return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Europees Voetbal!!!! (pg. 18)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
1-4?? Nee man, eerder 1-0
En 0-3 is ook vrij onwaarschijnlijk

volgens mij had ik in de eredivisie poule toch wel aardig wat puntjes gehaald met deze uitslagen :rolleyes:
arjoderoon
ha sjonge jonge. wat heb ik een hartverzakking gekregen.
1e helft van ajax was gewoon goed! en ze zijn gewoon genaaid door die lijnrechter die die goal af liet keuren. waren die lui omgekocht door de italianen ofzo???
ongeloofelijk! maar goed. eindstand was dus gewoon 2-2 en vd vaart heeft 2x gescoord.... (ook al stond op het bord 1-2 :))
maar rechtvaardigheid heeft gezegevierd.... nu ajax toch door is. wel heeeel erg dat ze het op de wedstrijd in rosenborg aan lieten komen.
als ze gewoon gewonnen hadden hadden ze nog flink centjes gevangen. toch een prestatie van zo'n jong team, en weer is duidelijk hoe verschrikkelijk belangrijk vd vaart is voor ajax.

en wat vitesse betreft.. youri mulder zei laatst bij studio sport ofzo dat werder bremen in eigen huis bijna niet te verslaan is. hij zei het zo: ik ben er met schalke 8x geweest, en 7 van de 8 keer zijn we er afgedroogd. dus ja ze krijgen een hele zware dobber aan werder. k hoop wel dat ze door gaan. en feijenoord moet gewoon winnen. (zijn ze dan door??)
mr.marcello
quote:
Originally posted by arjoderoon
en wat vitesse betreft.. youri mulder zei laatst bij studio sport ofzo dat werder bremen in eigen huis bijna niet te verslaan is. hij zei het zo: ik ben er met schalke 8x geweest, en 7 van de 8 keer zijn we er afgedroogd. dus ja ze krijgen een hele zware dobber aan werder. k hoop wel dat ze door gaan.

Klopt! Dat zei Youri afgelopen week ja! Maargoed, wij zijn Schalke niet....wij zijn veel beter! :p
(En Werder is nu niet echt in vorm, al wil dat natuurlijk nix zeggen bij Duitse clubs).

Met vriendelijke groet.
Blik
volgens mij heeft ajax nog geen enkele normale scheids gehad deze Champions League. Het was echt super toen Rosenborg op voorsprong kwam, er werden een paar mensen d.m.v. sms-jes op de hoogte gehouden, dus heel het stadion zat op een gegeven moment te juichen. Toen de wedstrijd van Rosenborg was afgelopen toeterde iemand van de F-side 3 keer als teken dat ajax door was, heel het stadion uit z'n dak, en 5 minuten later scoorde VdV ook nog es de 1-2. geweldig

Italianen zijn trouwens de grootste mongolen ter wereld, als je wilt tijdrekken, doe het dan op een normale manier en niet op zo'n kutmanier zoals hun het deden.

quote:

kortom:

ajax 2de ronde van de CL
PSV niks

ja, wat kan ik zeggen

feyenoord gaat trouwens vanavond verliezen, het halve basiselftal is geblesseerd dus ze gaan het niet halen denk ik.
arjoderoon
ja. maar ja. ik weet het niet. die duiters gaan echt tot het gaatje! dus daar moet je echt de volle 90 minuten plus extra tijd verrekte verdacht zijn en verdomd goed oppassen.
en ja.. italianen.... laten we ze allemaal in de adriatische zee donderen ofzo... wat een stelletje verschrikkelijke mongolen.
Jappio
quote:
Originally posted by Blik

ja, wat kan ik zeggen

feyenoord gaat trouwens vanavond verliezen, het halve basiselftal is geblesseerd dus ze gaan het niet halen denk ik.

We shall see..

Wat een tyfusgeluk heeft ajaks weer gehad gister zeg.. ongelofelijk..

Erg jammer dat psv nog uitgeschakeld is, had t ze wel gegund.. Maar ja, dankzij die duitsers van dortmund toch niet :)

Zo.. ik ga nog ff een hapje eten en dan naar de KUIP..

see ya!
Blik
quote:
Originally posted by Jappio
We shall see..

Wat een tyfusgeluk heeft ajaks weer gehad gister zeg.. ongelofelijk..

geluk dwing je af :D

maar je vergeet dat ajax 1 zuiver doelpunt en 1 penalty niet gekregen heeft in de wedstrijd, dus eigenlijk heeft Inter geluk gehad want die zouden niet doorgaan met verlies tegen ajax
mr.marcello
quote:
Originally posted by Blik
geluk dwing je af :D

maar je vergeet dat ajax 1 zuiver doelpunt en 1 penalty niet gekregen heeft in de wedstrijd, dus eigenlijk heeft Inter geluk gehad want die zouden niet doorgaan met verlies tegen ajax

Als, dan had en dan zou.........dat telt allemaal niet!

Met vriendelijke groet.
kreischer2000
Nou k zat dus gister in de arena en echt in 3 minuten geef je die wedstrijd weg!!! De eerste helft liepen we over inter heen en werd een glaszuiver doelpunt afgekeurd!!!:whip: Na die bevliegingen van Crespo was ajax even aangeslagen waarna vieri nog een mooi kans creërde, daarna was ajax weer veel beter dan inter. maar dat verlies dat nemen we maar, we zijn toch geplaatst en dat zie k feyenoord nog niet zo snel doen
raoel
:mad: :mad: :mad:

Meer heb ik eigenlijk niet te melden.
Zo zal het altijd blijven, lucky Ajax, en de stomme boeren uit eindhoven.
ik kan er inmiddels wel een boek over vol schrijven.

arrows
quote:
Originally posted by kreischer2000
Nou k zat dus gister in de arena en echt in 3 minuten geef je die wedstrijd weg!!! De eerste helft liepen we over inter heen en werd een glaszuiver doelpunt afgekeurd!!!:whip: Na die bevliegingen van Crespo was ajax even aangeslagen waarna vieri nog een mooi kans creërde, daarna was ajax weer veel beter dan inter. maar dat verlies dat nemen we maar, we zijn toch geplaatst en dat zie k feyenoord nog niet zo snel doen

Feyenoord heeft wel degelijk kansen, Newcastle thuis of uit is een wereld van verschil. Newcastle werd in beide uitwedstrijden helemaal van de mat gespeeld. Feyenoord zal het wel moeilijk krijgen maar ze gaan het redden!!
eieregooie
Djiez! Wat was het weer spannend die 2e helft vanavond! Maar helaas... :( :( :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement