|
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אתה מכיר את
"האורגים"
?
משחק ישן |
Convert to english plz...:P |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חה חה חה חה
easy warez
איזה אתר זבל נראה לך שיצא סתם כתוב שמה...
|
מה אתה צוחק??
כנס ל
http://www.easywarez.com/ddlz/downloads0.shtml
אני מוריד שמה הכל וזה אחלה דבר
הכל עובד לא כמו באתרי וורז דפוקים שאתה צריך לסגור מאה באנרים ובסוף כל הלינקים שבורים. |
|
|
| MoSH_MaN |
שמע הזבל שיש שמה
אני משיג שנים לפני
אני מדבר על
HEROS 4
שסתם היה כתוב
יש הרבה מקומות כאלה
כזון
katzwarez.com |
|
|
| Ragnarok |
:p !או! סוף סוף אחד שמבין
..גמרתי את 1-9, מחכה לעשירי אבל אין לי את ה1700 שקל לקנות פלייסטישן 2
:mad: |
|
|
| Ragnarok |
!?אתם מורידים משחקים מהאתרי וורז העלובים האלה
...קשה להאמין |
|
|
| MoSH_MaN |
נראה לך שאני מוריד שמה?
FTP -PUBS |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Ragnarok
:p !או! סוף סוף אחד שמבין
..גמרתי את 1-9, מחכה לעשירי אבל אין לי את ה1700 שקל לקנות פלייסטישן 2
:mad: |
10 יוצא רק בפלייסטיישן?!?!
איזה באסה, ראיתי רביו שלו בערוץ הייטק ביס נראה משחק פצצה גרפיקה כמו בסרט.
נראה לי אני יקנה פלייסטיישן בשביל המשחק הזה :p :p |
|
|
| nesher |
FIFA SHOLET =]
BUT 2002 SUX ASSSSSSSS@!@@!@%!@% |
|
|
| nesher |
I Remember the old days..
when graphing wasn't all that matter, and every game has been thought of a lot..
Larry for Instense... and prince of persia, and even nba 89/90/92
i enjoy playing that old nba's a lot more than the 1999-2001 one's..
I want a continue in diablo series, i think its the most enjoyable game ever.!!!!!!
YEHI DIABLO!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by nesher
FIFA SHOLET =]
BUT 2002 SUX ASSSSSSSS@!@@!@%!@% |
אני חייב להגיב לדעתי פיפא 2002 המשחק הכי טוב כי סוף סוף אתה מכוון את הגול זה הרבה יותר טוב! |
|
|
| Ragnarok |
DIABLO? HA!
A lame excuse for an RPG !
You want a REAL RPG? Get Final Fantasy! |
|
|
| nesher |
אלון
אולי תשלח עוד כמה פוסטים לכל מיני מקומות
במקום לעמוד פה כמו איזה דביל ולדבר על ה
ff
הדבילי שלך
חחחחחח
שניה אחרי שדיברתי איתך ב
irc |
|
|
|
|