return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
בדיוק עכשיו אני גומר להוריד איזה משחק סנובורדינג
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ_BoN


אם הפרומו לא השתחרר עדיין אז מאיפה לך שזה ענק?...... יש לך איזה קטע של זה איכשהו?


לפי מה ששמעתי יש שלושה עותקים לטראק הזה
(נכון לשלשום)
ושמעתי אותו בהופעה חיה של
JULES
באנרג'י
14:30
DJ_BoN
quote:
Originally posted by luckystrike


לפי מה ששמעתי יש שלושה עותקים לטראק הזה
(נכון לשלשום)
ושמעתי אותו בהופעה חיה של
JULES
באנרג'י
14:30


אה הבנתייי.....

ד"א אני יודע שאני מציק בעניין הזה אבל אתה יכול בבקשההההההה לשלוח לי את הסטים מטראנס אנרג'י באיייסיקיו? בלילה כזה
אני מבטיח שאם תשלח לי אני אנסה לשים את זה באתר שיש לי של נטויז'ן כדי שכולם יוכלו להוריד..
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ_BoN


אה הבנתייי.....

ד"א אני יודע שאני מציק בעניין הזה אבל אתה יכול בבקשההההההה לשלוח לי את הסטים מטראנס אנרג'י באיייסיקיו? בלילה כזה
אני מבטיח שאם תשלח לי אני אנסה לשים את זה באתר שיש לי של נטויז'ן כדי שכולם יוכלו להוריד..


לפני שעתיים גמרתי להתקין את ההארד-דיסק החדש

בערב או מחר אני ייפתח אותו כ
FTP
ותוכל להוריד את הסטים משם
DJ_BoN
quote:
Originally posted by luckystrike


לפני שעתיים גמרתי להתקין את ההארד-דיסק החדש

בערב או מחר אני ייפתח אותו כ
FTP
ותוכל להוריד את הסטים משם


סבבה
nesher
בקשר למשחקים
יש סגנון אחד שאני ממש אוהב והוא ממש חלף מן העולם
אני לא יודע מה קרה
היו זמנים ש
Quest's
הסגנון שאני אוהב
עוד שלט
אבל עכשיו נגמרו
אין יותר
שמעתי שהולך לצאת
Sam & MaX 2
אני מחכה לזה חבל על הזמן
הראשון היה חמוד לאללה
luckystrike
quote:
Originally posted by nesher
בקשר למשחקים
יש סגנון אחד שאני ממש אוהב והוא ממש חלף מן העולם
אני לא יודע מה קרה
היו זמנים ש
Quest's
הסגנון שאני אוהב
עוד שלט
\


גם אני אהבתי קווסטים !
:(

ניסית את שוליית המכשף 2,1 ? עננננק
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike
\


גם אני אהבתי קווסטים !
:(

ניסית את שוליית המכשף 2,1 ? עננננק


גם אני!

אתה לא יודע כמה שנים אני וחבר שלי מחכים לשוליית המכשף 3!


בסיימון 2
זה כל כך סוף שדורש משחק המשך והחברה הזאת לא משחררת את המשחק השלישי!

טוב אני זז לטיול יומים...
יאללה ביי
DJ-Kreing^^
אני זוכר ששיחקתי קוואסט כזה עם אופנוען שהתקלקל לך האופנוע ואתה צריך לתקן אותו ולאסוף חלקים ויש שם איזה משהו עם גנרל צוטורס
אני זוכר שחרשתי על המשחק הזה כמה ימים עד שגמרתי אותו
זה היה הקוואסט הכי יפה ששיחקתי בחיים שלי
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


גם אני!

אתה לא יודע כמה שנים אני וחבר שלי מחכים לשוליית המכשף 3!


בסיימון 2
זה כל כך סוף שדורש משחק המשך והחברה הזאת לא משחררת את המשחק השלישי!

טוב אני זז לטיול יומים...
יאללה ביי


נכון - איזה עיצבון !!!!!!!
כוס אמק - הסוף של השני עם ה"המשך יבוא" כבר עברו 4 שנים נראה לי מאז שהוא יצא

:whip:

Ragnarok
...עזבו אותכם מהמשחקים שלכם
.לא יעזור כלום, פינל פאנטאזי פשוט הכי טוב מכולם
.נקודה

:whip:
nesher
חחחחחחח
אלון מה המצב אחי?
הכל טוב איתך
סוף סוף אתה כותב משהו בפורום
FF
גרוע
Quest's
זה הדבר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement