|
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| יש את הקראק בדיסק הראשון ואז לא צריך דיסקים |
|
|
| DjChook |
חחחח נרקוטיק אני בהלם שלא שמת לב לתיקית
CRACK
חחחח
סתם אחי, לא יפה לצחוק
גם אורן לא היה שם לב |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח נרקוטיק אני בהלם שלא שמת לב לתיקית
CRACK
חחחח
סתם אחי, לא יפה לצחוק
גם אורן לא היה שם לב |
לך זדיין |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
לך זדיין |
יפה סיכמת את זה... |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב חברס עוד מעט יוצא
NOLF2
No one lives forever 2
בקיצור זה אמור להיות אדיר
למרות שאת הראשון לא ממש אהבתי אז אני בטוח שגם זה לא יהיה מי יודע מה
|
ענקקק
הראשון היה אחד המשחקים הכי כיפיים ששחקתי בהם
אני מקווה ששתים בכלל יעבוד לי על המחשב
:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח נרקוטיק אני בהלם שלא שמת לב לתיקית
CRACK
חחחח
סתם אחי, לא יפה לצחוק
גם אורן לא היה שם לב |
הייתי מגיב, אבל מאחר והמשחק על המחשב שלי בזכותך, אני אשתוק :p |
|
|
| Shibby |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
שיבי!
מי אתה ראיתי שאתה מגבעיים!!!
אתה משב"צ?????????
מה השם שלך??
המלא |
מה קורה גבר?
אני לומד בשב"צ...
ואני שמיניסט
וקוראים לי ליאור!
אני בכיתה של רון ונמרוד...
ואתה? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
הייתי מגיב, אבל מאחר והמשחק על המחשב שלי בזכותך, אני אשתוק :p |
שבזכות........... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שבזכות........... |
ך |
|
|
| arik |
חברה מישהו יודע אם בחיבלת הרחבה החדשה של
הירוס 4
אפשר לשחק אני וחבר שלי ביחד נגד המחשב או שרק אני נגדו ונגד המחשב??? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by arik
חברה מישהו יודע אם בחיבלת הרחבה החדשה של
הירוס 4
אפשר לשחק אני וחבר שלי ביחד נגד המחשב או שרק אני נגדו ונגד המחשב??? |
ואלה לא בדקתי עם יש
ALLIES
אבל זה בגלל שעוד לא התקנתי את זה
חחח |
|
|
| Q-PiXeL |
NOLF2 and Hitman2 is out...
אוף עכשיו רק צריך להשיג את זה...
ב
nforce
כתוב שהקראק בהיטמן לא טוב...
בטח יצא פיקס... |
|
|
|
|