Europees Voetbal!!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
Flipper01 |
Tja, weinig hoop meer voor Utrech 
Kom op jongens VLAMMEN!!
Go Utrech, Go Utrech
 |
|
|
mr.marcello |
quote: | Originally posted by mastah jc
tjaa maarja bij haast geen andere club gaan ze er zo vaak in als bij hem... :) |
Misschien Beckham bij Manchester United?
Met vriendelijke groet. |
|
|
mr.marcello |
quote: | Originally posted by Flipper01
Tja, weinig hoop meer voor Utrech |
Hopen dat ze nog 1 keertje kunnen scoren. Hoeven ze 'maar' met 1-0 te winnen in Utrecht.
|
|
Gurian |
Maar thuis hebben ze nog altijd het publiek dat als 12de man fungeert. en de bal is rond dus heb altijd hoop :) |
|
|
mr.marcello |
Over en uit voor FC Utrecht....... :(
|
|
arrows |
quote: | Originally posted by mr.marcello
Over en uit voor FC Utrecht....... :(
hetzelfde geld voor heerenveen |
|
|
mr.marcello |
quote: | Originally posted by arrows
hetzelfde geld voor heerenveen |
Inderdaad ja, 3-0 da's ook niet meer te doen....
|
|
mastah jc |
Misschien Beckham bij Manchester United?
mwahh kben niet zoon beckham fan.... maar je hebt wel gelijk! hij scoort alleen niet altijd uit een vrije trap maar wel als het nodig is.. |
|
|
John |
pfff, beetje jammer whehe
maar ja..was te verwachten. er zijn in nederland maar 3 clubs die nog enigszinds op europees niveau mee kunnen..nou ja 3.5 misschien..als vitesse een goeie dag zou hebben:p |
|
|
mr.marcello |
quote: | Originally posted by John
pfff, beetje jammer whehe
maar ja..was te verwachten. er zijn in nederland maar 3 clubs die nog enigszinds op europees niveau mee kunnen..nou ja 3.5 misschien..als vitesse een goeie dag zou hebben:p |
Kom, laten we een beetje positief blijven!!!! Ik weet dat het moeilijk zal gaan worden voor alle UEFA-Cup klanten, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!
Enne Vitesse gaat in Boekarest wel een goed resultaat neerzetten (in tegenstelling tot SC Heerenveen)!!!
|
|
Jappio |
Kom, laten we een beetje positief blijven!!!! Ik weet dat het moeilijk zal gaan worden voor alle UEFA-Cup klanten, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!
Enne Vitesse gaat in Boekarest wel een goed resultaat neerzetten (in tegenstelling tot SC Heerenveen)!!!
Zuigend hoor.. weer 2 clubs eruit in de 1e ronde, want heb niet de illusie dat h'veen en utrecht nog doorgaan :( Hoop wel dat vitesse (die homo's jah ;)) wel doorgaan, al zal het heel moeilijk worden uit in Roemenië.. ma ja
En denk niet dat beckham er zo veel vrije trappen inschiet als pi-air.. Hij schiet ze er wel is in, maar niet met die regelmaat.. :)
ik ga slapen! :) |
|
|
Jappio |
woeii!
4 punten uit 2 duels, juve thuis en newcastle uit,
lijkt mij niet zo slecht resultaat! Nou nog 2 x van kiev winnen, en dan ben je er in prinzip :)
gewoon 14 wedstrijden op rij ongeslagen in EUROPA!
mooi zo en die moffen ook allebei weer punten verspeeld..
heerlijke avond! |
|
|
|
|