return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Trance Energy 2005
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever


Date: 2005-02-12
Time: 22:00 - 07:00
Location: Jaarburs
City: Utrecht
Country: Netherlands
Arranger: ID&T
Price: €35
Age: 18
Website: http://trance-energy.id-t.com/te2005

MAIN STAGE
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddie Halliwell
Rank 1 Live
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Johan Gielen
Yoji Biomehanika

IN CHARGE STAGE BY MARCO V
Marco V
M.I.K.E.
Filterheadz Live
John 00 Flemming
Igor S

MADHOUSE STAGE BY DJ JEAN
DJ Jean
Randy Katana
Jochen Miller
E-Craig
G-Spottt Live
Jurgen



Siten är inte igång men jag gissar på att det där blir adressen :gsmile: Även om eventet är cheesy så har jag ändå vart där 2 år i rad nu... lite av en vana :)


Mina videos från Trance Energy
Johan Gielen TE03
Cosmic Gate TE03
Kai Tracid TE03
Tomcraft TE03
TE 04
keddo
inte varit där, kanske blir till att bryta den trenden då.. fast som sagt.. det är ju om ett tag :p
mr_fisken
haha fan vad skönt, satt och snackade med en holländare och bad henne vaska fram datumet inför festen, så samtidigt kollar jag ta och ser detta, underbart.

Steve hur har du tagit dig dit tidigare? jag ska lätt med:haha:
St_Andrew
linup slappt, no?

inte for att jag ska dit men iaf :stongue:
jofawe
jag ska dit!!
CJ InterCity
hmm jag ska nog till Innercity istället. halva priset på biljetterna nu ju:D
SWE_TRANCE
Var ju på det senaste TE, som även va mitt första.
Med tanke på att jag missat de flesta större svenska festerna i år så blir det nog TE för mig även nästa år. Förutsatt att TC anordnar bussresa då :)
ScuL
om jag drar lr inte är beroende på linan
jofawe
quote:
Originally posted by ScuL
om jag drar lr inte är beroende på linan


men det är bara för att du är "mättad" :P

Jag åker i vilket fall som hellst!

Å du vet Scul, du ska ut på spaningsuppdrag på Venuen sen :)
ScuL
om det lyckas bara gå in som förr :)

bevakningen var verkligen att skratta åt.
om jag hade en bomb skulle det vara lätt att placera den

jofawe
quote:
Originally posted by ScuL
om det lyckas bara gå in som förr :)

bevakningen var verkligen att skratta åt.
om jag hade en bomb skulle det vara lätt att placera den



Men, så får du ju inte säga, tänk om min mamma läser detta! :)
ScuL
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement