|
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם !
|
View this Thread in Original format
| ripcurl |
תשמעו חברה
זה לא עסק ככה שאני מדבר עם אנשים והם בטוחים
שטראנס זה רק
infected mushroom
ואין להם מושג שזה רק חלק קטן בטראנס וזה סאב-ג'אנר
למה אנשים אומרים לי שקוסמיק גייט זה האוס
ועוד כל מני שטויות שאני פשוט לא יכול לעכל?!?!?!?
איך לעזעזל אפשר לפתור את הבעיה הזת
אני משתגע!!!!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
Drop it
אם היה לך מלא כסף ולעוד מלא אנשים כאן
שהיינו יכולים להשקיע אז היינו מדברים
:) |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Drop it |
Cant
אני באמת לא יכול יותר
בטוח שיש מה לעשות
לא יודע
לפנות ללילה ולכתוב איזה טור בשבילהם
אולי אפילו בעוד איזה עיתון
מעריב לנוער
משהו
הסברים
חייבת להיות דרך |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחח
אחי, מי שלא מבין, בחיים לא יבין!!!!
אני אישית, מי שאני רואה שלא יודע ממש להבדיל, אני מסביר לו........
אם הוא עדיין לא מבין, אני לוקח אותו אלי הביתה ומשמיע לו דוגמאות.
זה כמובן בתנאי שהוא חבר שלי ואיכפת לי ממנו
אם לא - אני פשוט צוחק עליו שהוא לא יודע כלום ועוזב את זה. |
|
|
| ripcurl |
לא מסכים
גם אני לא הבנתי פעם
אבל לומדים עם הזמן
ואם במעריב לנוער יהיה טור על זה
ילדים מגיל צעיר יחשפו וילמדו דברים נכונים
ולא שטויות
ואולי תהיה פה תרבות |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by ripcurl
לא מסכים
גם אני לא הבנתי פעם
אבל לומדים עם הזמן
ואם במעריב לנוער יהיה טור על זה
ילדים מגיל צעיר יחשפו וילמדו דברים נכונים
ולא שטויות
ואולי תהיה פה תרבות |
חחחחחחחחח
ואללה צודק אחי
אז שמישהו יכתוב למעריב!!!!
נפרסם את זה בכל מקום!!!!
אפילו מאחורי התויות של בקבוקי קוקה קולה!!! :D
רק חבל שאין לנו כסף להשפיע באמת |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אחי אין לך הרבה סיכוי כי רוב הקהל הישראלי הוא "לא מבין" אז ישלך המוןןןןןןןןןןןןן עבודה, זה פשוט חמולה של אנשים שרוקדים רק למוזיקה מסחרית מגעילה ולא תוכל לשנות את זה בחיים, אם תוכל לחדור לכל התחנות רדיו כמו,
bu 99 fm
ותתחיל לאט לאט לטפטף להם טראקים איכות, ולזרוק קצת הסברים אז אולי
תוכל לחנך, אני אומר רק אולי כי זה כבר עמוק בפנים
בנתיים אתה, אני, מוש ושאר חברי הפורום נצטרך ללכת למסיבות סבירות ולא יותר
BTW
גם אני לא מבין גדול אבל קצת יותר משאר הישראלים, לפחות זה
:haha: :haha: |
|
|
| ripcurl |
שמע,
אני יודע שלמעריב לנוער או רלראש אחד
יש הרבה טורים שילדים כותבים
אפשר לארגן משהו
ובאתר של לילה...
יש לו פרסום גדול
וגם באטרף אפשר
ויש עוד מיליון דרכים שאפשר לחשוב עליהן ביחד
ברצינות,
אין סיבה שהמצב העגום לא ישתנה |
|
|
| oDrori |
שמח לראות שזה מטריד פה מישהו כמו אותי :)
מה שאפשר לעשות זה להפנות אנשים לאתרים כמו טראנס אדיקט, או למשל להקים אתר טראנס חינוכי
:p
ובנימה קצת יותר כיפית, להקים מועדון אנדרגראונד של טראנס... מהסוג שאנחנו פה אוהבים (חח מעניין אם מישהו הציע את זה כבר) |
|
|
| luckystrike |
היה לנו כבר המון ט'רדים טובים על זה והתפתחו אחלה
דיונים - בוא נמשיך :)
בכל אופן - הקהל בארץ קקי ! קקי טהור !!!!
אין משהוא שאני יותר מתעצבן ממנו בקטע הזה ... אינעל ראבאק
טראנס לא האוס יא ארסים מפגרים ...
אאאאאארררררררררר
איזה עצבים !
אשכרה צריך חינוך
מוש - יש לך פול כסף מה אכפת לך זאת מטרה נעלה ! |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
כמו שאמרתי צריך להשמיד את
bu 99 fm
ולהשאיר רק את השעות של הלילה שגוטמן, חממי ואינפקטד מפגיזים |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by oDrori
שמח לראות שזה מטריד פה מישהו כמו אותי :)
מה שאפשר לעשות זה להפנות אנשים לאתרים כמו טראנס אדיקט, או למשל להקים אתר טראנס חינוכי
:p
ובנימה קצת יותר כיפית, להקים מועדון אנדרגראונד של טראנס... מהסוג שאנחנו פה אוהבים (חח מעניין אם מישהו הציע את זה כבר) |
מועדון זה יותר מדי
אבל אתר זה בן זונה
לדבר עם אנשים מרדיו בי יו זה גם עוד רעיון מצויין |
|
|
|
|