|
Trance Energy 2005
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |

Date: 2005-02-12
Time: 22:00 - 07:00
Location: Jaarburs
City: Utrecht
Country: Netherlands
Arranger: ID&T
Price: €35
Age: 18
Website: http://trance-energy.id-t.com/te2005
MAIN STAGE
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddie Halliwell
Rank 1 Live
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Johan Gielen
Yoji Biomehanika
IN CHARGE STAGE BY MARCO V
Marco V
M.I.K.E.
Filterheadz Live
John 00 Flemming
Igor S
MADHOUSE STAGE BY DJ JEAN
DJ Jean
Randy Katana
Jochen Miller
E-Craig
G-Spottt Live
Jurgen
Siten är inte igång men jag gissar på att det där blir adressen :gsmile: Även om eventet är cheesy så har jag ändå vart där 2 år i rad nu... lite av en vana :)
Mina videos från Trance Energy
Johan Gielen TE03
Cosmic Gate TE03
Kai Tracid TE03
Tomcraft TE03
TE 04 |
|
|
| keddo |
| inte varit där, kanske blir till att bryta den trenden då.. fast som sagt.. det är ju om ett tag :p |
|
|
| mr_fisken |
haha fan vad skönt, satt och snackade med en holländare och bad henne vaska fram datumet inför festen, så samtidigt kollar jag ta och ser detta, underbart.
Steve hur har du tagit dig dit tidigare? jag ska lätt med:haha: |
|
|
| St_Andrew |
linup slappt, no?
inte for att jag ska dit men iaf :stongue: |
|
|
| CJ InterCity |
| hmm jag ska nog till Innercity istället. halva priset på biljetterna nu ju:D |
|
|
| SWE_TRANCE |
Var ju på det senaste TE, som även va mitt första.
Med tanke på att jag missat de flesta större svenska festerna i år så blir det nog TE för mig även nästa år. Förutsatt att TC anordnar bussresa då :) |
|
|
| ScuL |
| om jag drar lr inte är beroende på linan |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by ScuL
om jag drar lr inte är beroende på linan |
men det är bara för att du är "mättad" :P
Jag åker i vilket fall som hellst!
Å du vet Scul, du ska ut på spaningsuppdrag på Venuen sen :) |
|
|
| ScuL |
om det lyckas bara gå in som förr :)
bevakningen var verkligen att skratta åt.
om jag hade en bomb skulle det vara lätt att placera den |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by ScuL
om det lyckas bara gå in som förr :)
bevakningen var verkligen att skratta åt.
om jag hade en bomb skulle det vara lätt att placera den |
Men, så får du ju inte säga, tänk om min mamma läser detta! :) |
|
|
|
|