|
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Ragnarok |
חחחחחח
:D אני לא מדבר רק פה, אבל נמאס כבר מהטעם הגרוע שלך במשחקים |
|
|
| nesher |
יאללה בוא מלחמה
אני עושה
poll
מה יותר טוב
diablo or final fantazy |
|
|
| Ragnarok |
.סבבה
...אבל רוב האנשים בארץ לא יודעים מה זה בכלל |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Ragnarok
.סבבה
...אבל רוב האנשים בארץ לא יודעים מה זה בכלל |
איזה שטוית עם כבר רוב האנשים לא משחקים את זה....
DIABLO
נחשב יותר מFF |
|
|
| Ragnarok |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
איזה שטוית עם כבר רוב האנשים לא משחקים את זה....
DIABLO
נחשב יותר מFF |
חחחח
!תאמין לי, ביפן וארה"ב דיאבלו אפילו לא מתקרב לפ"פ במכירות ופופולריות
...באירופה זה משהו אחר |
|
|
| nesher |
MOSH_MAN
אחי
תצביע ב
poll
שעשיתי |
|
|
| Narcotic Mind |
טוב אז ככה
אני חוללללללללללה על
Role Playing Games
אבל דיאבלו ו
might & magic
הם המשחקים הכי שטוחים ומטומטמים שיצאו אי פעם
אני אוהב את כל המשחקים של
Black Isle (baldur's gate 1-2 + throne of bhaal, torment, icewind dale)
גמרתי את כולם פשוט ענק...
גם שיחקתי
starcraft
די הרבה זמן באינטרנט, זה המשחק הכי תותח שיצא אי פעם לאינטרנט ובכלל...
Half Life
זה המשחק היריות היחיד שאהבתי (וממש אהבתי) אי פעם, סיימתי גם את
Opposing Force, Gunman Chronicles
אין הסיפור של המשחק פשוט ענק, זה כמו סרט |
|
|
| godsfather |
| פיינל פאנטאזי אחד המשחקים הכי טובים שיצאו ואני מת ל-9 הוא יצא לפי סי? אבל גם דיאבלו משחק ענק אין מה להגיד... בכל מקרה למי שיש אתר טוב למשחקים ולא חרא כמו איזי וורז שירשום |
|
|
| MoSH_MaN |
אין יותר היום אתרים
הכל הולך היום על
FTP! |
|
|
| Ragnarok |
| quote: | Originally posted by godsfather
פיינל פאנטאזי אחד המשחקים הכי טובים שיצאו ואני מת ל-9 הוא יצא לפי סי? אבל גם דיאבלו משחק ענק אין מה להגיד... בכל מקרה למי שיש אתר טוב למשחקים ולא חרא כמו איזי וורז שירשום |
...פ"פ 9 לא יצא, וכנראה גם לא ייצא למחשב
:stongue: אני גם ככה שיחקתי בכולם על הפלייסטישן, זה גם מגעיל במחשב |
|
|
| godsfather |
| אבל אפ טי פי זה עגלה וגם נגמרו האתרים שנותנים אפ טי פי טובים |
|
|
| Ragnarok |
עזוב אותך מאתרים
!ככה לא משיגים וורז |
|
|
|
|