|
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
| בדיוק עכשיו אני גומר להוריד איזה משחק סנובורדינג |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
אם הפרומו לא השתחרר עדיין אז מאיפה לך שזה ענק?...... יש לך איזה קטע של זה איכשהו? |
לפי מה ששמעתי יש שלושה עותקים לטראק הזה
(נכון לשלשום)
ושמעתי אותו בהופעה חיה של
JULES
באנרג'י
14:30 |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לפי מה ששמעתי יש שלושה עותקים לטראק הזה
(נכון לשלשום)
ושמעתי אותו בהופעה חיה של
JULES
באנרג'י
14:30 |
אה הבנתייי.....
ד"א אני יודע שאני מציק בעניין הזה אבל אתה יכול בבקשההההההה לשלוח לי את הסטים מטראנס אנרג'י באיייסיקיו? בלילה כזה
אני מבטיח שאם תשלח לי אני אנסה לשים את זה באתר שיש לי של נטויז'ן כדי שכולם יוכלו להוריד.. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
אה הבנתייי.....
ד"א אני יודע שאני מציק בעניין הזה אבל אתה יכול בבקשההההההה לשלוח לי את הסטים מטראנס אנרג'י באיייסיקיו? בלילה כזה
אני מבטיח שאם תשלח לי אני אנסה לשים את זה באתר שיש לי של נטויז'ן כדי שכולם יוכלו להוריד.. |
לפני שעתיים גמרתי להתקין את ההארד-דיסק החדש
בערב או מחר אני ייפתח אותו כ
FTP
ותוכל להוריד את הסטים משם |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לפני שעתיים גמרתי להתקין את ההארד-דיסק החדש
בערב או מחר אני ייפתח אותו כ
FTP
ותוכל להוריד את הסטים משם |
סבבה |
|
|
| nesher |
בקשר למשחקים
יש סגנון אחד שאני ממש אוהב והוא ממש חלף מן העולם
אני לא יודע מה קרה
היו זמנים ש
Quest's
הסגנון שאני אוהב
עוד שלט
אבל עכשיו נגמרו
אין יותר
שמעתי שהולך לצאת
Sam & MaX 2
אני מחכה לזה חבל על הזמן
הראשון היה חמוד לאללה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nesher
בקשר למשחקים
יש סגנון אחד שאני ממש אוהב והוא ממש חלף מן העולם
אני לא יודע מה קרה
היו זמנים ש
Quest's
הסגנון שאני אוהב
עוד שלט
| \
גם אני אהבתי קווסטים !
:(
ניסית את שוליית המכשף 2,1 ? עננננק |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
\
גם אני אהבתי קווסטים !
:(
ניסית את שוליית המכשף 2,1 ? עננננק |
גם אני!
אתה לא יודע כמה שנים אני וחבר שלי מחכים לשוליית המכשף 3!
בסיימון 2
זה כל כך סוף שדורש משחק המשך והחברה הזאת לא משחררת את המשחק השלישי!
טוב אני זז לטיול יומים...
יאללה ביי |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני זוכר ששיחקתי קוואסט כזה עם אופנוען שהתקלקל לך האופנוע ואתה צריך לתקן אותו ולאסוף חלקים ויש שם איזה משהו עם גנרל צוטורס
אני זוכר שחרשתי על המשחק הזה כמה ימים עד שגמרתי אותו
זה היה הקוואסט הכי יפה ששיחקתי בחיים שלי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
גם אני!
אתה לא יודע כמה שנים אני וחבר שלי מחכים לשוליית המכשף 3!
בסיימון 2
זה כל כך סוף שדורש משחק המשך והחברה הזאת לא משחררת את המשחק השלישי!
טוב אני זז לטיול יומים...
יאללה ביי |
נכון - איזה עיצבון !!!!!!!
כוס אמק - הסוף של השני עם ה"המשך יבוא" כבר עברו 4 שנים נראה לי מאז שהוא יצא
:whip: |
|
|
| Ragnarok |
...עזבו אותכם מהמשחקים שלכם
.לא יעזור כלום, פינל פאנטאזי פשוט הכי טוב מכולם
.נקודה
:whip: |
|
|
| nesher |
חחחחחחח
אלון מה המצב אחי?
הכל טוב איתך
סוף סוף אתה כותב משהו בפורום
FF
גרוע
Quest's
זה הדבר |
|
|
|
|