return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 31)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אם זה מעניין מישהו...

NBA.LIVE.2004-DEViANCE

אני מוריד עכשיו בשביל חבר שלי...
אותו חבר שהורדתי בשבילו את הפיפ"א...
nFaivel
למישו יש את המשחק הזה של המכבי אש אממ ניראה לי קוראים לו
fire fighter?
KrazyDJs
2003-11-14 PC Game ISOs Championship Manager 2003-2004 (c) Eidos 16x15 MB DEVIANCE

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
CM!!!
החדש!!

איזה שוסססססססססססססססססססססססס
DjChook
אני לא מאמיןןןןןןןן
הורדתי בהתלהבות את
POP SANDS OF TIME
(הנסיך הפרסי החדש)

וזה לא זז אצלי !!

עכשיו תשמעו, אני לא אומר שיש לי מחשב שיא החדש אבל הגזמנו

P4 - 1.9
512mb DDR
Geforce 3 Ti2000 64mb

אני הייתי בהלם :(

E-D-I-T

עכשיו שמתי לב שהגירסא של הדרייברים שלי של הכרטיס מסך היא
31.50

שיצא כבר
52.משהו

אז עדכנתי ועכשיו זה זז :)

נתן ביקורת אחכ
DjChook
אוקיי בינתיים סיימתי את שני הקטעים הראשונים ואני חייב להגיד

WOW

משחק מדהים !

שליטה מעולה

תרגילים מדהימים
הוא רץ על קירות סטייל מטריקס כזה

ע-נ-ק
ADiSH
אני מת לשחק בזה
אבל זה לא תומך ב
geforce 2mx:mad:
KrazyDJs
חבר שלי גם הוריד
POP SOT
אבל לא עבד טוב משום מה..
ראו את זה די דפוק והכל
:nervous:

שר העפנו מהמחשב..
אבל התקנו אח"כ
XIII
משחקקק ענקקק!!!!!!!
כאילו ממש אני לא מגזים, הוא פשוט ענק..
עלילת קומיקס מגניבה לאללה..
וגרפיקה בת זונה..


עכשיו אני מוריד גם
rugby leauge
משו כזה..
מקווה שזה כמו
madden NFL
אחרת אני יתאכזב :)
DjChook
וזה גם לא תומך ב
GEFORCE 4 MX :)

הם נראה לי התפרעו על כל ה
MX
התעצבנו עליהם חחח
ADiSH
זה ממש מעצבן כי לי יש את 2
ולאח שלי את 4
אז אני לא יכול לשחק..:whip:
yahel222
quote:
Originally posted by KrazyDJs
2003-11-14 PC Game ISOs Championship Manager 2003-2004 (c) Eidos 16x15 MB DEVIANCE

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
CM!!!
החדש!!

איזה שוסססססססססססססססססססססססס


בתור אחד שמשחק במשחק הזה מכתה ד !!
שזה כבר 10 שנים בדיוק !!!!!!!!!
החדש על הפנים
באמת
בכלל לא משהו יותר מדי פרטים
או שאני פשוט זקן מדי בשביל זה....

KrazyDJs
quote:
Originally posted by yahel222
בתור אחד שמשחק במשחק הזה מכתה ד !!
שזה כבר 10 שנים בדיוק !!!!!!!!!
החדש על הפנים
באמת
בכלל לא משהו יותר מדי פרטים
או שאני פשוט זקן מדי בשביל זה....


אני משחק מזה מכיתה ו' או ה'...
ז"א 4-5 שנים..

ו
cm 01\02
ו
98\99 אני חושב, או שזה היה גירסה מוקדמת יותר בשנה

הם פשוט היכ שולטים :)

החדש נחמד..אני לא יגיד שלא
הקטע הוא שמשנה שעברה שהם שינו את כל הממשק
ולוקח כמה דקות טובות בשביל להעביר 2-4 ימים במשחק
ואני מדבר על זה שיש לי מחשב חדש, ודי מהיר..

אז זה ממש זין..
והמהירות די נדפקה קצת הפעם..

עדיין משחק שולט..
ואני בחיים לא יעבור ל
TCM
:P
DjChook
למרות שבטח לא אכפת לכם
סיימתי היום את הנסיך הפרסי

חרשתי עליו דיי בגלל שהבנתי שהוא הולך להיות קצר
ואני צריך את המקום הזה חחח

עכשיו צריך להמשיך את
ACT II + III
של
WARCRAFT 3 - THE FROZEN THRONE
עם האורקים

ואח"כ להתקין את
AOM - THE TITANS
ולשחק בזה

אני מאמין שזה יספק אותי לחודש הקרוב

טוב נו , שבועיים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 
Privacy Statement