return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 
Europees Voetbal!!!! (pg. 32)
View this Thread in Original format
Nook
precies! ik baalde echt toen het 2-2 was, dus ik heb lekker lopen juichen met de 3-2. ik kon er niets aan doen, het is een gevoel :)
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
Ik gun geen enkele club een overwinning in de CL..alleeen:

Als het een leuke gezellige club is.
Kijk, toen RKC (was toch rkc?) europees voetbal speelde, echt super!
maaruh, als Feyenoord, Psv, Utrecht, Vitesse europees voetbal spelen dan mogen ze van mij dik hard verliezen....ajax maakt het toch wel goed :) dat zag je maar weer zaterdag ondangs verlies.
Milaan was aan het beven door het grote Joden offensief :) (en dan rekenen we niet de laatste 3 minuten mee :) )

De haat naar andere clubs is bij personen gewoon...ja, gewoon :)
Je hebt verschillende supporters.
Supporters die naar een clubje gaan en daarnaast nog de andere clubs iets gunnen....en je hebt supporters die voor hun clubje dor het vuur gaan en een schurreft hekel hebben aan alles en iedereen.
Het blijft een eindelezo discussie tussen die twee groepen...en vooral hier :)

stelletje bobo's!!!! ;)

RKC heeft nooit Eurpees gespeeld NERD!!!:eek: :disbelief :haha:
mr.marcello
quote:
maaruh, als Feyenoord, Psv, Utrecht, Vitesse europees voetbal spelen dan mogen ze van mij dik hard verliezen....

Dus als ik als Vitessenaar blij ben dat Ajax eruit vliegt op Europees niveau, dan mag dat niet van iedereen en alles op dit forum. En als een Ajacied dit zegt over Vitesse (of over welke andere club dan ook), dan is er niks aan de hand en reageert niemand er fel op! Beetje vreemd van die zogenaamde voetballiefhebbers......

quote:
De haat naar andere clubs is bij personen gewoon...ja, gewoon :)
Je hebt verschillende supporters.
Supporters die naar een clubje gaan en daarnaast nog de andere clubs iets gunnen....en je hebt supporters die voor hun clubje dor het vuur gaan en een schurreft hekel hebben aan alles en iedereen.
Het blijft een eindelezo discussie tussen die twee groepen...en vooral hier :)

Kijk, jij snapt het New Wave!! En ik behoor dan tot die laatste groep, vandaar mijn reacties....
New Wave
quote:
Originally posted by mr.marcello
Dus als ik als Vitessenaar blij ben dat Ajax eruit vliegt op Europees niveau, dan mag dat niet van iedereen en alles op dit forum. En als een Ajacied dit zegt over Vitesse (of over welke andere club dan ook), dan is er niks aan de hand en reageert niemand er fel op! Beetje vreemd van die zogenaamde voetballiefhebbers......

Ik heb der niets over gezegt, van mij mag iedereen alles verlieven behalve ajax :P
Dan moet je bij de andere weze....alle tv-kijkbuiskinderen :p
Mwjha, snap ook niet waarom ze dan niet bij mij reageren :)
Ze zullen wel allemaal voor ajax zijn :D

Optimus, ah boeiuh, ga jij nou maar kijken wie 2de en 3de keeper van NEC is. :p Het ging mij der om dat ik uitleg dat ik het kleine klubjes als een RKC (al heeft hij der niet of wel gespeeld) zeer gunals ze europees voetbal spelen, kijk bijv naar Stillem 2...dat vond ik ook wel grappig.....maaruh, ADO den haag, die zou ik het dus 200% niet gunnen :p
mr.marcello
quote:
Ik heb der niets over gezegt,

Nee, was ook niet echt op jou persoonlijk gericht, maar meer op de totale bevolking in deze thread. :)

quote:
Mwjha, snap ook niet waarom ze dan niet bij mij reageren :)
Ze zullen wel allemaal voor ajax zijn :D

Ach ja, ik ben gewend dat overal waar ik kom dat de grote meerderheid voor Ajaks is. Dat is nou eenmaal zo en daar is niks aan te doen!

quote:
Optimus, ah boeiuh, ga jij nou maar kijken wie 2de en 3de keeper van NEC is. :p

Dat schrijf je dus als NEK! :p
Blik
ik heb al gezegd dat ik het van ajacieden ook niet goedkeur...
New Wave
quote:
Originally posted by Blik
ik heb al gezegd dat ik het van ajacieden ook niet goedkeur...

[stadion singing mode: ON]

Ga weg, en kom nooit meer terug, ga weg en kom nooit meer terug, ga weg en kom nooit meer terug!!!

[stadion singing mode: OFF]

:p
arjoderoon
quote:
Originally posted by mr.marcello
Ajaks heeft het al de nodige jaren op Europees niveau niet waar kunnen maken en heeft dus zelf alles verspeeld voor zichzelf, Nederland en de andere clubs.

Doe je eerst eens ergens een beetje in verdiepen voordat je dit soort loze opmerkingen gaat maken!

Absoluut! Maar gelukkig liggen ze er wel uit! :)

JALOEZIE. zo. en ik hoop voor vitesse dat ze de zaken een beetje op orde krijgen maar om zo een andere club te flamen is zoooooo loos.
en ajax heeft het al de nodige jaren niet waar kunnen maken?
dr ligt daar in brabant een stad, met de naam eindhoven. moet je eens vragen bij die mannetjes daar of die op europees niveau al iets bereikt hebben, behalve binnen 4 minuten tijd al een wedstrijd als verloren kunnen beschouwen... (psv - arsenal)

laten we nou allemaal eens blij zijn dat er dit jaar tenminste 1 club nog europees succes heeft. vorig jaar was feijenoord onze vaandel drager, dit jaar ajax. en misschien, met heeeel veel geluk mag psv dat ook een keertje zijn.
mr.marcello
Heerlijk die afslachting van Real Madrid!! :D
raoel
Ik had dit nooit verwacht, dat juve zo sterk zou zijn.

Misschien dat ze door zouden gaan met counter voetbal, maar ze zijn veel en veel beter dan Real.

Nedved krijgt net geel waardoor die de finale moet missen, jammer, want dat is en prachtige voetballer.

mr.marcello
quote:
Originally posted by raoel
Nedved krijgt net geel waardoor die de finale moet missen, jammer, want dat is en prachtige voetballer.

Da's inderdaad erg zonde! Misschien wel de belangrijkste en beste voetballer van Juve mist de finale........:(
mr.marcello
En toch nog effe 3-1 op de valreep door Zidane....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 
Privacy Statement