|
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
מאוד מוזר לי ש
overnet
חייב
.net passport
נראה לי זה איזה קונספירציה של מיקרוסופט
אל תדאגו
יום יבוא ותראו את כל המחשב שלכם נמחק , ו3 אנשי אף-בי-איי אכזריים דופקים להם בדלת
ואחר-כך דופקים לכם מכות |
|
|
| DjChook |
יש מצב שרותם צודק
בכל מקרה אני שונא את התוכנות האלה
ו.... ד"א
VICE CITY
אני חושב שיצא
DOOM 3
למה ? יש את אנריל, מה כבר יכול להיות שונה
ו
DEUX
לא שיחקתי אףפעם |
|
|
| MoSH_MaN |
סוף סוף היטמן 2 עובד!!!
משחק בן זונההה |
|
|
| Q-PiXeL |
yup
סוף סוף הצליחו לפרוץ אותו...
(בכל זאת תודה למוש)
משחק מגניב מאוד...
אבל קצת מעפן כזה... לא יודע...
הראשון היה יותר כייפי...
אבל נראה אולי הוא יתפתח בהמשך...
מישהו ראה
bikini karate babes? :)
טריילר:
http://pcmovies.ign.com/pc/video/bi...s_080702_06.mpg
4 דיסקים...
נשאר לי להוריד תאחרון... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by nesher
מאוד מוזר לי ש
overnet
חייב
.net passport
|
חי חי
זה
.Net Framework
זה כי התךוכנה נכבתה ב
c#
זה כמו שאתה צריך להתקין ביום לכל משחק
directx
בקרוב לכל תוכנה גם תתקין
.NET |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח זה באמת קיים ?
מה זה הדבר המטורף הזה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| YuVaL |
H E L P !!!!
ב
IRONSTORM
איך אני עובר את השלב הראשון (לצאת למשימה) אני תקוע בבסיס העלוב הזה ומרוב שעמום אני מתחיל להרוג את האנשים שלי!!@#! |
|
|
| DjChook |
אין לי מושג מה זה המשחק שאתה מדבר עליו
ד"א יצא היום
NFS - HOT PERSUITE 2
אמור להיות משחק בן בן זונה
אני מתפלל כבר שיצא
C&C - Generals
אבל יש עוד זמןןן |
|
|
| Q-PiXeL |
NP2
באמת בן זונה
שיחקתי בדמו הרגיל ובדמו האוסטרלי
איזה מכוניות!!!
רק חבל שהמסלול קצת מעפן...
אוף אני מוריד אותו עכשיו מאוברנט... בקושי זז...
מוש, איפה אתה? :D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
מוש, איפה אתה? :D |
למוש יש מחר טיול שנתי
סעמק יש לי בעיה בהתקנה של זה ואין לי מושג איך לתקן את זה
נחכה שהוא יחזור :) |
|
|
| Q-PiXeL |
איזה הורדתה?
את הפרופר של דיוויינס? |
|
|
| Hell_Copter |
בואנה לאנשים משעמם בחיים שהם משחקים כל כך הרבה זמן רצוף?!?!
get a life!!! |
|
|
|
|