return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 4)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike


אתה מכיר את
"האורגים"
?
משחק ישן


Convert to english plz...:P
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


חה חה חה חה

easy warez

איזה אתר זבל נראה לך שיצא סתם כתוב שמה...



מה אתה צוחק??

כנס ל

http://www.easywarez.com/ddlz/downloads0.shtml

אני מוריד שמה הכל וזה אחלה דבר

הכל עובד לא כמו באתרי וורז דפוקים שאתה צריך לסגור מאה באנרים ובסוף כל הלינקים שבורים.
MoSH_MaN
שמע הזבל שיש שמה
אני משיג שנים לפני

אני מדבר על
HEROS 4

שסתם היה כתוב

יש הרבה מקומות כאלה

כזון

katzwarez.com
Ragnarok
:p !או! סוף סוף אחד שמבין

..גמרתי את 1-9, מחכה לעשירי אבל אין לי את ה1700 שקל לקנות פלייסטישן 2
:mad:
Ragnarok
!?אתם מורידים משחקים מהאתרי וורז העלובים האלה
...קשה להאמין
MoSH_MaN
נראה לך שאני מוריד שמה?

FTP -PUBS
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Ragnarok
:p !או! סוף סוף אחד שמבין

..גמרתי את 1-9, מחכה לעשירי אבל אין לי את ה1700 שקל לקנות פלייסטישן 2
:mad:


10 יוצא רק בפלייסטיישן?!?!
איזה באסה, ראיתי רביו שלו בערוץ הייטק ביס נראה משחק פצצה גרפיקה כמו בסרט.
נראה לי אני יקנה פלייסטיישן בשביל המשחק הזה :p :p
nesher
FIFA SHOLET =]
BUT 2002 SUX ASSSSSSSS@!@@!@%!@%
nesher
I Remember the old days..
when graphing wasn't all that matter, and every game has been thought of a lot..
Larry for Instense... and prince of persia, and even nba 89/90/92
i enjoy playing that old nba's a lot more than the 1999-2001 one's..
I want a continue in diablo series, i think its the most enjoyable game ever.!!!!!!
YEHI DIABLO!!!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by nesher
FIFA SHOLET =]
BUT 2002 SUX ASSSSSSSS@!@@!@%!@%


אני חייב להגיב לדעתי פיפא 2002 המשחק הכי טוב כי סוף סוף אתה מכוון את הגול זה הרבה יותר טוב!

Ragnarok
DIABLO? HA!

A lame excuse for an RPG !
You want a REAL RPG? Get Final Fantasy!
nesher
אלון
אולי תשלח עוד כמה פוסטים לכל מיני מקומות
במקום לעמוד פה כמו איזה דביל ולדבר על ה
ff
הדבילי שלך
חחחחחח
שניה אחרי שדיברתי איתך ב
irc
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement