return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Europees Voetbal!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
mr.marcello
Tsjonge jonge, dat leek vanavond echt nergens op!! Ben dan ook net pas thuis (na het verzuipen van m'n verdriet in de kroeg). Echt zonde wat Vitesse heeft laten zien!! Ze hadden, als ze normaal gespeeld hadden, makkelijk kunnen winnen van die Roemenen!!! :mad:

Met vriendelijke groet.
Joost008
Pffff op het nippertje, maar ze hebben gewonnen:D,
ik moet wel zeggen dat ze de tweede helft een heel stuk minder hebben gespeeld dan de eerste helft. Dit kwam natuurlijk ook wel door het spel van Lyon, maar toch in de tweede helft veel te makkelijk balverlies en te slappe passes.
TimeportE
juistem, ajax na een geode 1ste helft.. toch nog gewonnen met 2-1!! :)
was nog erg spannend op het eind! :D
Jappio
quote:
Originally posted by Nook
ik wou as roma - real madrid kijken, maar geen enkele zender hier in rotterdam zend het uit. dus ga nu maar wat anders doen :(

morgen natuurlijk feyenoord!!!

Op de belg was Genk tegen AEK te zien :)

Heb wel ajakkes gekeken, niveau viel me nie eens tegen. Al was Lyon zeker in de eerste helft erg slecht. Maar goed voor het nederlandse voetbal dat ze gewonnen hebben. En die fransen mocht ik toch al nie zo :)

Jammer van vitesse (t zijn de homo's yes yes :)) zeker omdat het in de laatste minuut gebeurde. Zit nu PiSVee te kijken, en tis maar goed dat die ten rouwenaar ze er allemaal uithaalt :)

Valt me sowieso mee trouwens het niveau van de keepers. Die stekelenburg is ook heel aardig keepertje en die van PSV keept ook wel aardig :)

Maar morgen de wedstrijd die ik zek0r ga kijken :) Jammer dat bosvelt waarschijnlijk nie meedoet, maar zelfs zonder bosvelt hebben ze nog een goed elftal :) Daarom wint Feyenoord niet alleen de Champions League, maar ook het landskampioenschap en de amstelcup :D

Later! :)
eieregooie
quote:
Originally posted by Gurian
Ik kijk alle wedstrijden waar Nederlandse clubs aan mee doen.
In de competitie ben ik voor Feyenoord maar in Europa heb ik geen favoriet en moeten alle Nederlandse clubs winnen van mij.

same here... maar ook in Europa ligt me hart voornamelijk bij de Rotterdammers hoor...
mr.marcello
quote:
Originally posted by Jappio
Jammer van vitesse (t zijn de homo's yes yes :)) zeker omdat het in de laatste minuut gebeurde.

Ow, da's dat nummer wat afgeleid is van: Homo's lopen hand in hand?? :D

Met vriendelijke groet.
Blik
gister naar de wedstrijd van Ajax geweest in de Arena, en het was echt supervet, na 35 minuten met 2-0 voorstaan door Zlatan, eerste helft was gewoon errug goed van Ajax, 2de helft was minder goed natuurlijk maar ze hebbben het gehaald.

die scheidsrechter was trouwens echt slecht, gele kaart voor yakubu en stekelenburg sloeg helemaal nergens op...
Gurian
En nu lekker feyenoord kijken. Alleen keek net naar die voorbeschouwing hebben ze die gullit weer van stal gehaald.
Das nie echt wat.
Maar hopen dat bosvelt meedoet dan komt het hoop ik wel goed
Jappio
quote:
Originally posted by Gurian
En nu lekker feyenoord kijken. Alleen keek net naar die voorbeschouwing hebben ze die gullit weer van stal gehaald.
Das nie echt wat.

alles beter dan die JONK whehe :D
Gurian
Oke daar geef ik je helemaal gelijk in maar geef mij maar Johan Cruijff dies toch altijd de beste geweest en zal het voorlopig ook wel blijven.

John
kut juventus:@:mad: :whip:

hope dat et de 2e helft beter gaat
Teknikol
2de helft was niet veel beter, blij dattet 1-1 is gebleven op het eind!

Tis natuurlijk ook niet zomaar een ploegie, meer zat er niet in
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement