|
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Djsamorai |
טוב אז עם אתם רוצים לדעת איזה מישחק ניפרץ כבר ואתם יכולים להשיג אותו באינטרנט ..
אז תיראו
יש אתר כזה שמראה לכם כמה מגה המישחק אם זה דייסק 1 או 2
איזה חברה פרצה אותו ..
וזה לא רק למישחקים ..
גם תוכנות וגם סרטים ..
אז קבלו !
http://isonews.com/
מיתעדכן כל יום !
אפילו פחות... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
טוב אז עם אתם רוצים לדעת איזה מישחק ניפרץ כבר ואתם יכולים להשיג אותו באינטרנט ..
אז תיראו
יש אתר כזה שמראה לכם כמה מגה המישחק אם זה דייסק 1 או 2
איזה חברה פרצה אותו ..
וזה לא רק למישחקים ..
גם תוכנות וגם סרטים ..
אז קבלו !
http://isonews.com/
מיתעדכן כל יום !
אפילו פחות... |
זה אתר מאוד מוכר חבוב, אבל לא עד כדי כך שימושי בכל זאת, רק אם יש איזה תוכנה או משחק שאתה פשוט ממש ממש רוצה ברגע זה ובא לבדוק כל יום אם הוא יצא כבר...
:wtf: |
|
|
| Djsamorai |
| quote: | Originally posted by Flotser
זה אתר מאוד מוכר חבוב, אבל לא עד כדי כך שימושי בכל זאת, רק אם יש איזה תוכנה או משחק שאתה פשוט ממש ממש רוצה ברגע זה ובא לבדוק כל יום אם הוא יצא כבר...
:wtf: |
אני ניכנס לאתר הזה פעם בשובע למה ?
א) אם מישחק מסוים יצא זה לא אומר שהוא ניפרץ אז בודקים שם אם הוא ניפרץ
ב) אם נגיד יצא מישחק המשך למישחק שמאוד אהבתה ולא ידעתה שיש המשך .. אז אתה לא תפספס אותו .
ג) ליראות מה חדש |
|
|
| arik |
הורדתי ליפני שבוע את
MORROWIND THE ELDER SCROLE 3
ואני חייב לומר שהמשחק הזה מוזר
הורדתי גם את
NWN
DUNGEON SIEGE
וממה שאני ראיתי
DUNGEON SIEGE לוקח את כולם
רק ש ב NWN יש גרפיקה יותר טובה
ועכשיו אני ישתוק |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Flotser
ומוש תאכל בולבול, החמור עדיין זוכר איך קראת לו בשמות גנאי.
|
חחח יא מכוער (אל תעלב ואל תתחיל לקלל כך הכל בהבנה)
מי השיג ראשון את
REASON 2
את
HEROES 4
את
WARCRAFT 3
אז שתוק |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח יא מכוער (אל תעלב ואל תתחיל לקלל כך הכל בהבנה)
מי השיג ראשון את
REASON 2
את
HEROES 4
את
WARCRAFT 3
אז שתוק |
:eyes:
תשמור על הפה שלך בחור צעיר!!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Flotser
:eyes:
תשמור על הפה שלך בחור צעיר!!! |
בא מאהבה... בא מאהבה |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
בא מאהבה... בא מאהבה |
די זה מרגש אותי :wtf:
אשכים אשכים אשכים!:p |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Flotser
די זה מרגש אותי :wtf:
אשכים אשכים אשכים!:p |
חחח מה ישך אתה מאשכים?
:stongue: :crazy: :tongue2 :stongue: :crazy: :tongue2 :tongue3 |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oren_naor
חחח מה ישך אתה מאשכים?
|
תשאל את ורד רונן
זה להקה לא ? |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשאל את ורד רונן
זה להקה לא ? |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה אידיוט
אולי יש כזאת להקה לא יודע
אבל היא לא מתכוונת ללהקה....!!!
היא אומרת אשכים
כמו שאני ואתה וכולם אומרים כוסית...
חחחחחחחחח
חן פה יצאת שיא האידיוט
אני מתפלא עליך |
|
|
| Gil Shwarts |
נו מה קורה אני לא מבין
זה לא הטרד של משחקי מחשב??
תפסיקו כבר לזיין ת'מוח! |
|
|
|
|