|
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
הנה אני יעשה לזה באמפ
כי יש משהו שאני ממש חייב
אולי אתם זוכרים
Megarace 2
משחק
מדהייייםם
במיוחד יחסית לתקופה
אני פשוט חייב אותו
אז בבקשה אם למישהו יש על דיסק או איזה ריפ או לא יודע מה
אני פשוט חייב |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by nesher
הנה אני יעשה לזה באמפ
כי יש משהו שאני ממש חייב
אולי אתם זוכרים
Megarace 2
משחק
מדהייייםם
במיוחד יחסית לתקופה
אני פשוט חייב אותו
אז בבקשה אם למישהו יש על דיסק או איזה ריפ או לא יודע מה
אני פשוט חייב |
חחח שיחקתי לפני כמה חודשים אולי
יש לי את הדיסקים!
אבל זה שרוט אני זוכר!
מדברים על משחקים
יתצא עכשיו המשחק
MAFIA
שזה אחלה של משחק |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מדברים על משחקים
יתצא עכשיו המשחק
MAFIA
שזה אחלה של משחק |
א. שלוש דיסקים
ב. נראה לי קצת מסובך וכבד |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
א. שלוש דיסקים
ב. נראה לי קצת מסובך וכבד |
א.אמת
ב.כבד אכן...כמעט 2 ג'יגה אבל לא מסובך |
|
|
| nesher |
הורדתי את זה כבר לפני כמה ימים
אבל לא יצא עוד לשחק בזה
אני צריך למחוק כמה דברים ואין לי כוח |
|
|
| DjChook |
התכונתי איך שראיתי
SDCREN SHOTS
שהמשחק נראה מורכב כזה |
|
|
| Flotser |
זהו רציתי באמת לשאול פה מישהו, איך המחשק הזה?
כי זה נשמע לי כמו איזה
gta3
משהו כזה ?? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by nesher
הנה אני יעשה לזה באמפ
כי יש משהו שאני ממש חייב
אולי אתם זוכרים
Megarace 2
משחק
מדהייייםם
במיוחד יחסית לתקופה
אני פשוט חייב אותו
אז בבקשה אם למישהו יש על דיסק או איזה ריפ או לא יודע מה
אני פשוט חייב |
ואללה אחי, יכול להיות יש לי את זה על איזה דיס'ק סרוט רצח...
אבל אני יכול להביא לך לינק ל
megarace 3....
כי כמו שנאי זוכר אתה דווקא כן מתמש בחמור...? |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Flotser
ואללה אחי, יכול להיות יש לי את זה על איזה דיס'ק סרוט רצח...
אבל אני יכול להביא לך לינק ל
megarace 3....
כי כמו שנאי זוכר אתה דווקא כן מתמש בחמור...? |
תאמת כן
אני לא יודע איך אתה זוכר כי אני לא זוכר שאמרתי את זה פה
אבל פעם בבבב...
אני פותח את החמור
לרוב בשביל משחקים ישנים
כמו
Longest Journey
לקח לי משהו כמו חודש להוריד אותו בגלל האיטיות של
012 הזונות
אבל בכל מקרה
אני לא רוצה את 3
אני יכול להשיג אותו
אני רוצה את שתיים
נוסטלגיה אדירה |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by nesher
תאמת כן
אני לא יודע איך אתה זוכר כי אני לא זוכר שאמרתי את זה פה
אבל פעם בבבב...
אני פותח את החמור
לרוב בשביל משחקים ישנים
כמו
Longest Journey
לקח לי משהו כמו חודש להוריד אותו בגלל האיטיות של
012 הזונות
אבל בכל מקרה
אני לא רוצה את 3
אני יכול להשיג אותו
אני רוצה את שתיים
נוסטלגיה אדירה |
012 הכי טובים!
מגה רייס 3 על הפנים!
מגה רייס 2
מהמשחקים הכי בני זונות ששיחקתי פעם! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
012 הכי טובים!
|
כן... אבל נראה לי הם עשו לפני איזה חודש איזה משהו נגד תוכנות שיתוף קבצים שהם נהיו מאוד איטיות, או שזה איזה ספק אחר לא יודע. |
|
|
| Gil Shwarts |
אוקיי אז ככה
הורדתי משחק בשם
Beach Life
משחק מגניב שיעביר ת'זמן לחיילים שבינינו שיושבים רוב הזמן במשרד עם מחשב פנטיום 3 ומעלה
המטרה היא לבנות את האי המושלם לתיירים
משהו מגניב :)
עוד משחק
Mafia
משחק של 3 דיסקים אבל מה..
שווה את ההורדה, ואזהרה
המשחק כבד מאוד למחשבים ישנים וייתכן והוא לא יעלה
זהו לעכשיו
בקרוב:
Jagged Alliance II Gold |
|
|
|
|