Europees Voetbal!!!! (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
Jappio |
quote: | Originally posted by arjoderoon
k had kippenvel toen feijenoord de cup won.... al ben ik eigenlijk een vervent feijenoord hater omdat me pa uit rdam komt en dus feijenoord freak is... :) moet ik me eigenlijk wel tegenaf zetten maar heb gewoon genoten van dat hele feijenoord in die finale. echt top! en nu is er dus succes voor ajax en vind ik het jammer dat mensen daar over gaan lopen zeiken ipv dat ze er blij mee zijn...
(ik zat op het roma forum te kijken en er was daar een fc utrecht fan die roma aan ging moedigen omdat ajax utrecht verslagen had in de amstel cup... hoe triest kan je zijn?) |
mja duidelijk voetballiefhebber jij hè??
alsof ajakkes en utrecht niet allebei nog in de amstel cup zitten :rolleyes:
Verder goeie wedstrijd van ajaks ben benieuwd of ze nog een x kunnen stunten tegen barca of man united :) |
|
|
basvh |
Echt vet dat ze het gehaald hebben, echt kei spannende wedstrijd!!
En iedereen zegt dat ze alleen maar gelijk spelen en geluk hebben die moeten de beelden van psv uit 88 maar eens terugkijken. Die hebben de europacup 1 gewonnen door ook bijna alleen maar gelijke spellen en nipte overwinningen. |
|
|
raoel |
Ik vind het opzich mooi dat Ajax door is. En dan vindt ik dat omdat het goed is voor het Nederlands voetbal.
Maar toch had ik liever gezien dat ze Ajax gister gekickt hadden.
Waarom?
Dat is een gevoel wat ik heb. Toen Ajax gister scoorde voelde ik totaal niks, geen spatje vreugde, alleen een whoho omdat die er zo lekker in zat. Toen Roma scoorde had ik zo'n yes/hoppa :D gevoel en balde mun vuistje.
Waarom?
Dat is gewoon het gevoel dat ik heb.
Overigens heb ik dat totaal niet als Feijenoord speelt. Daarvoor kan ik wel juichen, maar voor Ajax niet.
quote: | Originally posted by basvh
En iedereen zegt dat ze alleen maar gelijk spelen en geluk hebben die moeten de beelden van psv uit 88 maar eens terugkijken. Die hebben de europacup 1 gewonnen door ook bijna alleen maar gelijke spellen en nipte overwinningen. |
IDD
In de kwart en halve finale speelde PSV alle 4 de wedstrijden gelijk.
Echter scoorde PSV in Bordeaux en Madrid (beide 1-1) en bleef het in eindhoven 2 keer 0-0. PSV ging dus 2 keer door op basis van het uitdoelpunt.
En dan zullen we het maar niet hebben over het werkelijk prachtige rollertje van Edward Linskens, dat tergend langzaam, maar ow zo mooi door de benen van de duikende Real goelie heen hobbelde: 1-1. :D |
|
|
New Wave |
quote: | Originally posted by SnuggLe
Triest.
Dat snap ik niet.
Ik ben zelf ook Feyenoorder (en Superboer), maar ik hoop ook met mijn hele hart dat Ajax zo ver mogelijk komt.
Waarom?
|
Ik vind het niet triest :o
Ik heb precies hetzelfde maar dan andersom.
Die kakkerlakken gun ik geen enkele overwinning, al spelen ze in de wereldbeker voor clubs finale......van mij mogen ze gigantisch hard verliezen.:p
Ennuh, dit geld ook voor De Graafschap :D |
|
|
Nook |
quote: | Originally posted by New Wave
Ik vind het niet triest :o
Ik heb precies hetzelfde maar dan andersom.
Die kakkerlakken gun ik geen enkele overwinning, al spelen ze in de wereldbeker voor clubs finale......van mij mogen ze gigantisch hard verliezen.:p
Ennuh, dit geld ook voor De Graafschap :D |
nou, ik ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt, maar dan wel andersom natuurlijk :D |
|
|
Remy D |
Whahaha altijd die eeuwige Ajax haters!! Zijn gewoon iedere x weer die frustaties omdat hun eigen club NOOOOOOOOIT de 2e ronde haalt en dan wordt het een andere NL club ook niet gegund. Kansloos jammer voor jullie maar nu doet iedere overwinning in Europa mij nog HEEL VEEL meer GOED!!! :D:D En dan 28 mei in Manchester!!!!! :D:D:D:D |
|
|
arjoderoon |
quote: | Originally posted by Jappio
mja duidelijk voetballiefhebber jij hè??
alsof ajakkes en utrecht niet allebei nog in de amstel cup zitten :rolleyes:
Verder goeie wedstrijd van ajaks ben benieuwd of ze nog een x kunnen stunten tegen barca of man united :) |
best wel inderdaad.. me hart ligt bij het voetbal...
gaat me niet zo zeer om de club maar meer om het spel. als de plaatselijke hoofdklasser hiero echt heerlijk voetbal speelt voel ik me net zo goed als toen ajax real madrid afdroogde in hun eigen stadion... (overigens 1 van de allerbeste wedstrijden ooit)
gaat mij meer om het spel en niet om het shirtje. |
|
|
Blik |
AC Milaan :(
was wel de laatste tegenstander die ik wilde, Barca of Man Utd had ik leuker gevonden
maargoed, als je wilt winnen moet je ook van AC Milan kunnen winnen, in de halve finale is wederom Inter of Valencia aan de beurt :p |
|
|
arjoderoon |
ach joh. we gaan die apen daaro een pak slaag geven van heb ik jou daar :D
maar ja. het maakt niet uit welke ploeg ze geloot hadden, t zouden allemaal loodzware wedstrijden worden.. |
|
|
arjoderoon |
quote: | Originally posted by mr.marcello
Maakt niet uit wat de regels zijn......uiteindelijk gaat Ajax namelijk toch weer met de nodige geluk door! |
mag ik trouwens je kaartje voor the big night hebben? :D
krijg je van mij kaart voor de zondag :P |
|
|
mr.marcello |
quote: | Originally posted by arjoderoon
mag ik trouwens je kaartje voor the big night hebben? :D
krijg je van mij kaart voor de zondag :P |
Hehe, nee ik ga toch liever op zaterdag want dan is de line-up veel beter!! :p |
|
|
mr.marcello |
YESSSS! 1-0!! :D |
|
|
|
|