|
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אחי כמו שרשמתי לך באייסיקו
ה
WARCARFT
בעדיפות ראשונה אצלייייייייי
יא אלוהים !!! |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אני מוכן להעלות את זה אבל זה יקח הרבה זמן כי אני מעלה סרטים עכשיו מאותו שרת לשרת של חן
אז מחר בערב אני אתחיל אולי טיפה לפני
אני באמת לא בטוח עדיין
יצא גם משחק של פורמולה 1 |
תודה אחי יצאת גדול!!! |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by arik
תודה אחי יצאת גדול!!! |
חן יצא גדול
הוא כבר העלה את זה בלילה
בכל מקרה
העלתי את הסרט בייסיק
ועכשיו אני מעלה את "איך לאבד בחור ב10 ימים" |
|
|
| DjChook |
חן תמיד היה גדול
אבל רותם העלה את זה חחח :)
תודה רותם, אין אין עליך |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by DjChook
חן תמיד היה גדול
אבל רותם העלה את זה חחח :)
תודה רותם, אין אין עליך |
גברררררררררררררררררר
חסר קובץ מספר 04 ב
W3FT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מתעלף |
|
|
| DjChook |
אההההההההההה
שמישהו יעלה אותו כבר !!! |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by DjChook
אההההההההההה
שמישהו יעלה אותו כבר !!! |
אני מוריד אותו מהחמור
שאני יסיים אני יעלה |
|
|
| NyKoN |
זהו
יש את כל וורקרפט החדש שם
תבלו |
|
|
| nesher |
=]
תגידו אנשים
כל עוד זה טרד משחקים אני יכול לשנות נושא
מישהו יודע לעזאזל אם יצא איזה
QUEST @#$@#$#@#$@#$#$#@$#$@#
חדש בזמן האחרון
אני משתגע |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by nesher
=]
תגידו אנשים
כל עוד זה טרד משחקים אני יכול לשנות נושא
מישהו יודע לעזאזל אם יצא איזה
QUEST @#$@#$#@#$@#$#$#@$#$@#
חדש בזמן האחרון
אני משתגע |
ממממממ נראה לי שהקווסטים במצב קשה
אני מחכה מאד לקווסט פול טורטל 2
סימתי את 1
בכל מקרה תנסה את זה
נראה לי שזה קווסט
CSI: Crime Scene Investigation
זה כמו עבודת בלשות כזאת מיסטורין וכל זה |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by nesher
=]
תגידו אנשים
כל עוד זה טרד משחקים אני יכול לשנות נושא
מישהו יודע לעזאזל אם יצא איזה
QUEST @#$@#$#@#$@#$#$#@$#$@#
חדש בזמן האחרון
אני משתגע |
מונקי איילנד אבל לא התלת מימדי כי הוא מסריח
פול ת'רוטל קווסט עננננננק
ופוקמון שעכשיו אני משחק בו- קווסט הכי גדול שאי פעם עשו |
|
|
|
|