|
! ! ! משחקי - מחשב (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| לא מכיר את שלושתם :) |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא מכיר את שלושתם :) |
השניים הראשונים הם
RPG
ממש טובים
קיבלו גם ציון גבוהה
והסטאר טרק הוא יריות חמוד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
חברס מה הסיכוי שמישהו יכול להשיג לי או לעלות לשרת של חן את המשחקים:
Gothic 2
Disciples II: Guardians of the Light
ואם אפשר גם אז
Star Trek: Elite Force II
? |
אם יהיה לי כוח וזמן מחר נזרום איתך :) |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם יהיה לי כוח וזמן מחר נזרום איתך :) |
תודה אחי
אתGothic 2
כבר סיימתי להוריד
3 דיסקים
אני תותח
:) |
|
|
| -CosmicFire- |
אחרי שנתיים וחצי ששיחקתי קאנטר סטרייק והייתי שחקן בינוני ומעלה עזבתי..
יצא לי להיות בקבוצה הטובה ביותר בארץ ב
TFC עוד מוד של האלף לייפ בין המצליחים אחרי קאנטר..
לפני הרבה זמן :}}
שיחקתי קצת אנריל 2003
והרבה מאד ג'נרלס..
בעקרון אני לא משחק הרבה במחשקים גם בגלל שאין לי מקום במחשב (יש לי 22גיגה ותורידו 9גיגה טראנסים) כבר לא נשאר מקום
וגם המחשב ישן פנטיום 3 550 אז הרבה לא ממש עובד..
בעקרון אני מחכה שיצא מעבד הפרסקוט של אינטל
המעבד שעשוי להקרות הפנטיום 5
אבל בנתיים הוא נשאר פנטיום 4 למרות כל השינויים שעשו בו חוץ מהמהירויות הגבוהות...
הוא מתחיל מ3.4 וימשיך כנראה עד ל4.2 או יותר...
הפרסקוט הראשון אמור לצאת בסוף שנת 2003 והפרסקוט השני יצא באיזור אמצע 2004 ומטה...
כשיצא הראשון הוא יעמוד על 600-700דולר
וכשיצא השנני הראשון יעמוד על 400-500 שתבינו איזה הבדן 200דולר פחות
אז כשיצה השני אני יקנה את הראשון יעלה לו את המהירות לאיזור ה4וחצי בלי בעיה (1000שקל למערכת קירור ואיבזור)...
ואז יהיה לי מחשב למלא משחקים עד לעוד כמה שנים טובות :}} |
|
|
| idanhakia |
טוב חברים יצא המשחק הגדול בעולם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
COLIN MCRAE RALLY 3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה משחק
רק יש בעיה אחת שאין לי מאיפה להוריד !!!:(
מישהו אולי יכול לעזור ? |
|
|
| Segev |
זה בקשר למטריקס המשחק יש לי אחד במושב סיים את המשחק עם שתי הדמויות ואין לו את ניו!!!
הוא המפגר או המשחק ויש לו את המקורי... |
|
|
| Sniper |
שגב אני יגלה לך משו
ניו לא מופיע במישחק כמו שהבנתי
גם לי יש את המקורי..:]
קיבלתי מנטוויז'ין
ליתר דיוק אח שלי הביא לי |
|
|
| DjChook |
| אני מסכים, המשחק לא קשור לניו |
|
|
| ADiSH |
| יופי, אז כולם מסכימים:wtf: |
|
|
| arik |
DEV-W3FT
WARCRAFT 3 FROZEN THRONE
בקשה תעלו לשרת של חן
זה רק דיסק אחד
בקשהההההההההההההההההההההההההההההההההההה:sadgreen:
הא ויש פה למישהו את
Disciples II: Guardians of the Light
אני לא מצליח להוריד אותו
אני לא מוצא בשום מקום |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by arik
DEV-W3FT
WARCRAFT 3 FROZEN THRONE
בקשה תעלו לשרת של חן
זה רק דיסק אחד
בקשהההההההההההההההההההההההההההההההההההה:sadgreen: |
אני מוכן להעלות את זה אבל זה יקח הרבה זמן כי אני מעלה סרטים עכשיו מאותו שרת לשרת של חן
אז מחר בערב אני אתחיל אולי טיפה לפני
אני באמת לא בטוח עדיין
יצא גם משחק של פורמולה 1 |
|
|
|
|