return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם !
View this Thread in Original format
ripcurl
תשמעו חברה
זה לא עסק ככה שאני מדבר עם אנשים והם בטוחים
שטראנס זה רק
infected mushroom
ואין להם מושג שזה רק חלק קטן בטראנס וזה סאב-ג'אנר

למה אנשים אומרים לי שקוסמיק גייט זה האוס

ועוד כל מני שטויות שאני פשוט לא יכול לעכל?!?!?!?
איך לעזעזל אפשר לפתור את הבעיה הזת

אני משתגע!!!!!!!!
MoSH_MaN
Drop it


אם היה לך מלא כסף ולעוד מלא אנשים כאן
שהיינו יכולים להשקיע אז היינו מדברים

:)
ripcurl
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Drop it


Cant

אני באמת לא יכול יותר
בטוח שיש מה לעשות
לא יודע
לפנות ללילה ולכתוב איזה טור בשבילהם
אולי אפילו בעוד איזה עיתון
מעריב לנוער
משהו
הסברים
חייבת להיות דרך
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחח
אחי, מי שלא מבין, בחיים לא יבין!!!!

אני אישית, מי שאני רואה שלא יודע ממש להבדיל, אני מסביר לו........
אם הוא עדיין לא מבין, אני לוקח אותו אלי הביתה ומשמיע לו דוגמאות.
זה כמובן בתנאי שהוא חבר שלי ואיכפת לי ממנו

אם לא - אני פשוט צוחק עליו שהוא לא יודע כלום ועוזב את זה.
ripcurl
לא מסכים
גם אני לא הבנתי פעם
אבל לומדים עם הזמן
ואם במעריב לנוער יהיה טור על זה
ילדים מגיל צעיר יחשפו וילמדו דברים נכונים
ולא שטויות

ואולי תהיה פה תרבות
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by ripcurl
לא מסכים
גם אני לא הבנתי פעם
אבל לומדים עם הזמן
ואם במעריב לנוער יהיה טור על זה
ילדים מגיל צעיר יחשפו וילמדו דברים נכונים
ולא שטויות

ואולי תהיה פה תרבות


חחחחחחחחח
ואללה צודק אחי
אז שמישהו יכתוב למעריב!!!!

נפרסם את זה בכל מקום!!!!
אפילו מאחורי התויות של בקבוקי קוקה קולה!!! :D

רק חבל שאין לנו כסף להשפיע באמת
GLoBaL-MUZiK
אחי אין לך הרבה סיכוי כי רוב הקהל הישראלי הוא "לא מבין" אז ישלך המוןןןןןןןןןןןןן עבודה, זה פשוט חמולה של אנשים שרוקדים רק למוזיקה מסחרית מגעילה ולא תוכל לשנות את זה בחיים, אם תוכל לחדור לכל התחנות רדיו כמו,
bu 99 fm

ותתחיל לאט לאט לטפטף להם טראקים איכות, ולזרוק קצת הסברים אז אולי
תוכל לחנך, אני אומר רק אולי כי זה כבר עמוק בפנים
בנתיים אתה, אני, מוש ושאר חברי הפורום נצטרך ללכת למסיבות סבירות ולא יותר

BTW
גם אני לא מבין גדול אבל קצת יותר משאר הישראלים, לפחות זה
:haha: :haha:
ripcurl
שמע,
אני יודע שלמעריב לנוער או רלראש אחד
יש הרבה טורים שילדים כותבים
אפשר לארגן משהו

ובאתר של לילה...
יש לו פרסום גדול

וגם באטרף אפשר

ויש עוד מיליון דרכים שאפשר לחשוב עליהן ביחד

ברצינות,
אין סיבה שהמצב העגום לא ישתנה
oDrori
שמח לראות שזה מטריד פה מישהו כמו אותי :)
מה שאפשר לעשות זה להפנות אנשים לאתרים כמו טראנס אדיקט, או למשל להקים אתר טראנס חינוכי
:p
ובנימה קצת יותר כיפית, להקים מועדון אנדרגראונד של טראנס... מהסוג שאנחנו פה אוהבים (חח מעניין אם מישהו הציע את זה כבר)
luckystrike
היה לנו כבר המון ט'רדים טובים על זה והתפתחו אחלה
דיונים - בוא נמשיך :)


בכל אופן - הקהל בארץ קקי ! קקי טהור !!!!
אין משהוא שאני יותר מתעצבן ממנו בקטע הזה ... אינעל ראבאק
טראנס לא האוס יא ארסים מפגרים ...
אאאאאארררררררררר

איזה עצבים !

אשכרה צריך חינוך
מוש - יש לך פול כסף מה אכפת לך זאת מטרה נעלה !

GLoBaL-MUZiK
כמו שאמרתי צריך להשמיד את
bu 99 fm
ולהשאיר רק את השעות של הלילה שגוטמן, חממי ואינפקטד מפגיזים
ripcurl
quote:
Originally posted by oDrori
שמח לראות שזה מטריד פה מישהו כמו אותי :)
מה שאפשר לעשות זה להפנות אנשים לאתרים כמו טראנס אדיקט, או למשל להקים אתר טראנס חינוכי
:p
ובנימה קצת יותר כיפית, להקים מועדון אנדרגראונד של טראנס... מהסוג שאנחנו פה אוהבים (חח מעניין אם מישהו הציע את זה כבר)


מועדון זה יותר מדי
אבל אתר זה בן זונה
לדבר עם אנשים מרדיו בי יו זה גם עוד רעיון מצויין
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement