Europees Voetbal!!!! (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
mr.marcello |
Ajax in de poule met Valencia, Arsenal en AS Roma......da's niet nix hoor!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
mr.marcello |
LIVERPOOL - VITESSE!!!!!
Wat een affiche......:crazy:
Met vriendelijke groet. |
|
|
raoel |
Ik ben bang voor vitesse dat dit erg lastig word, maar je weet maar nooit. Wel een supermooi affiche: De mooiste club uit engeland (IMO)
En voor de ajax fans: auf wiedersehen :toothless
Ook voor Ajax wel mooie wedstrijden om te spelen, voor de fans van Ajax denk ik dat de uitslagen minder prettig zullen zijn :D |
|
|
SanduTje |
wow gek.. liverpool..
das nog eens een uitdaging! :D
maar zekers een mooie tegenstander |
|
|
Blik |
quote: | Originally posted by Blik
feyenoord gaat trouwens vanavond verliezen, het halve basiselftal is geblesseerd dus ze gaan het niet halen denk ik. |
die voorspellingen van mij toch altijd...
Vitesse was echt een geweldige wedstrijd, 2 gruwelijk mooie doelpunten, superspannend en Vitesse uiteindelijk door.
ik had het echt niet verwacht dat vitesse door zou gaan. De volgende ronde liggen ze er vrijwel zeker uit want Liverpool gaan ze niet halen
en over jullie "lucky ajax" gedoe, beetje triest om ajax maar lekker lucky te noemen als je eigen team (psv vooral) het door zeer slecht spel niet haalt
ajax heeft trouwens een kutpoule, dat het onhaalbaar is om de kwartfinale te halen wist ik vantevoren, maar dat je valencia en arsenal krijgt vind ik ook een beetje jammer, had 10 keer liever Man Utd. en Barca gehad. Valencia is gewoon een kutclub om tegen te voetballen (zelfde als Inter) en Arsenal is gewoon supergoed en bijna onverslaanbaar.
raoel: dinsdag hebben wij al auf wiedersehen gezongen voor psv in de trein :D en ajax is minstens 11 miljoen euro rijker :stongue: blijf jij maar lachen :) |
|
|
New Wave |
quote: | Originally posted by raoel
En voor de ajax fans: auf wiedersehen :toothless
|
Volgens mij lacht ajax harder dan ieder andere individu van PSV :rolleyes: |
|
|
arjoderoon |
quote: | Originally posted by Blik
die voorspellingen van mij toch altijd...
Vitesse was echt een geweldige wedstrijd, 2 gruwelijk mooie doelpunten, superspannend en Vitesse uiteindelijk door.
ik had het echt niet verwacht dat vitesse door zou gaan. De volgende ronde liggen ze er vrijwel zeker uit want Liverpool gaan ze niet halen
en over jullie "lucky ajax" gedoe, beetje triest om ajax maar lekker lucky te noemen als je eigen team (psv vooral) het door zeer slecht spel niet haalt
ajax heeft trouwens een kutpoule, dat het onhaalbaar is om de kwartfinale te halen wist ik vantevoren, maar dat je valencia en arsenal krijgt vind ik ook een beetje jammer, had 10 keer liever Man Utd. en Barca gehad. Valencia is gewoon een kutclub om tegen te voetballen (zelfde als Inter) en Arsenal is gewoon supergoed en bijna onverslaanbaar.
raoel: dinsdag hebben wij al auf wiedersehen gezongen voor psv in de trein :D en ajax is minstens 11 miljoen euro rijker :stongue: blijf jij maar lachen :) |
arsenal bijna onverslaanbaar? ze hebben 5 van hun laatste 7 wedstrijden verloren.. ach ajax krijgt het moeilijk, maar k wil ze niet bij voorbaat al uitsluiten. |
|
|
mr.marcello |
Misschien een beetje laat, maar m'n foto's van de trip naar Bremen (Werder Bremen - Vitesse) staan online! Je kunt ze HIER bekijken als je interesse hebt (het ziet er nog niet zo netjes uit, maar dat komt nog).
Enne, ergens na 12 december komen er ook foto's van Liverpool uit te staan (want daar gaan we natuurlijk ook naartoe)!
MET VRIENDELIJKE GROET. :D |
|
|
mr.marcello |
Oke mensen, de 2e ronde van de Champions League is gisteravond dan eindelijk begonnen! Makaay scoort z'n zoveelste goal voor Deportivo en ook Van Nistelrooij laat weer van zich horen. Maar vanavond komt onze enige Nederlandse troef dan in actie: Ajax. Ze moeten uit tegen Valencia en ik vrees dat het een krappe overwinning voor Valencia wordt, namelijk 2-1.
En wat denken jullie? |
|
|
mr.marcello |
Wat vreemd! Helemaal geen reacties van al die Ajacieden op dit forum!
Zijn ze zich allemaal al aan het voorbereiden op de nederlaag van vanavond ofzo?? :p |
|
|
Jappio |
quote: | Originally posted by mr.marcello
Oke mensen, de 2e ronde van de Champions League is gisteravond dan eindelijk begonnen! Makaay scoort z'n zoveelste goal voor Deportivo en ook Van Nistelrooij laat weer van zich horen. Maar vanavond komt onze enige Nederlandse troef dan in actie: Ajax. Ze moeten uit tegen Valencia en ik vrees dat het een krappe overwinning voor Valencia wordt, namelijk 2-1.
En wat denken jullie? |
1-0 voor valencia.. Stugge ploeg. Ik denk dat ajaks weinig kansen krijgt, het zal moeilijk worden. Al geef ik ze meer kans uit dan thuis tegen valencia..
Maar we zullen wel zien :D
grtz |
|
|
Rinus |
Doelpunten ken ik niet zeggen maar ajax gaat zekers winnen.
Word iig wel een leuke pot
mzl |
|
|
|
|