|
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by elad11
חחחחחחחחחחח
?אתה זוכר ת'משחק
שעמם לי
אז גמרתי אותו עוד פעם לפני חודשיים |
בטח זוכר
עד כמה שאני זוכר לא סיימנו אותו אף פעם
אולי נקח מחבר שלי בהזדמנות ונשחק בו :)
גם הפנתר הורוד משימה בינלאומית אני חייב לגמור
תמיד הגעתי לסוף ונתקעתי
מכיר? |
|
|
| DjChook |
אני שיחקתי בפנתר הורוד, אני לא זוכר אבל
זה היה בעברית, וסיימתי את המשחק
אני זוכר היה קטע של שעה שהיה מסך כזה שאתה צריך למצוא איפה ללחוץ, וזה היה כזה כמו אגם או ביצה מולך, עם בית, אני לא ממש זוכר
בסוף היית צריך ללחוץ איפשהו למטה
לקח לי שנים
בכל מקרה, סיימתי את זה וזה היה אחד הקווסטים השולטים
אני חושב שזה היה הראשון, אם היו כמה |
|
|
| elad11 |
וואלה הפנתר הורוד מצלצל לי משו אבל אני לא זוכר כלום
אם אתה צריך עזרה בלארי - דבר!!
אה
וגם סיימון היה קווסט שולטטטטט |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני שיחקתי בפנתר הורוד, אני לא זוכר אבל
זה היה בעברית, וסיימתי את המשחק
אני זוכר היה קטע של שעה שהיה מסך כזה שאתה צריך למצוא איפה ללחוץ, וזה היה כזה כמו אגם או ביצה מולך, עם בית, אני לא ממש זוכר
בסוף היית צריך ללחוץ איפשהו למטה
לקח לי שנים
בכל מקרה, סיימתי את זה וזה היה אחד הקווסטים השולטים
אני חושב שזה היה הראשון, אם היו כמה |
כן אחי זה זה עם הביצה!!!!!!
אתה חייב לעזור לי לסיים!!!!!
שמארטי אתה מכוער
נכון שזה נהדר
(במבטא של שמארטי) |
|
|
| DjChook |
וואי מה אתה דפוק
לפחות 4-5 שנים אחורה
ניסית לחפש באינטרנט
WALKTHROUGH ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
וואי מה אתה דפוק
לפחות 4-5 שנים אחורה
ניסית לחפש באינטרנט
WALKTHROUGH ? |
כן אני יודע
הייתי משחק בזה בכיתה ז' ו ח'.... והיה איזה קובץ טיפים שם
אבלמשום מה הוא לא עזר במיוחד :) |
|
|
| DjChook |
| דיברתי על לחפש באינטרנט אחי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
דיברתי על לחפש באינטרנט אחי |
הבנתי אותך אבל עזוב...
אולי אם אני ישחק עכשיו אני יגלה... לך תדע... :) |
|
|
| DjChook |
באמת נראה מדהים
אבל תחנו את הסגנון הזה יותר מדי בשנתיים האחרונות
לי אישית נמאס
(למרות שאני מאמין שאחרי שימאס לי מ
GENERALS)
או לפני.. אני אשחק בזה
מתי זה יוצא |
|
|
| DjChook |
Tom Clancy's Splinter Cell
Publisher: Ubi Soft Developer: Ubi Soft Genre: Action
Release Date: 1/21/2003
נראה ונשמע טוב :) |
|
|
|
|