|
Check die Films!!! - Part IV
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
jaaaah weer toe aan deel 4 want de andere was al toe aan zijn 19de pagina en gezien we gewoon hard doorgaan met goede/slechte/hilarische/dramatische (zowel positief als negatief) etc films te kijken open ik hierbij Check die Films part IV (ook wel in volksmond bekend als de: "CdF")..
link naar vorige thread om alle dingen nog eff na te lezen:
Check die Films
Check die Films - Part
Check die Films - Part III |
|
|
| Optimus |
| heb helaas weinig tijd meer om films te kijken ivm stage:) Heb nog een stapel DVD's liggen en een map met divx'jes om te bekijken in vrije weekenden:p |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Optimus
heb helaas weinig tijd meer om films te kijken ivm stage:) Heb nog een stapel DVD's liggen en een map met divx'jes om te bekijken in vrije weekenden:p |
dat probleem heb ik ook beetje, heb het ook druk maar neem daarbij ook niet de tijd om goede film te kijken, had nog das experiment wat een hele goede film zou moeten zijn maar neem iedere keer niet de tijd om em te bekijken..
heb echter wel weer the last samurai gekeken, hij viel me erg mee tot de laatste scene die ik dan weer veels te hollywood vind.. verder goede film met rustige opbouw.
films die ik nog MOET zien: the passion of the christ, das experiment, master and commander en nog wat zooi! :) |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben nu "The Life of David Gale" aan het kijken, voordat ik naar James holden ga.
Eergisteren btw Bedazzled gezien, wel geinig. Elizabeth Hurley is echt moooooooooooooooooooi, damn, met stip op nummer 1 van 'mooiste vrouwen'. Dag Julia Roberts :)
Wat ik nog moet kijken: The Butterfly Effect, Kill Bill 2 en Matrix 3.
Aanrader: 21 grams, KOPPS
Kunnen we niet een keer een top 10 ofzo maken van iedereen, dat iemand die verzamelt, of een Excellsheet ofzo bijhouden van films die mensen gezien hebben en wat voor een cijfer ze krijgen? Dit is volgensmij samen met de 'nieuwe vette nummers'-thread een van de best/langst lopende threads.......
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik ben nu "The Life of David Gale" aan het kijken, voordat ik naar James holden ga.
Eergisteren btw Bedazzled gezien, wel geinig. Elizabeth Hurley is echt moooooooooooooooooooi, damn, met stip op nummer 1 van 'mooiste vrouwen'. Dag Julia Roberts :)
Wat ik nog moet kijken: The Butterfly Effect, Kill Bill 2 en Matrix 3.
Aanrader: 21 grams, KOPPS
Kunnen we niet een keer een top 10 ofzo maken van iedereen, dat iemand die verzamelt, of een Excellsheet ofzo bijhouden van films die mensen gezien hebben en wat voor een cijfer ze krijgen? Dit is volgensmij samen met de 'nieuwe vette nummers'-thread een van de best/langst lopende threads.......
Greetz,
SnuggLe |
darn die moet ik ook nog zien tlodg, en die hurley is idd verdomt lekker, rrrrrr! dat excellsheet gaat volgens mij niet werken, tenzij iedereen eff een officieel cijfer geeft aan alle films die hij gezien heeft.. (wat ook kan is natuurlijk een soort imdb systeem maar dan moet iemand dus iets van websites bouwen afweten, dat zou het meest perfecte zijn). |
|
|
| Optimus |
| Die heb jij zelf toch, een excelsheetje met cijfers+opmerkingeb van films?:D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Optimus
Die heb jij zelf toch, een excelsheetje met cijfers+opmerkingeb van films?:D |
uuuh zou ik die bijhouden? ik ben alleen toen begonnen met echt een cijfer te geven maar jah.. kan altijd nog..
btw de trailer van spiderman 2 is OPPERVET (beetje oud maar toch leuk) en harry potter 2 is ook niet slegtttt |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by TimeportE
uuuh zou ik die bijhouden? ik ben alleen toen begonnen met echt een cijfer te geven maar jah.. kan altijd nog..
btw de trailer van spiderman 2 is OPPERVET (beetje oud maar toch leuk) en harry potter 2 is ook niet slegtttt |
nee nee, ik had het over SnuggLe:) EN Harry Potter 2 rules, die heb ik nog in de bios gezien:D |
|
|
| New Wave |
Meneer Tim heeft vandaag even Kill Bill gezien.
Op het begin was het wel grappig totaan dat gevecht met al die mannetjes in zwarte pakjes. Ik vond dit zo gigantisch gejat van The Matrix..... daarnaast vond ik het gevecht persoonlijk veel te lang duren.
En beetje origineel zijn de fontijnen bloed die uit de lichamen spuiten.
Ik vond het een beetje een: Hap-slik-weg film.
Ook de gevechten met de zwaarden vond ik nou niet echt spectaculair.
Daar hadden ze cameratechnisch veel meer mee kunnen doen.
Het leukse stukkie vechten was met dat 11 jarige bijdehandje met dat balletje aan een ketting. Dat was best goeie moves :)
Matige film. |
|
|
| SnuggLe |
Net the Matrix 3: Revolutions gezien. Supergave film!! Snap neit dat ik die niet eerder heb gekeken. Recensies en commentaar was toen zo slecht dat ik dacht van 'ik wacht wel ff', maar vond hem echt kicken!
Morgen The Life of David Gale even afkijken, tot nu toe issie vet! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Net the Matrix 3: Revolutions gezien. Supergave film!! Snap neit dat ik die niet eerder heb gekeken. Recensies en commentaar was toen zo slecht dat ik dacht van 'ik wacht wel ff', maar vond hem echt kicken!
Morgen The Life of David Gale even afkijken, tot nu toe issie vet! |
check jij films dan maar voor de helft? ik vind het meest irritante in een bios de pauze want dan word je bij wijze van spreken uit de film gerukt dus een film maar voor de helft kijken lijkt me niet echt handig..
btw matrix 3 is leuk als actie film en vond em zowizo beter als matrix 2 maar ze hadden gewoon nooit remakes moeten maken van het fantastische eerste deel.. snap deel 3 trouwens nog niet 100% maar dat zal ik maar eens van imdb moeten vissen.. |
|
|
| th0m |
| Kill Bill Vol. 2 gezien vandaag. Vond het een veel beter film dan de eerste, vond de eerste eerlijk gezegd slecht, maar deze was zeer geslaagd. Goed camerawerk, minder gevechten, naar mijn mening realistischer. |
|
|
|
|