return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Europees Voetbal!!!! (pg. 7)
View this Thread in Original format
mr.marcello
Er jammer allemaal, die uitslagen van vanavond.... :(

Met vriendelijke groet.
Teknikol
voor vanavond is het echt zaad jah, die uitslagen....psv(!) ziek hoor, ajax speelde een wedstrijd met een herkenbare wedstrijdstructuur, als je ze zelf niet maakt maken hun ze, simpel:)

feyenoord steekt hier natuurlijk gewoon bovenuit, duh:D :D
Nook
valt me een beetje tegen van het nederlands voetbal. alleen feyenoord steekt er een beetje boven uit, duh :D
John
alleen ajax heb ik te hoog ingeschat... toch denk ik dat ze allebei niet hadden hoeve te verliezen... psv heeft in de eerste helft genoeg kanse gehad..genoeg ge-alst...0-4 en 1-0..die uitslagen staan:)

real madrid is trouwens weer lekker op dreef:D ik vind dat ze real maar moeten uitsluiten van deelname aan de cl..ze zijn veels te goed whehe
mr.marcello
quote:
Originally posted by John
real madrid is trouwens weer lekker op dreef :D ik vind dat ze real maar moeten uitsluiten van deelname aan de cl..ze zijn veels te goed whehe

Tja, ze winnen inderdaad dit jaar ook weer de Champions League....

Met vriendelijke groet.
arrows
nah, ik denk dat Munchen gaat winnen (ik hoop het niet.)
Ze hebben nog niet echt goede resultaten neergezet maar dat komt wel.
Als het er echt aankomt zullen ze er weer staan. Bayern heeft altijd zoveel geluk dus die zullen wel weer ver komen.

Ik denk dat Ajax en Feyenoord de tweede CL ronde wel haalt.
PSV wordt derde in de poule
mr.marcello
quote:
Originally posted by arrows
nah, ik denk dat Munchen gaat winnen (ik hoop het niet.)
Ze hebben nog niet echt goede resultaten neergezet maar dat komt wel.
Als het er echt aankomt zullen ze er weer staan. Bayern heeft altijd zoveel geluk dus die zullen wel weer ver komen.

Die Duitsers zullen dan gevaarlijke outsiders zijn, maar absoluut geen fopfavorieten voor de Champions League!

Met vriendelijke groet.
arrows
quote:
Originally posted by mr.marcello

Die Duitsers zullen dan gevaarlijke outsiders zijn, maar absoluut geen fopfavorieten voor de Champions League!

Met vriendelijke groet.

Waren ze dat ook niet tijdens de wereld kampioenschappen in Japan?
Toch eventjes de finale gehaald terwijl ze een paar basisspelers miste.
mr.marcello
quote:
Originally posted by arrows
Waren ze dat ook niet tijdens de wereld kampioenschappen in Japan?
Toch eventjes de finale gehaald terwijl ze een paar basisspelers miste.

Volgens mij misten ze geen basisspelers tijdens het WK hoor (nou een enkele dan). Ik heb al voor het WK gezegd dat ze wereldkampioen zouden worden (al zijn ze dat helaas niet geworden), dus outsiders waren ze voor mij daar absoluut niet!

Met vriendelijke groet.
Blik
wat een kutwedstrijd zeg, ik was in Amsterdam in een kroeg op het Leidseplein. Ze waren 75 minuten lang beter dan Inter, zonder overigens echte superkansen te creëren. En Inter heeft de hele wedstrijd niks klaargespeeld en krijgen 1 half kansje en hoppa, 1-0

superfrustrerend...

nu 2 keer achter elkaar tegen Rosenborg, dat worden gewoon 2 winst wedstrijden, en dan hebben ze alweer 9 punten :D

raoel
Mijn god.
Ik heb nog nooit een tegenstander van PSV zo goed zien spelen als Arsenal gister.
die 0-4 was misschien wat geflateert en PSV was in de eerste zeker niet slecht, maar wat kunnen die mannen van Arsenal een potje ballen.

Ik heb flink zitten balen in het stadion, maar toch kan ik er wel mee leven. Het lag niet aan de inzet van de PSV spelers, maar gewoonweg aan de klasse van Arsenal.

Ik denk dat Arsenal de enigste ploeg is die Real van hun 8e europa cup 1 winst af kan houden.

Ik ga ervanuit dat Arsenal alle 6 de wedstrijden wint.
PSV moet dan komende week thuis tegen dortmund winnen, anders is het over. Vervolgens minstens gelijk spelen in dortmund en dan thuis winnen van auxerre.
En dan moet dortmund eigenlijk punten laten liggen in auxerre omdat hun doelsaldo (na de 0-4 gister) beter is dan dat van PSV.
arrows
psv kan wel van dortmund winnen, Dortmund had veel geluk gisteren
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement