return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Europees Voetbal!!!! (pg. 16)
View this Thread in Original format
Flipper01
quote:
Originally posted by mr.marcello
Jaaaa mensen, vandaag is het dan eindelijk zover!! De Nederlandse ploeg die tot nu toe als enige al in de 2e ronde staat :p krijgt het Duitse Werder Bremen op bezoek!!! Dus wat verwachten we van deze wedstrijd??
Ik hou het op een 2-1 overwinning voor Vitesse (je moet natuurlijk wel positief blijven)! :)

Met vriendelijke groet.

Ik denk dat het 1-0 gaat worden!!

http://www.vitesseworld.com/fanshop/DynContent.asp?ID=873
Blik
quote:
Originally posted by arjoderoon
ach komop zeg.. de complimenten voor het vertoonde spel? ga je schamen!!!!!!! de eerste 10 minuten waren goed. voor de rest was het 26x bagger. dat ze het gehaald hebben hebben ze niet aan zichzelf te danken! en dat die ene goal afgekeurd werd of niet toegekend, ach staan ze quitte met de penalty die chivu had moeten krijgen na 3 minuten. maar als ajax zo blijft spelen als gisteren mogen ze dr van mij nog uit volgende week, niet om aan te zien gewoon! (waarom kunnen ze niet gewoon een hele wedstrijd zo spelen als in de eerste 10 minuten?)

omdat dat juist de tactiek was van ajax, snel openen en hopen op een snel doelpunt en dan naar achteren leunen en hopen op een counter. Aanvallend is Lyon best goed maar het is een nog betere counterploeg, als ajax de hele wedstrijd zou had gespeeld hadden ze denk ik uiteindelijk verloren. Je kon ook al zien aan de opstelling dat ze verdedigend gingen spelen, 4-4-2 met Maxwell en Galasek op het middenveld, en hopen op een counter omdat Sikora ook op het middenveld stond.

Een voetbalkenner (Ruud Gullit) ziet dat en als je het dan als ploeg ook nog goed uitspeelt door te winnen zou je best wel eens een complimentje kunnen krijgen omdat je er ook echt voor werkt voor een overwinning

Het is in ieder geval altijd beter dan winnen d.m.v. cadeautjes van de tegenstander of de scheidsrechter IMO
arjoderoon
mm ja oke. das ook een mening. maar ik geloof niet dat ze dit gepland hadden. iedereen kon zien dat het fout ging. kan dan misschien zijn dat ze niet alleen maar wilden aanvallen, maar op die 10 minuten na heb ik nog maar 2 aanvallen gezien van ajax, en waarom zo weinig? omdat ze niet 1 bal gewoon af konden spelen (heb je op de doeltrappen gelet van didulica?, die leverde ELKE bal in bij lyon) of was dat geplanned? nee dus. en als je ziet dat lyon de eerste 10 minuten al klaar was voor de slachtbank, waarom druk je dan niet door en knal je er nog 1 of 2 in? 2-0 voetbalt heeeel wat fijner dan een schamele 1-0 hoor. oftewel. nee ik geloof je niet als je zegt dat dit de bedoeling was.
Blik
quote:
Originally posted by arjoderoon
mm ja oke. das ook een mening. maar ik geloof niet dat ze dit gepland hadden. iedereen kon zien dat het fout ging. kan dan misschien zijn dat ze niet alleen maar wilden aanvallen, maar op die 10 minuten na heb ik nog maar 2 aanvallen gezien van ajax, en waarom zo weinig? omdat ze niet 1 bal gewoon af konden spelen (heb je op de doeltrappen gelet van didulica?, die leverde ELKE bal in bij lyon) of was dat geplanned? nee dus. en als je ziet dat lyon de eerste 10 minuten al klaar was voor de slachtbank, waarom druk je dan niet door en knal je er nog 1 of 2 in? 2-0 voetbalt heeeel wat fijner dan een schamele 1-0 hoor. oftewel. nee ik geloof je niet als je zegt dat dit de bedoeling was.

Ja daar heb je gelijk in, ik was zelf ook heel wat rustiger als ze met 2-0 voor zouden staan, en misschien konden ze het ook wel niet volhouden, maar het het was zoiezo de bedoeling dat ze op voorsprong zouden komen en dat ze dan Lyon het spel zouden laten maken

(dat las ik namelijk in een interview met Koeman afgelopen dinsdag :))
arjoderoon
ja nou ja dat kan vooraf misschien wel zo zijn maar de realiteit gaf mij hartverzakkingen! k vond dat koeman wel heeeeeel erg lang wachten met ingrijpen want die goal hing de hele tijd zo nadrukkelijk in de lucht.
maar goed. uiteindelijk is het goed gekomen. als ze het maar niet nog een keer flikken. zoals een wijs man ooit zei: de aanval is de beste verdediging en ieder voordeel heeft zn nadeel...
Flipper01
GOAL!!!

1-0 voor Vitesse!! :D :D
Jappio
weer VERLAAT!!

2-1
arrows
quote:
Originally posted by Jappio
weer VERLAAT!!

2-1

aha vaderlandse liefde!!
Blik
zozo, 2-1 gewonnen, en de 3-1 hing eerder in de lucht dan de 2-2

mooi resultaat
mr.marcello
JAAAAAAAAAAAA!!!! :D:D:D:D

Ben net thuis van een heerlijke voetbalavond!! Het spel was vaak niet al te best, maar het gaat er natuurlijk om dat je de overwinning pakt!! En dat zekers tegen de Duitsers!!! :D:D:D

Over 2 weekjes lekker naar Bremen toe om de 3e ronde te halen!!

Met vriendelijke groet.

arjoderoon
ah dat ziet er goed uit. ajax wint de champions league, vitesse de uefa cup... :tongue3

yeah right.. keep on dreaming...i wish i could...
TimeportE
eff over dat ajax gedoe... het was ajax tactiek om zo te spelen.. lyon had nie voor nix 8x thuis gescoort! en door deze tactiek heeft ajax nix tegen gekregen, das een prestatie, ook al hadden ze aardig wat geluk! :)

en leuk voor vitesse dat ze gewonnen hebben, nu nog de uit wedstrijd goed spelen!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement