| Q-PiXeL |
לא רק את חובבי הפיפה
EA
ביאסו אלה גם את חובבי סדרת ה
Need For Speed
קודם כל הורידו את האפשרות של שינוי מצלמות בריפליי
הסאונדים של המנועים לא נשמעים כמו שהם צריכים להיות
אין
Damage System
אין אפשרות משחק קרירה
הממ...
והוא גם לא מזה כמה כפתורים בהגה...
לפי דעתי ב
EA
יושבים עצלנים...
;) |
|
|