return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Europees Voetbal!!!! (pg. 21)
View this Thread in Original format
Jappio
1-1..

goed resultaat van Ajaks, ondanks een hele slechte scheidsrechter.

Ik had dit eerlijk gezegd niet verwacht, al had Valencia natuurlijk wel meer dan 1 goal moeten maken; aan de andere kant had Ajaks er ook wel een aantal kunnen maken..

In ieder geval goed begin, en nou zien of ze het kunnen redden tegen arsenal en as roma :)

Voorspelling voor morgen:

Vitesse - Liverpool 2-2

en dan op anfield road 0-1 :)
Rinus
Had ik gdv bijna nog gelijk ook :D en idd die schijds wat een teringlul is dat zeg.

Opzich wel een aardig wedstrijd

Laters
Blik
wat een wedstrijd zeg, Ajax helemaal weggespeeld maar die Didulica!! wat een reddingen gister zeg. Gister was ik zwaar teleurgesteld met de 1-1 maar dat was meer omdat ze met 0-1 voorkwamen te staan en dan is een gelijkspel gewoon zuur. Maar nu ben ik gewoon extreem tevreden :D

Ajax - AS Roma moet ajax winnen (AS Roma staat 9de in de competitie)

Vitesse - Liverpool, ik denk dat het een kansloze missie word voor vitesse, 1-3, ik hoop op een 2-1 overwinning van vitesse
jploveparade
De welbekende bijnaam 'Lucky Ajax' uit de jaren '70 en '80 was weer eens ouderwets van toepassing.

Zo'n prestatie als de keeper gisteren leverde is een dikke pluim waard. Litmanen en Van der Vaart waren niet echt in de wedstrijd.

Eerste zullen ze niet worden maar Ajax heeft een redelijke kans om de tweede plek te veroveren...
arjoderoon
van dr vaart niet in de wedstrijd? hij was misschien nie zo duidelijk aanwezig maar hij was wel heeeeel belangrijk. zeker ook met die goal. en aantal keer gewoon bal vast houden en de bal als een elastiek aan zn voet man. fantastisch wat een voetballer. en die franse scheidsrechter is gewoon een gore vieze franse klootzak.
Joost008
Wat een wedstrijd gister heej, kheb heel veel op het puntje van me stoel gezete, maar achteraf wel dik tevreden met de 1-1
Ben benieuwd wat ze tegen AS Roma gaan doen, alleen heel erg jammer dat dan Chivu en Galasek geschorst zijn. Het zal er daardoor echt nie makkelijker op worden:(
New Wave
Heb even Vitesse gekeken :)Al dat geheeeeeeeeeeehooooooooooooooo daar zeg, pfew...kunnen ze de volgende Trance Energy niet in Gelredome organiseren, de mensen zitten er al :p

Maarja, Ajax was stroef, errug stroef.
Als ze willen winnen moeten ze wel wat scherper spelen.
Combinaties beter.
We zullen zien wat de ploegen gaan doen.
jploveparade
Vitesse heeft zich redelijk geweerd. Met een beetje geluk pakken ze nog een verlenging in Engeland :)
mr.marcello
quote:
Originally posted by New Wave
Heb even Vitesse gekeken :)Al dat geheeeeeeeeeeehooooooooooooooo daar zeg, pfew...kunnen ze de volgende Trance Energy niet in Gelredome organiseren, de mensen zitten er al :p

Dat heet sfeer creëren! En door veel lawaai te maken steun je je ploeg en heeft de tegenstander het gevoel in een heksenketel te spelen. Maar dat is dus iets wat ze in het Ajax-satdion niet kennen, vandaar dat het je zo vreemd overkomt waarschijnlijk. :)
mr.marcello
quote:
Originally posted by jploveparade
Vitesse heeft zich redelijk geweerd. Met een beetje geluk pakken ze nog een verlenging in Engeland :)

Ze hebben het inderdaad wel aardig goed gedaan (gezien de mogelijkheden die Vites heeft met deze ploeg). Dus ik ben blij dat de nederlaag niet al te groot is uitgevallen en dat ik toch met een goed gevoel naar Engeland af kan reizen.... :)

SanduTje
LOL maar wat een wedstrijd.. en wat een kans! :eek:

maar ze hebben het er goed van afgebracht, dat biedt nog mogelijkheden voor uit.

Go Vitesse Go! :D :D
dj_spare
quote:
Originally posted by mr.marcello
Dat heet sfeer creëren! En door veel lawaai te maken steun je je ploeg en heeft de tegenstander het gevoel in een heksenketel te spelen. Maar dat is dus iets wat ze in het Ajax-satdion niet kennen, vandaar dat het je zo vreemd overkomt waarschijnlijk. :)

Juistem... in de ArenA zetten ze zelfs een bandje aan als Ajax een keertje heeft gescoord, zodat het lijkt of dat iedereen zingt... het Liverpool publiek viel me trouwens ook tegen... ik heb ze alleen gehoord toen Liverpool scoorde en in de laatste 2 minuten toen ze 'you never walk alone' zongen... nou jongens, jullie laten jullie ploeg wel errug in de steek dan zeg, lijkt errug veel op Ajax publiek ja... dat zelfs de West tribune (met al die rijke stinkerds die meestal te lam zijn om hun handen op elkaar te klappen voor de club waar ze naar zitten kijken) af en toe meedeed wil toch wel zeggen dat de sfeer er in het Gelredome er vooral in de tweede helft goed in zat... alleen jammer dat we verloren hebben he...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement