Europees Voetbal!!!! (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
SnuggLe |
quote: | Originally posted by Nook
tjsa... het is jammer, hopen met de volgende ronde op een goede tegenstander en dan eruit. we zullen zien. |
Triest.
Dat snap ik niet.
Ik ben zelf ook Feyenoorder (en Superboer), maar ik hoop ook met mijn hele hart dat Ajax zo ver mogelijk komt.
Waarom?
Omdat dat GOED is voor het hele NLse voetbal, dus OOK voor Feyenoord. Maar sommige mensen zijn zo dom om dat te zien.
En waarom is dat goed voor het NL voetbal? Want hoe verder ze komen, hoe meer punten NL krijgt op de FIFA ranking en dus des te meer UEFAcup / Championsleague plaatsen feyenoord krijgt.
Dus....
En nu jij weer. |
|
|
Cosmic Guy |
Kampioenen, kampioenen, kampioenen ole ole!! |
|
|
eieregooie |
Best leuk hoor, die anti cheese alliance... Maar waarom is de draaitafel in spiegelbeeld? :p |
|
|
arjoderoon |
waarom lopen dr hier zoveel mensen zo onwijs te zaniken op ajax omdat die wel door gaan naar de 2e ronde en nu naar de kwartfinale?
ipv dat ze blij zijn omdat dit belangrijk is voor het nederlandse voetbal.. maar nee gaan we lopen zeuren om geluk. ze hebben het gewoon verdiend op basis van hun spel tegen arsenal. zelfs als ze van valencia een pak slaag gekregen zouden hebben
(wat verdiend zou zijn geweesT) was ajax nog door geweest, dus wat is nou jullie probleem???
elke club heeft wel beetje geluk nodig maar omdat ajax dat nu heeft, en in zn 1e jaar CL gelijk weer in de kwartfinale zit en psv al jaren niet door de 1e ronde heen komt word ajax afgezeken.. erg jammer. als psv in deze positie zou zitten zou ik ook gewoon vet voor psv zijn geweest. het gaat nu wel over een nederlandse club in europa.. dat gezeik over geluk kunnen we wel voor de nederlandse competitie bewaren? *ik denk even aan heerenveen - psv...* ajax - excelsior..*
stop bashing! enjoy voetbal! |
|
|
Optimus |
1x was genoeg geweest hoor:D
en ben t eens met Snuggle en arjo, waarom afgeven op die de andere club als diezelfde club er wél voor zorgt dat misschien wel jouw clun volgend siezoen ook CL speelt... wat een onzin zeg:nervous: |
|
|
TimeportE |
zooooww.. wel jammer dat ik het gemist heb (houswarming) maar natuurlijk super dat ze door zijn.. gewoon de kwartfinales terwijl meeste mensen dat nooit voor mogelijk had gehouden meteen dit eerste jaar!
SUPERRRRRRR!! |
|
|
arjoderoon |
edit: hehe sorry voor die posts. ik drukte op post reply, toen deed ie het niet dus ik nog een keer. toen checkte ik of die er door was, dat was dus niet zo... na en toen stond ie er 4 of 5 keer. klote forums.. supertraag :S
maar goed. boodschap is duidelijk :) |
|
|
DjRV |
joh,ik vond het fantastisch voor feyenoord afgelopen jaar met de uefa cup
mensen die alleen maar lopen te blaten met hun wannabee hooligan gemeuk weten volgens mij niet eens wat buitenspel is
want als je zo begint te blaten sta je dus buitenspel,capice?;) |
|
|
arjoderoon |
k had kippenvel toen feijenoord de cup won.... al ben ik eigenlijk een vervent feijenoord hater omdat me pa uit rdam komt en dus feijenoord freak is... :) moet ik me eigenlijk wel tegenaf zetten maar heb gewoon genoten van dat hele feijenoord in die finale. echt top! en nu is er dus succes voor ajax en vind ik het jammer dat mensen daar over gaan lopen zeiken ipv dat ze er blij mee zijn...
(ik zat op het roma forum te kijken en er was daar een fc utrecht fan die roma aan ging moedigen omdat ajax utrecht verslagen had in de amstel cup... hoe triest kan je zijn?) |
|
|
Cosmic Guy |
quote: | Originally posted by eieregooie
Best leuk hoor, die anti cheese alliance... Maar waarom is de draaitafel in spiegelbeeld? :p |
Ten eerste vind ik het knap dat je dat opmerkt. Ik zie dat niet (heb zelf ook geen draaitafel).
Ten tweede wet ik het niet, kheb ook maar gecopy-pasted. |
|
|
kolkiewolkie |
grinz gister maar es bar amsterdam hiero opgezocht en was idd good fun! nou hopen dat ze niet meteen de volgende ronde barca al tegen komen en die daadwerkelijk verslaan, want dan hoef ik minstens een week lang geen hulp te verwachten op mn afstudeerplek :p
maar goeie zaak :) dat ze door zijn, ondanks dat ik nie zon ajaxfiguur ben. |
|
|
DjRV |
kolkie,vriend,jij begrijpt hem ;) |
|
|
|
|