return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Europees Voetbal!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Odyne
quote:
Originally posted by mr.marcello
Het lijkt wel of ik op het Ajax-Forum zit!!! Naast Ajax moet er nog een Nederlandse club vanavond voetballen hoor!!! Of hebben jullie allemaal zo'n hekel aan Vitesse dat jullie het er niet over willen hebben?? Zou erg jammer zijn aangezien we in Europees verband een front moeten vormen!!!

Met z'n allen: FORZA VITES OLE OLE!!!!! :D

Met vriendelijke groet.

je krijgt niet zoveel support met je Vitesse he? ;) ze blijven maar over Ajax ouwehoeren... :D
TimeportE
quote:
Originally posted by Odyne

je krijgt niet zoveel support met je Vitesse he? ;) ze blijven maar over Ajax ouwehoeren... :D

wat verwacht je van iemand die uit nijmegen komt, ik kan dat woord nie eens uitspreken dat gaat even fout als marcello NEC goed kan spellen! :D:D
mr.marcello
quote:
Originally posted by TimeportE
wat verwacht je van iemand die uit nijmegen komt, ik kan dat woord nie eens uitspreken dat gaat even fout als marcello NEC goed kan spellen! :D:D

NEK bedoel je? :p

Sorry TimeportE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Met vriendelijke groet.
TimeportE
quote:
Originally posted by mr.marcello

NEK bedoel je? :p

Sorry TimeportE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lol, maakt nie uit! :D (ben toch voor ajax)

moe wel zeggen dat een voormalig vitesse speler het bij ajax erg goed doet.. maar dat heeft natuurlijk nix te maken met zijn vorige vlub :D
basvh
natuurlijk ajax kijken vanavond. hoop dat ze winnen. ben benieuwd wat litmanen er van bakt
kreischer2000
k gaat ook lekker ajax kijken, tuurlijk winnen ze! krap met 2-1 denk k, en psv speelt 1-1 en vitesse wint 2-0
mastah jc
kben zekerrrr ook voor vitesse en bent ook aant kijken

waaaaaaaaaaaaaaaaaat er is gescooooooooord
tegeeeennnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze stonddden zo lang vooooor? droevig dit... kging net posten dat vitesse gewonnen had en dan word er gescoord alsk bezig ben tt.... dis egt ernstig.....
Flipper01
quote:
Originally posted by mastah jc
kben zekerrrr ook voor vitesse en bent ook aant kijken

waaaaaaaaaaaaaaaaaat er is gescooooooooord
tegeeeennnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze stonddden zo lang vooooor? droevig dit... kging net posten dat vitesse gewonnen had en dan word er gescoord alsk bezig ben tt.... dis egt ernstig.....

Echt heel jammer dit :(
In de allerlaatste minuut een gelijkmaker.. :mad:
Smirnoff
quote:
Originally posted by basvh
natuurlijk ajax kijken vanavond. hoop dat ze winnen. ben benieuwd wat litmanen er van bakt

Ik heb horen fluisteren dat ie vanavond eens een appeltaart ging proberen. :toothless
mastah jc
quote:
Originally posted by Flipper01

Echt heel jammer dit :(
In de allerlaatste minuut een gelijkmaker.. :mad:

heeft egt mijn avond weer verpest:whip:

Nook
ik wou as roma - real madrid kijken, maar geen enkele zender hier in rotterdam zend het uit. dus ga nu maar wat anders doen :(

morgen natuurlijk feyenoord!!!
basvh
quote:
Originally posted by Nook
ik wou as roma - real madrid kijken, maar geen enkele zender hier in rotterdam zend het uit. dus ga nu maar wat anders doen :(

morgen natuurlijk feyenoord!!!
ga je toch lekker ajax kijken, ze staan al met 2-0 voor.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement