return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 27)
View this Thread in Original format
NyKoN
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
מישהו כאן משחק
MAX PAYNE 2?!?!?!

הגעתי ל
part 3
chapter 8
בקטע שהורגים את ולאדימיר שהוא זורק פצצות מלמעלה

מה לעזזל אני עושה שם?!?!:whip: :whip:


יורה על החיבורים למעלה
עד שהוא נופל ואז הוא לא נופל לגמרי אז אתה יורה על החיבורים של הקרטיב הזה שיפול עליו ואז נגמר המשחק
:D
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by NyKoN
יורה על החיבורים למעלה
עד שהוא נופל ואז הוא לא נופל לגמרי אז אתה יורה על החיבורים של הקרטיב הזה שיפול עליו ואז נגמר המשחק
:D


וואלה נכון
גמרתי עכשיו את המשחק תודה:D
hazzard
מישהו שמע במקרה על המשחק ביץ' לייף?
beach life
יענו אם יש משחק חדש בסדרה שלו
או משהו דומה לו
אז תעבירו לי את השם מיליון תודות
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by hazzard
מישהו שמע במקרה על המשחק ביץ' לייף?
beach life
יענו אם יש משחק חדש בסדרה שלו
או משהו דומה לו
אז תעבירו לי את השם מיליון תודות


שיחקתי בו שנה שעברה, אחלה משחק:)
ואני לא חושב שיצא לזה המשך
אבל תבדוק ב
www.gamershell.com
Hell_Copter
למישהו יש את המשחק
Celebrity Death Match?

הייתי מוריד אותו אבל הוא בחיים לא יעלה לי על המחשב :)
סתם מעניין לדעת איך הוא :)
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Hell_Copter
למישהו יש את המשחק
Celebrity Death Match?

הייתי מוריד אותו אבל הוא בחיים לא יעלה לי על המחשב :)
סתם מעניין לדעת איך הוא :)


חבר שלי מוריד אותו מהפרד...
בשניה שזה יסיים אני יגיד לך :)
Flotser
quote:
Originally posted by NyKoN
יורה על החיבורים למעלה
עד שהוא נופל ואז הוא לא נופל לגמרי אז אתה יורה על החיבורים של הקרטיב הזה שיפול עליו ואז נגמר המשחק
:D


יאללה זה נשמע בדיוק אותו חרא כמו הסיום ב
max payne 1
אחד המשחקים הכי דפוקים ששיחקתי בהם

את השני לאראתי עדיין,
אבל שוב כ-ל הקטע של המחשק זה הקפיצות האיטיות האלה?

העם רוצה
deus-ex2
שיצא כבר!!!
NyKoN
מה אתה מחוק?
הבולט טיים הזה זה הדבר הכי חזק בעולם
אני נכנס לחדר מלא בטרוריסטים עושה את הבולט טיים הזה מרסס את כולם והם בקושי יורים כדור
:D
ותאמת... מקס פיין 2 ממממממממממממממש דומה בסצינות ל1
Hell_Copter
עזבו אתכם מלשחק מקס פיין 1 או 2 במחשב שלכם
לכו מול עזריאלי
שם יש את המקס פיין הכי טוב!!
והמבין יבין :D
nFaivel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
למישהו יש את המשחק
Celebrity Death Match?

הייתי מוריד אותו אבל הוא בחיים לא יעלה לי על המחשב :)
סתם מעניין לדעת איך הוא :)


לי יש אותו.הוא נחמד כזה ,לשחק בו שמשעמם לך...אין בו יותר מידי אפשרויות ואתה מסיים אותו תוך חצי שעה....
יש לי עוד משחק חדש שהוא בן זונה
freedom fighters משחק פשוט חיה!:eyes:

KrazyDJs
רועי..
הורדתי אצל חבר..
איזה משחק ענק..
באמת הוא מהיר והכל..
אבל משחק ענק!!

מרלין מנסון שולט :p
איזה משחק גדול
אבל משחק ענק!!
;)


ו
freedom fighters
לא כ"כ חדש...
אבל גם נחמד...
היום סוף סוף עברתי איזה משימה שלקח לי 4-5 שעות לעבור אותה
סעמק...

ב"ה עוד כמה ימים נסיים תמשחק..

אה, ומקס פיין 2 משחק אדיר..
סיימתי אותו לפני 3-4 ימים..
והדבר הכי יפה בו
זה בבולט טיים שהוא טוען מחסנית
או זולטים אותו בהילוך איטי כזה מסתובב
אין על זה :D
Sniper
מישהו משחק בקומנדאוס 3
??


ואווו זה משחק קשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 
Privacy Statement