return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Europees Voetbal!!!! (pg. 19)
View this Thread in Original format
Jappio
Drama..

New Wave
Jappio
quote:
Originally posted by New Wave

grafjong :p

ik zeg altijd maar.. liever strijdend ten onder dan lucky door ofzo

we pakken psv wel zondag :)
New Wave
quote:
Originally posted by Jappio
grafjong :p

YOU GO GIRLLL WHOOEEEHOOOEEEE

:p
Jappio
quote:
Originally posted by New Wave
YOU GO GIRLLL WHOOEEEHOOOEEEE

:p

hehehe.. kom vechten dan apie :D
New Wave
quote:
Originally posted by Jappio
hehehe.. kom vechten dan apie :D

owhohwohw, waar gaat het heen met je jeugd.
Al dat geweld...zucht :(
SanduTje
VITESSE ARNHEM 1

3de ronde!!!!

whooooohooohoohoo:D :D :D
hamburgerboefje
Weer zo'n vette wedstrijd, nu gelukkig wel in ons voordeel!
Teknikol
gaat vitesse hetzelfde trucje als feyenoord doen? ik hoopet:D
arjoderoon
k snap niet wat iedereen over geluk loopt te zanikken.
het resultaat telt. psv heeft er gewoon niks van gebakken en ajax heeft het dusdanig beter gedaan dat ze zich dit blijkbaar konden veroorloven.
maar k vind het wel mooi dat vitesse gisteren de angsgegner bremen op 3-3 gehouden heeft in eigen huis. fantastisch!! die goal van claessens. geweldig gewoon!!!
moet ik er ook bij zeggen dat die amoah wel heeel dom speelde telkens. buitenspel ed....
beetje jammer maar voor de rest top!

mr.marcello
WAZAAAAAAAAA!!!! BREMEN IS VAN ONS!!!! :D:D:D:D

Wat een gekkenhuis in Bremen gister!!! Echt niet normaal!! Eerst overdag al lekker feest gevierd in Bremen en dan daarnaa die super-wedstrijd!!! echt magistraal!!!

Ik heb weer een heleboel foto's gemaakt, dus een fotoverslag volgt nog een dezer dagen......

Ben benieuwd wie er zo om 13.00 uur als volgende slachtoffer van Vitesse uit de koker komt rollen!!!

Met vriendelijke groet.
mr.marcello
quote:
Originally posted by mr.marcello
Ben benieuwd wie er zo om 13.00 uur als volgende slachtoffer van Vitesse uit de koker komt rollen!!!

Oke, de lotings is dus al om 12.00 uur!!!

Maarre, ik las dat een van deze ploegen onze volgende tegenstander wordt: VfB Stuttgart, Liverpool, Panathinaikos of Paris Saint Germain!!!

Wat een ploegen!!!!! :D:D

Met vriendelijke groet.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement