return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Europees Voetbal!!!! (pg. 15)
View this Thread in Original format
hamburgerboefje
quote:
Originally posted by Joost008
Je kan ook replies deleten:rolleyes:

hee weer wat geleerd op de donderdagavond:gsmile:
Blik
JAAAAAAAA gewoon met 2-0 gewonnen, ik wist dat ze zouden winnen, en idd terecht Joost. Ajax heeft 1 kans weggegeven en meer ook niet. Ajax had in de 5de minuut al een penalty moeten krijgen maar gelukkig scoorde ze in de 7de minuut toch. De bal die Chivu van de lijn haalde was nog echt 1 millimeter op de lijn dus dan ist geen doelpunt :p.

En geweldig trouwens dat van der Vaart scoort. Ik kan me helemaal vinden in de woorden van Gullit: "Je kunt nu wel zeggen dat van der Vaart geen talent meer is, hij behoort gewoon tot één der groten" (ofzoiets dergelijks)

En ik zie Ajax ook nog wel groepswinnaar worden ook nog want ik zie ze wel winnen van Inter (met 3-1).

De psv-ers ook gefeliciteerd met hun eerste overwinning in de CL en het vergroten van hun kans op Europees Voetbal

Ajax heeft al Europees Voetbal :toothless
arjoderoon
wat een onwijse kutwedstrijd van ajax zeg! de eerste 10 minuten waren fantastisch, maar de overige 80 kun je beter gelijk in de prullenmand flikkeren (qua voetbal dan) ging compleet uit me dak toen het 0-2 werd. en wie zorgden ervoor? vd meijde, vd vaart... had die mido en zlatan gelijk bij het grof vuil gezet en trek nog blik talenten open. daar hebben we veel meer aan! en waarom wachtte koeman zolang met ingrijpen? t was toch wel duidelijk dat ajax op het randje van de afgrond balanceerde? alleen in het 2e deel van de 2e helft geloofde lyon dr niet meer in en toen zijn ze ook niet echt gevaarlijk meer geworden. beste spelers vanavond bij ajax: trabelsi, nigel de jong (En in mindere mate chivu vanwege zn domme acties) maar die andere 2 dikke 9!
die scheids was een dikke lul en zn moeder had een niet zow leuk beroep (zoals ze het bij feijenoord nu moeten zingen) die rode kaart was zwaar overdreven, en chivu had penalty moeten krijgen in de 3e minuut.
maar goed. thats it. (en je kon niet zien of ie over de lijn was. camera stond verkeerd)
New Wave
quote:
Originally posted by raoel
Natuurlijk zend de NOS ajax uit, doen ze ooit iets anders :rolleyes:
Je kent de lijspreuk van de NOS toch:
van iedereen, maar voor de Joden

Javast.....Net zoals 2 jaar terug toen Ajax beslissende euro-wedstrijd moest spelen en Utrecht de live uitzending kreeg....en kansloos verloor....net als de live wedstrijden van Heerenveen en Willen II
Allemaal BULLLLLLL dus....zinloos zeiken op Ajax is inmiddels een sport geworden.....

Net als de presentatie van die ouwe kraai senior....met zijn "ach, Ajax speelde wel redelijk" en "OCHOCH PSV en Feyenoord speelde de sterren van de hemel blablablablabla"..........

juist..........
mr.marcello
quote:
Originally posted by Joost008
Nou Mr.Marcello veel Suc6 morge met Vites

Jaaaa mensen, vandaag is het dan eindelijk zover!! De Nederlandse ploeg die tot nu toe als enige al in de 2e ronde staat :p krijgt het Duitse Werder Bremen op bezoek!!! Dus wat verwachten we van deze wedstrijd??
Ik hou het op een 2-1 overwinning voor Vitesse (je moet natuurlijk wel positief blijven)! :)

Met vriendelijke groet.
Blik
werder bremen doet het goed in competitie dus ik ga voor een 1-2 overwinning voor de duitsers
raoel
Twas gister best wel een goede wedstrijd van PSV.
Nou had Auxerre wel 2 rode kaarten, maar ook daarvoor was PSV de betere ploeg.
Natuurlijk ben ik blij met deze overwinning, maar ik had graag willen zien hoe PSV tegen 11 man had gespeeld.

Ik ben benieuwd of PSV er in slaagt om derde te worden want ze moeten uit tegen Arsenal en das geen makkie. Ook al i Arsenal uit vorm, het blijft kwalitatief gezien de veel betere ploeg.
Auxerre moet thuis tegen Dortmund
Tja, dan moet ik eerlijk zeggen dat ik Auxerre een grotere kans geef dan PSV.

Ik hoor hier mensen zeggen dat Ajax terrecht heeft gewonnen en das dan ook voor het eerst dat ik dit lees/hoor.
In alle wedstrijd verslagen staat dat Lyon een stuk beter was en dat ajax met de hakken over de sloot is gekomen. Welke neutrale supporter kan me daar nu is duidelijheid over geven.
TimeportE
quote:
Ik hoor hier mensen zeggen dat Ajax terrecht heeft gewonnen en das dan ook voor het eerst dat ik dit lees/hoor.
In alle wedstrijd verslagen staat dat Lyon een stuk beter was en dat ajax met de hakken over de sloot is gekomen. Welke neutrale supporter kan me daar nu is duidelijheid over geven.

ik ben ajax supporter! :D
en ik kan zeggen, ajax heeft geluk gehad! ze stonden op het laatst (eigenlijk al na 20 min) met de rug tegen de eigen muur, maar toch hebben ze het gehaald, wat al een wonder te noemen is want 10 min voor het eind was de druk het grootst (daarna gingen ze alleen maar lange ballen spelen, in voordeel van ajax dus! :))

btw die rode kaart voor chivu sloeg nergens op.. net zoals die 2 rode kaarten tegen auxerre!
Blik
quote:

ja Lyon bepaalde het spel, maar Ajax heeft 1 kans in de eerste helft weggegeven en 1 kans in de 2de helft weggegeven. Je kunt wel het spel bepalen maar als je geen kansen creëert doe je het gewoon slecht als aanvallende ploeg en is de verdedigende ploeg de betere, zo simpel is het.

Als je ook Gullit hoorde over Ajax, hij was zeer onder de indruk en wilde Ajax z'n complimenten geven over het goeie spel dat ze hebben gespeeld. zegt mij genoeg

voor de rest stond er ook in alle kranten (en teletekst) dat de bal over de lijn was, maar vertel mij dan maar eens waarom de grensrechter (die bijna op de lijn stond) de scheidsrechter, (die op de penaltystip stond), Didulica en Chivu (die wel eerlijk is aangezien die zei dat het bij RKC een zuivere rooie kaart was) allemaal zeiden dat de bal er niet overheen ging...
Jappio
quote:
Originally posted by Blik
ja Lyon bepaalde het spel, maar Ajax heeft 1 kans in de eerste helft weggegeven en 1 kans in de 2de helft weggegeven. Je kunt wel het spel bepalen maar als je geen kansen creëert doe je het gewoon slecht als aanvallende ploeg en is de verdedigende ploeg de betere, zo simpel is het.

Als je ook Gullit hoorde over Ajax, hij was zeer onder de indruk en wilde Ajax z'n complimenten geven over het goeie spel dat ze hebben gespeeld. zegt mij genoeg

voor de rest stond er ook in alle kranten (en teletekst) dat de bal over de lijn was, maar vertel mij dan maar eens waarom de grensrechter (die bijna op de lijn stond) de scheidsrechter, (die op de penaltystip stond), Didulica en Chivu (die wel eerlijk is aangezien die zei dat het bij RKC een zuivere rooie kaart was) allemaal zeiden dat de bal er niet overheen ging...

Neutraal n3rd :D

Blik
quote:
Originally posted by Jappio
Neutraal n3rd :D

b3|< $137 /\/\37 j3 313373 7@@17j3

Gullit en de scheid/grens-rechters zijn wel neutraal te noemen, en aangezien de eerste 2 alinea's uit Gullit z'n mond kwamen is het dus neutraal te noemen
arjoderoon
ach komop zeg.. de complimenten voor het vertoonde spel? ga je schamen!!!!!!! de eerste 10 minuten waren goed. voor de rest was het 26x bagger. dat ze het gehaald hebben hebben ze niet aan zichzelf te danken! en dat die ene goal afgekeurd werd of niet toegekend, ach staan ze quitte met de penalty die chivu had moeten krijgen na 3 minuten. maar als ajax zo blijft spelen als gisteren mogen ze dr van mij nog uit volgende week, niet om aan te zien gewoon! (waarom kunnen ze niet gewoon een hele wedstrijd zo spelen als in de eerste 10 minuten?)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement