return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Europees Voetbal!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jappio
leuke wedstrijd niet hoogstaand, mooi doelpunt weer van pi-air.. Ik denk dat ze met Bosvelt hadden gewonnen. Nou zag je een aantal x ballen op de rand van de 16 die anders nooit zo vrij waren geweest als paul had meegedaan. Maar goed. 1-1 is niet slecht tegen Juve :)
mr.marcello
Ach ja, het is een goed resultaat voor Feyenoord tegen één van de beste ploegen in de wereld op dit moment. Biedt genoeg zelfvertrouwen voor het verdere verloop van de Champions League!!!

Met vriendelijke groet.
eieregooie
Ik vond ut een spannende en vermakelijke wedstrijd met een mooi resultaat :)
mr.marcello
Wat verwachten we vanavond van onze andere 2 UEFA-Cup klanten: FC Utrecht en SC Heerenveen??

Met vriendelijke groet.
Dj Lex
Denk dat Utreg gaat winnen en Heerenveen gaat verliezen
mr.marcello
Ik ben eigenlijk bang dat ze allebei zullen verliezen. Legia Warschau is in de voorronde van de Champions League uitgeschakeld door Barcelona, maar heeft bij mij een hele sterke indruk achtergelaten. Dus ik hoop dat FC Utrecht ze op een gelijkspel kunnen houden (liever winnen natuurlijk, maarja).
En als dat National Boekarest net zo'n type ploeg is als Rapid Boekarest (waar Vitesse dinsdag tegen moest), dan vrees ik het dus voor SC Heerenveen.

Maar we blijven positief: HOLLAND HOLLAND!!

Met vriendelijke groet.
mr.marcello
Utrecht scoort!!!! YEAHHHH!!!! :D

Met vriendelijke groet.
mastah jc
kben niet egt heel erg feyenoord fan (meer dan ajax dat zeker) maar ik vind het toch heel knap wat v. hooijdonk iedere keer weer neer zet! tzijn er maar weinig die het zo goed kunnen als hem!
mr.marcello
quote:
Originally posted by mastah jc
kben niet egt heel erg feyenoord fan (meer dan ajax dat zeker) maar ik vind het toch heel knap wat v. hooijdonk iedere keer weer neer zet! tzijn er maar weinig die het zo goed kunnen als hem!

Ach tegenwoordig is het niks bijzonders meer als hij de bal erin trapt! Het zou me zelfs tegenvallen als hij niet uit een vrije trap zou scoren!! :p

Met vriendelijke groet.
Flipper01
quote:
Originally posted by mr.marcello
Utrecht scoort!!!! YEAHHHH!!!! :D

Met vriendelijke groet.

DAMN, net te laat...
Ben benieuwd of ze nog gelijk komen.....

Ik hoop t wel, qua Champions Leage en UEFA cup hoop ik dat de Nederlandse ploeggies t ver zullen schoppen

mastah jc
quote:
Originally posted by mr.marcello

Ach tegenwoordig is het niks bijzonders meer als hij de bal erin trapt! Het zou me zelfs tegenvallen als hij niet uit een vrije trap zou scoren!! :p

Met vriendelijke groet.

tjaa maarja bij haast geen andere club gaan ze er zo vaak in als bij hem... :)
mr.marcello
GVD 3-1!!! :mad:

COME ON UTRECHT!!!!!

Met vriendelijke groet.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement