| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shibby
אחי הקאזזה זה חרא דבר...
במירק יש הכל אבל אני לא משתמש בגלל יש תור ארוך פחד
תוריד את החמור יש תוכנה מקבילה לו
שקוראים לה אוברנט
תכנס לאתר שלהם ותוריד
www.overnet.com
זה מאיט חבל על הזמן את המחשב
אבל זה בן בנזונה ויש בזה כמעט כל דבר שחיפשתי |
הנה בא הנה עוד אח מאחוות החמורים --- שלום אח!!
ועכשיו יש בכלל חמור חדש למי שמעוניין, וזה גם על קוד פתוח אז אה מתחדש כל כמה ימים:
http://www.emule-project.net
וכן זה מתחבר לכל אותם חמורים אחרים
:wtf:
אם הוא עושה בעיות אפשר לפנות אלי
נ.ב.
די איך שאני מחכה ל:
GTA 3 - Vice City
DeusEX 2
Doom 3 |
|
|