Europees Voetbal!!!! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
mr.marcello |
quote: | Originally posted by Teknikol
ZAAD!!!
Feyenoord verliest....gvd klotezooi, maar het lag vooral aan feyenoord zelf, en ik durf van marwijk er ook wel op aan te spreken eigenlijk, met zn basisopstelling... |
Inderdaad zonde ja! Maar Dinamo Kiev is een sterke ploeg hoor en als je zag dat Feyenoord bepalende spelers als Van Hooijdonk en Bosvelt miste....helaas en dus gewoon hopen op het wonder van Turijn!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
New Wave |
quote: | Originally posted by magrec
lol alsof het aantal gele en rode kaarten iets zegt over vals en gemeen spelen. Ze halen gewoon veel streken uit die meestal alleen een vrije trap voor de tegenstander oplevert maar het zijn wel smerige geintjes die ze telkens hebben. |
Manmanmanman, ziet een keer een actie van machlas en meteen is heel Ajax oneerlijk en dat soort .....fette onzin!!!!
Onze grote vriendelijke sport-journaal-addict, u bent de zwakste schakel. |
|
|
arrows |
ik vind dat alle resultaten tegenvallen van Nederlandse clubs die Europees voetbal spelen. Ajax had gewoon moeten winnen, Ajax had maar twee kansen weggegven. PSV,tja, op basis van de tweede helft hadden ze ook een beter resultaat kunnen halen. Feyenoord, mijn cluppie, gewoon telurstellend. Het liep voor geen meter, geen een kans gecreerd ook weinig weggegeven. Komende week Juve uit, tja slechter kan niet dus ik heb nog wel alle hoop. Ajax zal het heel moeilijk krijgen tegen Lyon, maar de thuiswedstrijd tegen Inter zullen ze wel winnen. PSV zal het nog moeilijk krijgen om zich te plaatsen voor de UEFAcup, omdat Auxerre een goed resultaat heeft gehaald in Engeland |
|
|
mr.marcello |
quote: | Originally posted by arrows
ik vind dat alle resultaten tegenvallen van Nederlandse clubs die Europees voetbal spelen. |
Nou, volgens mij doet Vitesse het anders nog uitstekend hoor!!
Ze staan in de 2e ronde van de UEFA-Cup en volgens mij hadden ze nog niet verder kunnen zijn!!
|
|
Blik |
quote: | Originally posted by mr.marcello
Volgens mij staat Ajax er nu zwaar slecht voor hoor!! Uit nog tegen Lyon en thuis tegen Inter...ze hebben nu denk ik net zoveel kans als PSV om door te gaan of om zich te plaatsen voor de UEFA-Cup!
Ook in de UEFA-Cup is er nog een ploeg actief die voor enig Nederlands succes kan zorgen, maar daar praten de meesten hier het liefste niet over! :rolleyes:
|
ik weet niet in welk wereldje jij leeft maar ajax staat nog altijd 3de met 2 punten voorsprong en psv staat nog altijd 4de met 2 punten achterstand in beide poules.
sterker nog, als ajax wint van inter (met van der vaart, maxwell, o'brien er dan weer bij) zijn ze gewoon door naar de 2de ronde van de Champions League....
Ik dacht dat de ploegen die zich plaatsen voor de Champions League de meeste punten konden halen om ervoor te zorgen dat er meerdere Nederlandse clubs in de CL mee konden doen?!?! Volgens mij hebben Ajax, Feyenoord en PSV dat veruit het meest vaak gedaan en hebben zij er dus al een tijd terug voor gezorgd dat we nu nog maar 1 CL plaats hebben!!
je idd ja, waarom is iedereen dan zo ing blij als ajax verliest in de Champions League?? Als Ajax en Feyenoord doorgaan naar de 2de ronde hebben ze een goeie kans weer 3 ploegen door te sturen naar de CL (betekent ook meteen 1 sub-topper meer in de Uefa Cup) Het winnen van de Uefa Cup levert ongeveer evenveel punten op als het bereiken van de 2de ronde, dus het lijkt mij wel een beetje belangrijker dat ajax en feyenoord de 2de ronde halen van de CL dan dat vitesse misschien wel de 3de ronde van de Uefa Cup haalt denk je ook niet?? |
|
|
mr.marcello |
quote: | Originally posted by Blik
ik weet niet in welk wereldje jij leeft maar ajax staat nog altijd 3de met 2 punten voorsprong en psv staat nog altijd 4de met 2 punten achterstand in beide poules.
sterker nog, als ajax wint van inter (met van der vaart, maxwell, o'brien er dan weer bij) zijn ze gewoon door naar de 2de ronde van de Champions League.... |
We zullen het zien!
je idd ja, waarom is iedereen dan zo ing blij als ajax verliest in de Champions League?? Als Ajax en Feyenoord doorgaan naar de 2de ronde hebben ze een goeie kans weer 3 ploegen door te sturen naar de CL (betekent ook meteen 1 sub-topper meer in de Uefa Cup) Het winnen van de Uefa Cup levert ongeveer evenveel punten op als het bereiken van de 2de ronde, dus het lijkt mij wel een beetje belangrijker dat ajax en feyenoord de 2de ronde halen van de CL dan dat vitesse misschien wel de 3de ronde van de Uefa Cup haalt denk je ook niet?? |
Hebben ze (Ajax, Feyenoord en PSV) het dan niet in de afgelopen jaren al laten liggen?
|
|
Blik |
Hebben ze (Ajax, Feyenoord en PSV) het dan niet in de afgelopen jaren al laten liggen?
ajax zoiezo niet want die hebben de afgelopen jaren niet eens meegedaan aan de Champions League :D
vind ik ook heel makkelijk gezegd dat de grote 3 de schuld hebben aangezien het ook 1 van de 3 grote clubs (Ajax) was die ervoor gezorgd heeft dat we er überhaupt 3 CL-plaatsen hadden door het seizoen 94-95 en 95-96
misschien moeten de kleinere ploegen maar eens wat beter worden in plaats van te teren op de successen van de 3 grote clubs |
|
|
arjoderoon |
ha sjonge, wat een anti energie bespeur ik hier!! :)
ajax moet nu gewoon flink aan de bak. jammer dat ze het iedere keer voor zichzelf weten te verpesten. ze krijg zo onwijs veel goede kansen, en iedere keer schoppen ze die ook weer over. bij elke club trouwens hoor. (kezman, buffel, pi-air, mido, ibrahimovic)
ze moeten gewoon eens efficient met de weinige kansen die je krijgt op dit niveau omgaan. anders red je het indd niet.
k ben trouwens alles behalve fan die van hooijdonk. wat is die vent slecht zeg!! (uitgezonderd zijn vrije trappen.. die zijn onwijs gewoon)
jammer dat het enige wat hij kan vrije trappen nemen is. elke andere gewone kans heeft ie verprutst (verscheidene 100% kansen van 5 meter voor de goal 10 meter over knallen. dat lukt zelfs me schele oma nog nie!)
maar goed. dat is mijn mening. laat feijenoord en ajax nog even goed resultaat neerzetten (10 punten is geen vereiste hoor. je kunt ook met minder doorgaan ) maar k heb nog hoop voor ajax. als ze net zow spelen als tegen lyon thuis en tegen inter uit komt het wel goed (als ze die kloteknikker dr nou eens inskuppen) |
|
|
raoel |
Ik denk dat Feyenoord de enige ploeg is die nog kans maakt om door te gaan, al verwacht ik dat ook Feyenoord eruit ligt.
Ajax moet naar Lyon en dat gaan ze gewoon verliezen, verwacht ik.
Maar als ze winnen, tja
Dat maakt voetbal nou leuk he :)
De kans dat PSV nog door gaat is 1%. Volgende week winnen van auxere zodat we nog kans maken op de derde plaats. Dat zit er dan nog in, maar de gedachte om nog verder te komen is niet reëel. |
|
|
Teknikol |
misschien moeten de kleinere ploegen maar eens wat beter worden in plaats van te teren op de successen van de 3 grote clubs |
das natuurlijk gelul, want de beste spelers worden na een tijdje toch weggekocht door de grote 3, of (zoals tegenwoordig ook wel gebeurt) direct vertrekken naar verre oorden. Je kan de kleine clubs nix kwalijk nemen. |
|
|
Blik |
quote: | Originally posted by Teknikol
das natuurlijk gelul, want de beste spelers worden na een tijdje toch weggekocht door de grote 3, of (zoals tegenwoordig ook wel gebeurt) direct vertrekken naar verre oorden. Je kan de kleine clubs nix kwalijk nemen. |
nee maar je kunt wel de 3 grote clubs de schuld geven?? :rolleyes: |
|
|
Teknikol |
nee maar je kunt wel de 3 grote clubs de schuld geven?? :rolleyes: |
Je kunt niemand de schuld geven, het was wel duidelijk dat het Nederlandse voetbal achteruit ging, maar het ging geleidelijk aan. En iedereen d8 blijkbaar dat dat maar tijdelijk was. En wat zie je nu, clubs op het randje van de afgrond...logisch, is een afgeleide van de niveau daling. De clubs willen bezuinigen, maar tegelijkertijd hun jeugdafdeling volledig hernieuwen. Zit toch iets niet goed. Als het zo doorgaat zie ik over 5 jaar geen enkele Nederlandse ploeg meer voetballen in Europa, omdat onze competitie zo zwaar zaadje is geworden. |
|
|
|
|