return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Europees Voetbal!!!! (pg. 9)
View this Thread in Original format
arrows
PSV heeft tegen Dortmund toch aardig wat kansjes gekregen, je moet ze alleen wel benutten. Dit gebeurt altijd bij PSV dat ze in thuiswedstrijden beter zijn dan de tegenstander. Ze moeten alleen het eerste doelpunt scoren, anders blijven achter de feiten aanlopen.

VAnavond gaat Vitesse winnen, Utrecht en Heerenveen redden het niet :(
Gurian
Ondanks dat Utrecht geen goede vorm heeft zie ik hun het nog wel halen. 3 doelpunten is best te doen. Heerenveen redt het niet en Vitesse geef ik nog wel een kans mits ze op een vroege voorsprong komen.

PSV kan het nog steeds halen maar ik heb er een heel hard hoofd in. Ook Ajax krijgt het nog lastig om de 2de ronde te halen.
En Feyenoord had veel meer inzet moeten tonen dan hadden ze deze wedstrijd wel kunnen winnen. Die moeten in de twee uitwedstrijden nog wel punten pakken om kans te maken om de 2de ronde te halen.
TimeportE
quote:
Originally posted by Gurian
Ondanks dat Utrecht geen goede vorm heeft zie ik hun het nog wel halen. 3 doelpunten is best te doen. Heerenveen redt het niet en Vitesse geef ik nog wel een kans mits ze op een vroege voorsprong komen.

PSV kan het nog steeds halen maar ik heb er een heel hard hoofd in. Ook Ajax krijgt het nog lastig om de 2de ronde te halen.
En Feyenoord had veel meer inzet moeten tonen dan hadden ze deze wedstrijd wel kunnen winnen. Die moeten in de twee uitwedstrijden nog wel punten pakken om kans te maken om de 2de ronde te halen.

eff serieus,
-utrecht 3 goals scoren wanneer ze vorige keer er 3 om de oren kregen????
-psv nog een kans, die kans is er echt nie meer, ze gaan nu nog misschien voor de uefa maar dat zie ik ook nie meer gebeuren!!

ajax heeft nog wel 2 thuiswedstijden dus dat is nog mogelijk, daar word btw die franse club eerste das nu al duidelijk! :)
Gurian
quote:
Originally posted by TimeportE

eff serieus,
-utrecht 3 goals scoren wanneer ze vorige keer er 3 om de oren kregen????
-psv nog een kans, die kans is er echt nie meer, ze gaan nu nog misschien voor de uefa maar dat zie ik ook nie meer gebeuren!!

Je vergeet dat bij Utrecht het thuisvoordeel heel zwaar weegt. Uit winnen ze amper wedstrijden maar thuis zijn ze supersterk. Vooral met het publiek als 12de man erachter. Dus Utrecht heeft nog wel een kans.

En ook PSV heeft een theoretische kans. Nog 3 wedstrijden dus 9 punt. Wanneer je 10 punten hebt ben je zeker van de 2de ronde. Alles is mogelijk. Maar ik zei ook dat ik ook niet denk dat PSV het haalt ik zei alleen dat er nog wel een kans was.

Groeten Gurian
mr.marcello
quote:
Originally posted by arrows
VAnavond gaat Vitesse winnen,...

Ik hoop het echt zooooo erg!!!!

Met vriendelijke groet.
TranceFool
Ajax vond ik eerste helft niet echt slecht, maar goed was anders. 2e helft echt kaks. Mido was echt heeeel slecht, veel balverlies en haalde het tempo uit het spel, haast geen actie gezien. Zlatan was niet veel beter, die gozer moet es leren wat buitenspel is. (natuurlijk wel goed gedaan door de Noren). Gezien einde van de wedstrijd mag ajax blij zijn met een punt. Overal gekeken denkik wel redelijk terechte uitslag :)
mastah jc
vitesse staat voor en ze gaan zekeeeeeer oooook winnnen!!!!!!!!!!!
Jappio
vitesse door! mooi zo toch nog een nederlandse club door..

Utrecht weer gestaakt.. schiet ook allemaal nie op maja..

:)
Flipper01
YEAH! Vitesse gewonnen!!

Utrecht zag ik net ff een stukkie van, was weer een lekker zooitje zeg :D
arrows
Vitesse door, Utrecht en Heerenveen eruit.
Als Utrecht toch nog de tweede rond bereikt worden ze waarschijnljk toch geschorst door de UEFA

mr.marcello
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D
Echt beter!!! Op naar de 2e ronde!!!! YEAH!!!!

Erg jammer van Utrecht en Heerenveen.....

Met vriendelijke groet.
Gurian
Mr. marcello en mastah jc gefeliciteerd met Vitesse.
En Utrecht en Heerenveen toch wel jammer :(
Maar wie heeft er op Zuidam gelet wat een topspeler he :D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement