke keer lagen ze te janken op dat veld. Ik ben feyenoord fan hoor, maar daar hebbik zon hekel aan |
|
|
mr.marcello |
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien (alleen de samenvatting dus), maar ik ben wel blij dat Ajax 1-1 heeft gespeeld, dat vooral naar aanleiding van dat gedoe van die Zlatan...
Erg jammer van PSV dat ze de volle winst net niet hebben kunnen pakken in Dortmund!
Met vriendelijke groet. |
|
|
magrec |
quote: | Originally posted by Teknikol
jup haha, nou moet ik wel zeggen dat die mannetjes van rozenborg de eerste helft wel als piepschuim door de lucht vlogen hoor, elke keer lagen ze te janken op dat veld. Ik ben feyenoord fan hoor, maar daar hebbik zon hekel aan |
Zlatan is gewoon een grote imbeciel.
Ajax speelt gemeen en vals aangezien ze met eerlijk voetbal toch nooit kunnen winnen. |
|
|
mr.marcello |
quote: | Originally posted by magrec
Zlatan is gewoon een grote imbecel.
Ajax speelt gemeen en vals aangezien ze met eerlijk voetbal toch nooit kunnen winnen. |
Okee dan magrec!!!
|
|
Blik |
volgens mij heeft ajax de afgelopen jaren in de competitie toch echt altijd de minste gele en rode kaarten gehad van alle topploegen (volgens mij ook van de kleine ploegen zelfs)
omdat er toevallig 1 iemand bij zit die zich niet kan beheersen is het mooi dat ajax verliest?? beetje jammer vind ik dat, aangezien ajax samen met feyenoord nog kunnen zorgen voor enig nederlands succes in het Europese Voetbal.
Maarja, jullie zijn natuurlijk blij als er in de toekomst nog maar 1 nederlandse ploeg aan de CL mag meedoen, dan kunnen vitesse, heerenveen en utrecht tenminste ook niet meer meedoen aan het europese voetbal.....
beetje stom |
|
|
magrec |
lol alsof het aantal gele en rode kaarten iets zegt over vals en gemeen spelen. Ze halen gewoon veel streken uit die meestal alleen een vrije trap voor de tegenstander oplevert maar het zijn wel smerige geintjes die ze telkens hebben. |
|
|
mr.marcello |
quote: | Originally posted by Blik
omdat er toevallig 1 iemand bij zit die zich niet kan beheersen is het mooi dat ajax verliest?? beetje jammer vind ik dat, aangezien ajax samen met feyenoord nog kunnen zorgen voor enig nederlands succes in het Europese Voetbal. |
Volgens mij staat Ajax er nu zwaar slecht voor hoor!! Uit nog tegen Lyon en thuis tegen Inter...ze hebben nu denk ik net zoveel kans als PSV om door te gaan of om zich te plaatsen voor de UEFA-Cup!
Ook in de UEFA-Cup is er nog een ploeg actief die voor enig Nederlands succes kan zorgen, maar daar praten de meesten hier het liefste niet over! :rolleyes:
quote: | Originally posted by Blik
Maarja, jullie zijn natuurlijk blij als er in de toekomst nog maar 1 nederlandse ploeg aan de CL mag meedoen, dan kunnen vitesse, heerenveen en utrecht tenminste ook niet meer meedoen aan het europese voetbal.....
beetje stom |
Ik dacht dat de ploegen die zich plaatsen voor de Champions League de meeste punten konden halen om ervoor te zorgen dat er meerdere Nederlandse clubs in de CL mee konden doen?!?! Volgens mij hebben Ajax, Feyenoord en PSV dat veruit het meest vaak gedaan en hebben zij er dus al een tijd terug voor gezorgd dat we nu nog maar 1 CL plaats hebben!!
|
|
TimeportE |
quote: | Originally posted by mr.marcello
Ik dacht dat de ploegen die zich plaatsen voor de Champions League de meeste punten konden halen om ervoor te zorgen dat er meerdere Nederlandse clubs in de CL mee konden doen?!?! Volgens mij hebben Ajax, Feyenoord en PSV dat veruit het meest vaak gedaan en hebben zij er dus al een tijd terug voor gezorgd dat we nu nog maar 1 CL plaats hebben!! |
volgens mij was het nederlands elftal de graadmeter.. maar dat zou ook niet kunnen zijn, weet het niet zeker! :) |
|
|
Teknikol |
quote: | Originally posted by magrec lol alsof het aantal gele en rode kaarten iets zegt over vals en gemeen spelen. Ze halen gewoon veel streken uit die meestal alleen een vrije trap voor de tegenstander oplevert maar het zijn wel smerige geintjes die ze telkens hebben. |
idd, daar word ik echt ziek van als ik daar naar moet kijken, zelf voetbal ik ook en ik weet wat er gebeurt op zon veld, ook al is het op amateurvelden nog 30x erger. Zelf nu al 2 voorvallen gehad met iemand-op-zijn-bek-slaan-omdat-iemand-een-opmerking-trugkrijgt-na- zelf-veel-geïrriteerd-te-hebben. |
|
|
Teknikol |
ZAAD!!!
Feyenoord verliest....gvd klotezooi, maar het lag vooral aan feyenoord zelf, en ik durf van marwijk er ook wel op aan te spreken eigenlijk, met zn basisopstelling... |
|
|
|
|