return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Europees Voetbal!!!! (pg. 17)
View this Thread in Original format
mr.marcello
quote:
Originally posted by arjoderoon
ah dat ziet er goed uit. ajax wint de champions league, vitesse de uefa cup... :tongue3

yeah right.. keep on dreaming...i wish i could...

Ja, dat zou magistraal zijn! Maar laten we eerst maar hopen dat we de 3e ronde halen!!

quote:
Originally posted by TimeportE
en leuk voor vitesse dat ze gewonnen hebben, nu nog de uit wedstrijd goed spelen!

Da's inderdaad het moeilijkste deel, maar we blijven positief!! :)

Met vriendelijke groet.
Blik
quote:
De tuchtcommissie van de UEFA doet woensdag 6 november uitspraak over de lengte van de schorsing van Cristian Chivu. De aanvoerder werd tegen Lyon met een rode kaart van het veld gestuurd nadat hij Vairelles had neergehaald.

Scheidsrechter Vassaras maakte in zijn rapport melding van Žernstig gemeen spelŽ. Daardoor wordt de zaak onderzocht. Had de scheidsrechter in zijn rapport vermeld dat Chivu een rode kaart kreeg vanwege het neerhalen van een doorgebroken speler dan was het bij de automatische schorsing van een wedstrijd gebleven.
Nu onderzoekt de tuchtcommissie het voorval.

Woensdag volgt de uitspraak.

bron: www.ajax.nl

Dit is echt belachelijk te noemen, waarom is die gozer scheidsrechter geworden, ga in de speeltuin spelen als je het niet aankan.... Rood geven voor een overtreding die geel waard was is al stom te noemen, maar dan ook nog eens een beschuldiging maken van ernstig gemeen spel gaat echt te ver...!!!!

(pffff, ff stoom afblazen)
arjoderoon
quote:
Originally posted by Blik
Dit is echt belachelijk te noemen, waarom is die gozer scheidsrechter geworden, ga in de speeltuin spelen als je het niet aankan.... Rood geven voor een overtreding die geel waard was is al stom te noemen, maar dan ook nog eens een beschuldiging maken van ernstig gemeen spel gaat echt te ver...!!!!

(pffff, ff stoom afblazen)

waarbij ik nog even aan wil tekenen dat die hondelul chivu eerst een penalty onthield!! (wie moet er nou gepakt worden voor ernstig gemeen spel dan? in de kont naaien die klootzak! of is mijn taalgebruik nou weer te obsceen?)
mr.marcello
Oke mensen: week van de waarheid!!

UEFA-Cup:
Werder Bremen - Vitesse

Champions League:
Ajax - Internazionale
Arsenal - PSV
Feyenoord - Newcastle United

Wat denken we ervan?

Met vriendelijke groet.
arrows
quote:
Originally posted by mr.marcello

UEFA-Cup:
Werder Bremen - Vitesse 1 - 1

Champions League:
Ajax - Internazionale 3 - 1
Arsenal - PSV 2 - 2
Feyenoord - Newcastle United 1 - 0

Wat denken we ervan?

Met vriendelijke groet.

Werder Bremen - Vitesse 1 - 1
Ajax - Internazionale 3 - 1
Arsenal - PSV 2 - 2
Feyenoord - Newcastle United 1 - 0
Blik
het is tenminste uitverkocht, dat mocht ook wel eens een keertje :)

ajax speelt gelijk 1-1
psv verliest met 2-1
lyon speelt ook gelijk met 1-1
Auxerre wint met 1-0

kortom:

ajax 2de ronde van de CL
PSV niks

PS: dit denk ik, ik hoop natuurlijk dat ajax en psv winnen
Jappio
quote:
Originally posted by mr.marcello

UEFA-Cup:
Werder Bremen - Vitesse

Champions League:
Ajax - Internazionale
Arsenal - PSV
Feyenoord - Newcastle United

Wat denken we ervan?

Met vriendelijke groet.

Werder - vitesse 1-0

ajaks - internazionale 1-4

feyenoord - newcastle 2-1
(aangezien ik weer is een kaartje heb gekocht, en feyenoord nooit verliest als ik er bij ben, wordt het in ieder geval 1-1, maar ik hoop 2-1 :D)

arsenal - psv 0-3
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Jappio
Werder - vitesse 1-0

ajaks - internazionale 1-4

feyenoord - newcastle 2-1
(aangezien ik weer is een kaartje heb gekocht, en feyenoord nooit verliest als ik er bij ben, wordt het in ieder geval 1-1, maar ik hoop 2-1 :D)

arsenal - psv 0-3

1-4?? Nee man, eerder 1-0
En 0-3 is ook vrij onwaarschijnlijk
New Wave
Werder - vitesse 0 - 2

Ajax - inter 2 - 1

naam vergeten - newcastle 0 - 1

arsenal - psv 2-0
Jappio
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
1-4?? Nee man, eerder 1-0
En 0-3 is ook vrij onwaarschijnlijk

tis toch mijn voorspelling ? :rolleyes: :D

mr.marcello
quote:
Originally posted by New Wave
Werder - vitesse 0 - 2

Kijk, met jou kan ik praten! :D

Maarre, echt jammer dat PSV er helemaal uit ligt! Maar daardoor worden ze echter wel weer kampioen van Nederland.

Met vriendelijke groet.
TimeportE
AJAXXXXX... echt beter dat ze door zijn, en op basis van de eerste helft helemaal terecht, tja.. crespo is gewoon super goed.. wel jammer dat ze alsnog verloren hebben.. en die scheids, kijk uit je ogen, het WAS een goal en het WAS hands.. verder jammer dat psv verloren heeft, maar ook slecht vin ik.. 2de elftal en rode kaart! maar ja.. nu hopen op feyenoord, moeten zij winnen en juve met 2de elftal ook een resultaat neerzetten!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement