return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Europees Voetbal!!!! (pg. 14)
View this Thread in Original format
TimeportE
quote:
Originally posted by Blik
Litmanen speelt waarschijnlijk gewoon, en van der Vaart valt waarschijnlijk laatste 15 minuten in

maar ik geef ajax wel een kansje, thuis hebben ze met 2-1 gewonnen, dus ik zie niet in waarom dit nu niet zo zou kunnen zijn, als ze maar eens die verdomde kansen afmaken. als ze niet winnen moeten ze met 2-0 winnen van Inter over 2 weken om door te gaan naar de 2de ronde van de CL

jammer dat Govou weer beter is bij Lyon

lyon is echt heel sterk binnenshuis.. dus ik moet het nog zien gebeuren.. maar uuh, wat word uitgezonden.. psv of ajax?
Nook
jammer, jammer, jammer. maar wie weet halen de tweede ronde nog, anders uefacup, kijken wat we dit jaar daarin kunnen doen.
Blik
quote:
Originally posted by TimeportE
lyon is echt heel sterk binnenshuis.. dus ik moet het nog zien gebeuren.. maar uuh, wat word uitgezonden.. psv of ajax?

ajax word uitgezonden op de NOS, PSV op Canal+
mr.marcello
quote:
Originally posted by Blik
maar ik geef ajax wel een kansje, thuis hebben ze met 2-1 gewonnen, dus ik zie niet in waarom dit nu niet zo zou kunnen zijn, als ze maar eens die verdomde kansen afmaken. als ze niet winnen moeten ze met 2-0 winnen van Inter over 2 weken om door te gaan naar de 2de ronde van de CL

Nou, ik denk dat je dat thuisduel niet kunt vergelijken met het duel van vanavond hoor. Ik vrees het ergste voor Ajax.....

Met vriendelijke groet.
raoel
Natuurlijk zend de NOS ajax uit, doen ze ooit iets anders :rolleyes:
Je kent de lijspreuk van de NOS toch:
van iedereen, maar voor de Joden

[edit]
Ik ben zwaar gespannen voor vanvond, ben echt al een beetje gestressed.
Om 6 uur de bus naar E'hoven en dan eerst ff enkele goud gele rakkers nuttigen op stratum en daarna genieten van de eerste overwinning in de CL dit jaar :D
[/edit]
Blik
quote:
Originally posted by raoel
Natuurlijk zend de NOS ajax uit, doen ze ooit iets anders :rolleyes:

je snapt natuurlijk dat dit onzin is, PSV is zowat uitgeschakeld, Uefa Cup is het hoogste haalbare, en Ajax kan nog eerste worden in de poule en de kijkcijfers zijn hoger als ajax word uitgezonden omdat het toch de meest populaire ploeg van nederland is. En uiteindelijk draait het allemaal om de kijkcijfers

ps: ik kan me trouwens nog een keer herinneren dat ajax tegelijk met een andere nederlandse ploeg moest spelen in de Uefa Cup (2 of 3 jaar geleden) en toen hebben ze ervoor gekozen om de andere ploeg uit te zenden omdat Ajax al zeker was dat ze doorgingen wegens een grote overwinning in de eerste wedstrijd

ps2: psv gaat het ook moeilijk krijgen, ik zie auxerre nog wel punten pakken tegen Borussia Dortmund over 2 weken
Teknikol
quote:
Originally posted by raoel

:rolleyes:
mr.marcello
Oké, nog effetjes voordat de 2 Hollandse ploegen in actie komen! Wat voor uitslagen verwachten we van Ajax en PSV??

Ik ga voor:
PSV - Auxerre 3-1
Olympique Lyon - Ajax 2-1

Met vriendelijke groet.
hamburgerboefje
WOHOOOOO AJAXXX voor Psv ben ik natuurlijk ook wel een beetje blij, maar de 2 punten zijn eindelijk weer binnen:eyes: :cool:
hamburgerboefje
WOHOOO AJAXXX!!! voor Psv ben ik natuurlijk ook een beetje blij, de 3 puntjes zijn eindelijk weer binnen...!:cool:

hamburgerboefje
Sorry, foutje ik d8 dattik die 1ste post nog net op het laatste moment geannuleerd had, staat nl. 2 punten in plaats van 3,:o,
Joost008
quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Sorry, foutje ik d8 dattik die 1ste post nog net op het laatste moment geannuleerd had, staat nl. 2 punten in plaats van 3,:o,

Je kan ook replies deleten:rolleyes:

JAAAAHHHHHHH GEWONNEN!!! Wat was die scheids partijdig zeg:whip: Damn, maarja iig gewonnen en nog terecht ook. Ajax heeft errug goed verdedigd onder druk moet ik zegge..pff wat hebbik het vaak benauwd gehad:cool:

Nou Mr.Marcello veel Suc6 morge met Vites
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement