Europees Voetbal!!!! (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
Blik |
dit zijn de ploegen die tot nu toe door zijn:
- Barcelona (groepswinnaar)
- Manchester United (groepswinnaar
- AC Milaan (groepswinnaar)
- Real Madrid
- Juventus
Hier kunnen nog bij komen:
- Ajax/Arsenal/Valencia/Roma (2 van deze gehele groep:nervous: )
- Inter Milaan/Newcastle United (1 van deze 2)
In andere woorden, als Ajax doorgaat krijgen ze het in de kwartfinale extreem moeilijk, ik beschouw deze teams allemaal als de topteams van Europa en ik vind niet echt dat er een verrassing tussenzit (misschien Newcastle als ze doorgaan)
Als Ajax 1ste wordt in de poule moeten ze (volgens mij) tegen een ploeg die 2de in de andere poule geworden is. Dus als ze 2de worden moeten ze tegen een groepswinnaar. Ik weet niet wat ik liever heb om eerlijk te zijn, het liefst heb ik een Engelse ploeg, dus Manchester of evt. Newcastle
maar eerst maar zien dat we doorgaan :D
Let's go Joden, Let's GO!!! |
|
|
TrAnCeNeVeRdIe |
quote: | Originally posted by Blik
list..
In andere woorden, als Ajax doorgaat krijgen ze het in de kwartfinale extreem moeilijk, ik beschouw deze teams allemaal als de topteams van Europa en ik vind niet echt dat er een verrassing tussenzit (misschien Newcastle als ze doorgaan)
Als Ajax 1ste wordt in de poule moeten ze (volgens mij) tegen een ploeg die 2de in de andere poule geworden is. Dus als ze 2de worden moeten ze tegen een groepswinnaar. Ik weet niet wat ik liever heb om eerlijk te zijn, het liefst heb ik een Engelse ploeg, dus Manchester of evt. Newcastle
maar eerst maar zien dat we doorgaan :D
Let's go Joden, Let's GO!!! |
In mijn ogen kunnen ze beter Juventus loten ofzo. Wat speelden die SLECHT gister zeg. Ze hebben gewoon de ruimte om te voetballen (Basel moes 4-0 winnen) en nog gaan ze verdedigend spelen enzo.
Ajax zou Juve best is kunnen pakken denkik. Verder zou Newcastle Utd ook te pakken kunnen zijn (NL heb wat recht te zetten tegenover Newcastle ;-)).
Ik denk dat ze : Man utd / Barca / Ac Milan / Inter het beste niet kunnen loten.
Maar ik hoop (ook al benk feyenoorder) dat Ajax het ver schopt :D -> Extra CL plek voor NL competitie weer terug :D:D |
|
|
SnuggLe |
Kunnen we deze thread niet renamen naar "Het Joden-topic"?
Dan weet ik dat ik iig nooit meer hoef te posten hier :D |
|
|
Nook |
hmm ik vind dat @j@x ver genoeg is.
Barcelona
Manchester United
AC Milaan
Real Madrid
Juventus
Inter Milaan
Arsenal
Valencia
dat zouden pas echt mooie wedstrijden worden. |
|
|
mr.marcello |
quote: | Originally posted by SnuggLe
Kunnen we deze thread niet renamen naar "Het Joden-topic"?
Dan weet ik dat ik iig nooit meer hoef te posten hier :D |
Ach, na vanavond ligt Ajaks eruit en dan kijkt niemand meer om naar deze thread! |
|
|
raoel |
quote: | Originally posted by mr.marcello
Ach, na vanavond ligt Ajaks eruit en dan kijkt niemand meer om naar deze thread! |
Helaas is dit niet waar :( :toothless |
|
|
New Wave |
OKEEE FIETSTASSEN, KAKKERLAKKEN, BOSJESMANNEN, GLOEILAMPEN, KUTBOEREN, TRACKERBOEREN!!!!!!!!!!!!!!
KOMMMAARMOMMAARKOMMMAAAAAR MET JULLEI COMMENTAARRRRRRRRRRR
:p :D |
|
|
DJ_Siesta |
nice nice, ze zijn dor:) |
|
|
Nook |
tjsa... het is jammer, hopen met de volgende ronde op een goede tegenstander en dan eruit. we zullen zien. |
|
|
DjRV |
quote: | Originally posted by Nook
tjsa... het is jammer, hopen met de volgende ronde op een goede tegenstander en dan eruit. we zullen zien. |
hah!!!
wat een onwijs typerend trieste opmerking:)
doet me goed:D |
|
|
Blik |
quote: | Originally posted by Nook
:stongue:
vette humor, goeie tegenstander.... volgens mij dachten een heleboel mensen dat Arsenal de Champions League zou winnen dit jaar. En Valencia is ook zeker geen slechte tegenstander....
dus een beetje een sneue opmerking van iemand die er duidelijk niet tegen kan dat Ajax in 1 jaar haalt wat psv en feyenoord nooit hebben kunnen halen (niks tegen raoel trouwens :))
geweldig spannende wedstrijd, heb nog nooit zo in zenuwen gezeten vanaf die 1-1, maar ze zijn door!!!!!! :D:D
nu ligt AC Milaan, Manchester United of Barcelona in het verschiet, zo lang het maar gaan AC Milaan wordt:nervous: |
|
|
DjRV |
het maakt toch allemaal geen meer uit wie ze als tegenstander krijgen
ze hebben allang niks meer te verliezen
en gastjes als nook zijn gewoon......
*K*A*N*S*L*O*O*S*
:D |
|
|
|
|