|
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אם זה מעניין מישהו...
NBA.LIVE.2004-DEViANCE
אני מוריד עכשיו בשביל חבר שלי...
אותו חבר שהורדתי בשבילו את הפיפ"א... |
|
|
| nFaivel |
למישו יש את המשחק הזה של המכבי אש אממ ניראה לי קוראים לו
fire fighter? |
|
|
| KrazyDJs |
2003-11-14 PC Game ISOs Championship Manager 2003-2004 (c) Eidos 16x15 MB DEVIANCE
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
CM!!!
החדש!!
איזה שוסססססססססססססססססססססססס |
|
|
| DjChook |
אני לא מאמיןןןןןןןן
הורדתי בהתלהבות את
POP SANDS OF TIME
(הנסיך הפרסי החדש)
וזה לא זז אצלי !!
עכשיו תשמעו, אני לא אומר שיש לי מחשב שיא החדש אבל הגזמנו
P4 - 1.9
512mb DDR
Geforce 3 Ti2000 64mb
אני הייתי בהלם :(
E-D-I-T
עכשיו שמתי לב שהגירסא של הדרייברים שלי של הכרטיס מסך היא
31.50
שיצא כבר
52.משהו
אז עדכנתי ועכשיו זה זז :)
נתן ביקורת אחכ |
|
|
| DjChook |
אוקיי בינתיים סיימתי את שני הקטעים הראשונים ואני חייב להגיד
WOW
משחק מדהים !
שליטה מעולה
תרגילים מדהימים
הוא רץ על קירות סטייל מטריקס כזה
ע-נ-ק |
|
|
| ADiSH |
אני מת לשחק בזה
אבל זה לא תומך ב
geforce 2mx:mad: |
|
|
| KrazyDJs |
חבר שלי גם הוריד
POP SOT
אבל לא עבד טוב משום מה..
ראו את זה די דפוק והכל
:nervous:
שר העפנו מהמחשב..
אבל התקנו אח"כ
XIII
משחקקק ענקקק!!!!!!!
כאילו ממש אני לא מגזים, הוא פשוט ענק..
עלילת קומיקס מגניבה לאללה..
וגרפיקה בת זונה..
עכשיו אני מוריד גם
rugby leauge
משו כזה..
מקווה שזה כמו
madden NFL
אחרת אני יתאכזב :) |
|
|
| DjChook |
וזה גם לא תומך ב
GEFORCE 4 MX :)
הם נראה לי התפרעו על כל ה
MX
התעצבנו עליהם חחח |
|
|
| ADiSH |
זה ממש מעצבן כי לי יש את 2
ולאח שלי את 4
אז אני לא יכול לשחק..:whip: |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
2003-11-14 PC Game ISOs Championship Manager 2003-2004 (c) Eidos 16x15 MB DEVIANCE
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
CM!!!
החדש!!
איזה שוסססססססססססססססססססססססס |
בתור אחד שמשחק במשחק הזה מכתה ד !!
שזה כבר 10 שנים בדיוק !!!!!!!!!
החדש על הפנים
באמת
בכלל לא משהו יותר מדי פרטים
או שאני פשוט זקן מדי בשביל זה.... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by yahel222
בתור אחד שמשחק במשחק הזה מכתה ד !!
שזה כבר 10 שנים בדיוק !!!!!!!!!
החדש על הפנים
באמת
בכלל לא משהו יותר מדי פרטים
או שאני פשוט זקן מדי בשביל זה.... |
אני משחק מזה מכיתה ו' או ה'...
ז"א 4-5 שנים..
ו
cm 01\02
ו
98\99 אני חושב, או שזה היה גירסה מוקדמת יותר בשנה
הם פשוט היכ שולטים :)
החדש נחמד..אני לא יגיד שלא
הקטע הוא שמשנה שעברה שהם שינו את כל הממשק
ולוקח כמה דקות טובות בשביל להעביר 2-4 ימים במשחק
ואני מדבר על זה שיש לי מחשב חדש, ודי מהיר..
אז זה ממש זין..
והמהירות די נדפקה קצת הפעם..
עדיין משחק שולט..
ואני בחיים לא יעבור ל
TCM
:P |
|
|
| DjChook |
למרות שבטח לא אכפת לכם
סיימתי היום את הנסיך הפרסי
חרשתי עליו דיי בגלל שהבנתי שהוא הולך להיות קצר
ואני צריך את המקום הזה חחח
עכשיו צריך להמשיך את
ACT II + III
של
WARCRAFT 3 - THE FROZEN THRONE
עם האורקים
ואח"כ להתקין את
AOM - THE TITANS
ולשחק בזה
אני מאמין שזה יספק אותי לחודש הקרוב
טוב נו , שבועיים |
|
|
|
|